AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #1 Skrevet 7. februar 2025 Hei, har vært syk siden søndag kveld med - mest sannsynlig - influensa. Startet superbrått med høy feber og hodepine. Høy feber i over to døgn, feber rundt 38 siden med dårlig matlyst, hodepine og muskelverk. Onsdag kveld/torsdag begynte jeg med en skikkelig plagsom og vond hoste. Er det vanlig at det tar noen dager før hosten kommer? Ikke noe økende sykdomsfølelse eller feber. Anonymkode: 5fde9...415
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #2 Skrevet 7. februar 2025 Det du beskriver høres helt normalt ut for korona. Anonymkode: 01261...011
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #3 Skrevet 7. februar 2025 Helt likt mitt forløp denne uka. Jeg har influensa type A. Anonymkode: df4d3...49a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #4 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt likt mitt forløp denne uka. Jeg har influensa type A. Anonymkode: df4d3...49a Ok, så hosten kom etter litt tid? Ikke tatt influensatest, men legevakten (og fastlegen) var rimelig sikker på at det var det. God bedring til deg! -ts Anonymkode: 5fde9...415
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #5 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det du beskriver høres helt normalt ut for korona. Anonymkode: 01261...011 Testet negativt, hadde en koronatest liggende. Ikke helt samme forløp som når jeg har hatt korona heller.. -ts Anonymkode: 5fde9...415
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #6 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, så hosten kom etter litt tid? Ikke tatt influensatest, men legevakten (og fastlegen) var rimelig sikker på at det var det. God bedring til deg! -ts Anonymkode: 5fde9...415 Ja, først kom høy feber, hodepine og kroppsverk som slo meg rett ut, etter noen dager kom en fæl hoste. Anonymkode: df4d3...49a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #7 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, først kom høy feber, hodepine og kroppsverk som slo meg rett ut, etter noen dager kom en fæl hoste. Anonymkode: df4d3...49a Åh, ok! Var litt bekymret for om det var unormalt og kanskje var tegn på en begynnende lungebetennelse.. -ts Anonymkode: 5fde9...415
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #8 Skrevet 7. februar 2025 Sist jeg hadde influensa, så kom hosten senere. Jeg hadde stygg hoste, brakk ribbein. Noe som lindrer hoste er å drikke timian-te med god honning. Jeg oppdaget det bare litt fo sent. https://sunkost.no/kjartans-lynghonning-750gr https://sunkost.no/timian-te-1 Anonymkode: 71860...d74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå