gladidag Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Gullgutten er blitt ivrig å synge. Vi satt og kikket i avisen her igår, der var det bilde av en husky( som jo ligner litt på en ulv...) og da sang gullet så fint... "bæ bæ lille lam, har du noe ulv? ja ja kjære barn kroppen full... " Testet igjen idag, eg begynte å synge bæ bæ og han fortsatte med ....ULV!! Herlig!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 hehe...ja de er snåle....jenta mi slet med å si sk lyder rundt to års alderen, det ble tt. Ikke så morsomt å være i butikken når minsten setter i med ro ro til fi..ekjær..mange fi..er får du der...
Gjest prestekrage Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Har ei på 4 som spør det samme lammet om den har ØL ieg!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 hehe...ja de er snåle....jenta mi slet med å si sk lyder rundt to års alderen, det ble tt. Ikke så morsomt å være i butikken når minsten setter i med ro ro til fi..ekjær..mange fi..er får du der... ← *ler meg skakk*
:-) anna Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Jeg må fortelle det igjen: - Sønnen min hadde ei periode da han sang trollmopr på denne måten Når trollmor har lagt sine helvetes troll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå