AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Hvilken behandling er best for å fjerne rynker under øynene? Har sett priser på fotona laser, men er vanvittig dyrt og må behandles i flere omganger. Fungerer filler under øynene? Har fra før botox i panne og kråketærne. Jeg har ikke mørke ringer eller søkk under øynene, kun de forbanna rynkene😅 Anonymkode: ebb03...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Det går ikke an å fjerne rynker. Det går an å gjøre dem mindre synlig, men du skjønner vel at det ikke går an å ha rynkefri hud resten av livet? Anonymkode: 56c0b...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar Jeg skjønner det, mente og minske dem og glatte ut dem slik at de blir mindre synlige. Anonymkode: ebb03...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner det, mente og minske dem og glatte ut dem slik at de blir mindre synlige. Anonymkode: ebb03...561 Masse fukt, peptider, et retinoid og høy solfaktor. Fukt "plumper" huden og gjør den fyldig og glatt slik at rynker framstår mindre synlig. Peptider styrker huden og kan til en viss grad bidra til å minske rynker, og retinoider stimulerer celleutskiftingen samt hudens egen produksjon av kollagen og elastin. Solkrem forebygger dannelsen av nye rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar C02 laser behandling. Men du må ta den med full trøkk og 3-7 dager «nedetid» Det kommer opp klinikker om du søker etter c02 resurfacing.. jeg har tatt hele ansiktet og er veldig fornøyd . Det strammer opp huden, men ikke som et ansiktsløft da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Del Skrevet 19. februar Jeg har hatt laseroperasjon av nedre øyelokk kombinert med vanlig kirurgisk operasjon av øvre. Så og si ikke en rynke igjen under øynene. Men det koster selvfølgelig litt, da. Anonymkode: d8dc3...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå