AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva svarer de da? Anonymkode: 7ea76...a00 Ingen svar lenger. Jeg snakket med en av dem personlig før. Hun sa at deres barn aldri tramper og aldri gjør noe som helst. Men nå har jeg forstått at det handler ikke bare om hennes barn. Det er flere som kommer inn og ut av leiligheten deres. Når jeg gikk så langt at jeg sa til henne at jeg kommer til å rapportere det, så ble hun veldig spak. Men rapporteringen vil skje. De er en familie registret i den leiligheten, men det er minst to familier der. Anonymkode: b0c51...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan et være tilfeldigheter? Hvordan VET du at lydene de lager er som repons til deg? Anonymkode: 26dd8...9df Fordi det er umiddelbar respons på mine lyder Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Del Skrevet 7. februar Synes fortsatt du høres paranoid ut. Anonymkode: 7ea76...a00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er umiddelbar respons på mine lyder Anonymkode: b0c51...75f Kan det være ekko? Jeg stusset over at hver gang jeg gikk på do og tisset så gikk de i etasjen over på do og tisset. Ut fra hvor lyden kom fra var jeg helt sikker på at det måtte være fra de over. Etter hvert innså jeg at det var lyden fra meg som "vandret" i rørene og ble forsterket andre steder i rørsystemet (eller noe sånt). Anonymkode: 26dd8...9df 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det være at du feiltolker lyder her? Hvis de er mange så er det vel endel dunking fra deres leilighet på generelt grunnlag, om det ikke nødvendigvis er rettet mot deg. Med pstd, så kan du være svært følsom og overtenke mye. Så at du gjør ting du liker, som feks å se the voice høres veldig lurt ut. Og klare å slappe av i det. Antar du har fått mye kritikk tidligere, siden du reagerer så mye, og føler på så mye frykt for å gjøre noe galt. Og da kan det være vanskelig sikkert å gjøre normale ting uten å føle på dette. Men fint du har noen som kan hjelpe deg med dette. Klem Anonymkode: 57290...d30 Nei da. Jeg mistolker ikke lyder. Jeg forstår at de er veldig mange. Men det betyr ikke at jeg som enslig person har mindre rettigheter enn dem. De er nødt å forstå det. Jeg kan ikke klare å innrette meg etter dunk og bank som kommunikasjon. Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. februar #26 Del Skrevet 7. februar Jeg håper TS finner et sted og bo hvor det er rolig for h*n. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #27 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei da. Jeg mistolker ikke lyder. Jeg forstår at de er veldig mange. Men det betyr ikke at jeg som enslig person har mindre rettigheter enn dem. De er nødt å forstå det. Jeg kan ikke klare å innrette meg etter dunk og bank som kommunikasjon. Anonymkode: b0c51...75f Men er det alltid fra rett over deg? Anonymkode: 26dd8...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Del Skrevet 7. februar Altså, hvis de det gjelder nekter for at det er noe problem, så behøver du jo ikke bry deg om det. Bare lev livet ditt. Ikke gå på noen nåler. Mellom 7 og 23 så bare koser du deg og bråker så mye eller lite du selv vil. Jeg tror ikke dette handler om deg, jeg tror det er tilfeldig, men kan du ikke bare leve som om det ikke handler om deg, da? Hva tenker du skal skje hvis de plages litt av lyder fra deg? Det skjer ingenting. Du kan bare glemme dette. Anonymkode: 1ec7a...380 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det være ekko? Jeg stusset over at hver gang jeg gikk på do og tisset så gikk de i etasjen over på do og tisset. Ut fra hvor lyden kom fra var jeg helt sikker på at det måtte være fra de over. Etter hvert innså jeg at det var lyden fra meg som "vandret" i rørene og ble forsterket andre steder i rørsystemet (eller noe sånt). Anonymkode: 26dd8...9df Nei da. Dette er direkte tramping over meg. Enten jeg er i stuen eller i sengen min. Jeg hadde alarmen på en morgen, og en hamret ned med noe i gulvet. Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30 Del Skrevet 7. februar Så du har aldri opplevd at noen faktisk har kommet på døra di og klaget? Men du tror de reagerer på lyder du lager fordi du hører dunk og tramping ovenfra? Og når du spør om du bråker får du negativt svar fra naboen? Hvis dette stemmer er det jo egentlig ikke noe problem. Folk som er lei av nabobråk kommer som regel på døra. Eller sender skriftlig klage. Anonymkode: 73fe3...47d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er det alltid fra rett over deg? Anonymkode: 26dd8...9df Leiligheten min er liten. Deres er også liten, utenom at de har et loft med noen ekstra rom. Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #32 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan ikke klare å innrette meg etter dunk og bank som kommunikasjon. Anonymkode: b0c51...75f Null problem! Dunk og bank er ikke kommunikasjon. Du kan bare overse dette. Hvis noen vil si deg noe så må de bruke ord. End of story. Anonymkode: 1ec7a...380 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #33 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har aldri opplevd at noen faktisk har kommet på døra di og klaget? Men du tror de reagerer på lyder du lager fordi du hører dunk og tramping ovenfra? Og når du spør om du bråker får du negativt svar fra naboen? Hvis dette stemmer er det jo egentlig ikke noe problem. Folk som er lei av nabobråk kommer som regel på døra. Eller sender skriftlig klage. Anonymkode: 73fe3...47d Jeg tror ikke dette har noe med de som faktisk er registrert der. Så det er jo ikke et problem for meg. Men det kommer folk inn og ut derfra. Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #34 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Null problem! Dunk og bank er ikke kommunikasjon. Du kan bare overse dette. Hvis noen vil si deg noe så må de bruke ord. End of story. Anonymkode: 1ec7a...380 Vet....men...? Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #35 Del Skrevet 7. februar Om de ikke har sakt noe, så kan det være at du er paranoid. Husk at det bråker mye fra leiligheter over, det er naturlig, spesielt om det er barn. Husker våre hadde ikke engang barn, men det de hadde var .. klinkekuler? Masse klinkekuler utover gulvet og det ofte. Anonymkode: 23e84...cb4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #36 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke dette har noe med de som faktisk er registrert der. Så det er jo ikke et problem for meg. Men det kommer folk inn og ut derfra. Anonymkode: b0c51...75f Du tror at noen som ikke bor der banker i gulvet for å signalisere at du bråker? Er det sannsynlig? Anonymkode: 73fe3...47d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #37 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tror at noen som ikke bor der banker i gulvet for å signalisere at du bråker? Er det sannsynlig? Anonymkode: 73fe3...47d Noen som ikke bor der? Anonymkode: b0c51...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #38 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet....men...? Anonymkode: b0c51...75f Jeg mener at det ikke er noe men. Du kan overse det. Prøv å ikke bry deg, helt ærlig. Det er det som gir mest mening. De driver ikke å sender beskjeder til deg med dunk gjennom taket. Glem det. Anonymkode: 1ec7a...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #39 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen som ikke bor der? Anonymkode: b0c51...75f Ja. Du sier i forrige innlegg at du ikke tror at det er de som er registrert i leiligheten som dunker i gulvet, men at det går mye folk ut og inn der. Så da mener du at noen som ikke bor der dunker i gulvet? Anonymkode: 73fe3...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #40 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres nesten ut som om du lider av vrangforestillinger/paranoia. Anonymkode: 7ea76...a00 Enig. Anonymkode: a3c0c...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå