AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:38 #1 Del Skrevet fredag kl 20:38 Kan synet bli dårligere og at man må begynne med briller hvis man klør ofte hardt i øynene? Anonymkode: 9619c...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:47 #2 Del Skrevet fredag kl 20:47 Kan skade netthinnen, i værste fall kan du få netthinneløsning, men det er sjeldent. Det er vel anbefalt å ikke klø, og hvis man må klø så gjøre det skånsomt. Du er uheldig hvis det skjer noe, men det kan skje. Anonymkode: 0da20...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:57 #3 Del Skrevet fredag kl 21:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan skade netthinnen, i værste fall kan du få netthinneløsning, men det er sjeldent. Det er vel anbefalt å ikke klø, og hvis man må klø så gjøre det skånsomt. Du er uheldig hvis det skjer noe, men det kan skje. Anonymkode: 0da20...abf Det var en periode jeg klødde veldig mye og hardt på øynene og etter det måtte jeg begynne med briller. Så jeg er nå redd det er min skyld. Men jeg visste det ikke selv før nå Anonymkode: 9619c...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:03 #4 Del Skrevet fredag kl 22:03 Jeg ville gått til optiker. Kanskje du har midd på øyevippene. En optiker kan se dette. Hvis du har midd, og det er dette som klør, så kan det behandles 🙂 Anonymkode: de504...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå