AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Jeg har vært så heldig å bli spurt om å være referanse, av en dyktig vikar jeg hadde i fjor mens jeg var sykemeldt. Jeg liker henne veldig godt og hun er virkelig en ressursperson som har så mye å bidra med, og den som får henne ansatt er veldig heldig. Jeg lurer på hva jeg bør si og hva jeg bør passe på å ikke si. Jeg er vel ikke pålagt å nevne noe som jeg mener er irrelevant, slik som helse, sykemeldinger etc? Anonymkode: e2851...a4d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Men har ikke lov å nevne noe om sykefravær eller grunner til dette. Mange spør da istedenfor ting som "hvordan er nærveret til denne personen" og "ville du ansatt denne personen igjen". Jeg pleier å svare at nærveret er akkurat som forventet i denne typen jobb (med mindre det er helt på jordet mye; da sier jeg ingen kommentar) og ja eller nei til det andre spørsmålet. Mener du at dette er en god arbeidstaker da uttrykker du det positivt om denne. Pleier å være nok Anonymkode: c23a7...632
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar Jobber hun fortsatt hos dere? Anonymkode: 21fbd...b92
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jobber hun fortsatt hos dere? Anonymkode: 21fbd...b92 Tror det skal godt gjøres at du klarer å kartlegge om trådene her inne skrives av noen du kjenner… og hva har du tenkt å bruke det til egentlig? Anonymkode: e2851...a4d
monican94 Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror det skal godt gjøres at du klarer å kartlegge om trådene her inne skrives av noen du kjenner… og hva har du tenkt å bruke det til egentlig? Anonymkode: e2851...a4d hææ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå