Gå til innhold

Fjerne rynker under øynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken behandling er best for å fjerne rynker under øynene? Har sett priser på fotona laser, men er vanvittig dyrt og må behandles i flere omganger. Fungerer filler under øynene? Har fra før botox i panne og kråketærne. Jeg har ikke mørke ringer eller søkk under øynene, kun de forbanna rynkene😅

Anonymkode: ebb03...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går ikke an å fjerne rynker. Det går an å gjøre dem mindre synlig, men du skjønner vel at det ikke går an å ha rynkefri hud resten av livet?

Anonymkode: 56c0b...780

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner det, mente og minske dem og glatte ut dem slik at de blir mindre synlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner det, mente og minske dem og glatte ut dem slik at de blir mindre synlige.

Masse fukt, peptider, et retinoid og høy solfaktor. Fukt "plumper" huden og gjør den fyldig og glatt slik at rynker framstår mindre synlig. Peptider styrker huden og kan til en viss grad bidra til å minske rynker, og retinoider stimulerer celleutskiftingen samt hudens egen produksjon av kollagen og elastin. Solkrem forebygger dannelsen av nye rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

C02 laser behandling. Men du må

ta den med full trøkk og 3-7 dager «nedetid»

Det kommer opp klinikker om du søker etter  c02 resurfacing..

jeg har tatt hele ansiktet og er veldig fornøyd . 

Det strammer opp huden, men ikke som et ansiktsløft da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DSC_0680.thumb.jpeg.89998443853dce5ddf921320dcdf2e64.jpegDSC_0740.thumb.jpeg.afeae3964c66c91479104473e8203d8a.jpegJeg har hatt laseroperasjon av nedre øyelokk kombinert med vanlig kirurgisk operasjon av øvre. Så og si ikke en rynke igjen under øynene. Men det koster selvfølgelig litt, da.

Anonymkode: d8dc3...329

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...