AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:23 #1 Del Skrevet fredag kl 20:23 Jeg har fått redusert stillingen min en periode , altså ulønnet permisjon på grunn av små barn. Kan arbeidsgiver blande seg opp i hva jeg gjør når jeg har fri? Om jeg drar på jentetur til Praha uten barn i friperioder jeg har pga den ulønnede permisjonen feks? Anonymkode: 00659...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 20:27 #2 Del Skrevet fredag kl 20:27 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fått redusert stillingen min en periode , altså ulønnet permisjon på grunn av små barn. Kan arbeidsgiver blande seg opp i hva jeg gjør når jeg har fri? Om jeg drar på jentetur til Praha uten barn i friperioder jeg har pga den ulønnede permisjonen feks? Anonymkode: 00659...b3b Nei. Du har jo fri.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:32 #3 Del Skrevet fredag kl 20:32 Jo tenkte på at fruen er jo for å ta vare på barn. Anonymkode: 00659...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet fredag kl 20:38 #4 Del Skrevet fredag kl 20:38 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har fått redusert stillingen min en periode , altså ulønnet permisjon på grunn av små barn. Kan arbeidsgiver blande seg opp i hva jeg gjør når jeg har fri? Om jeg drar på jentetur til Praha uten barn i friperioder jeg har pga den ulønnede permisjonen feks? Anonymkode: 00659...b3b Selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #5 Del Skrevet fredag kl 20:52 Mezzosoprena skrev (13 minutter siden): Selvfølgelig ikke! Ok så bra! Arbeidsgiver spør meg nemlig om jeg kan jobbe ekstra når jeg har ulønnet. Anonymkode: 00659...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet fredag kl 20:58 #6 Del Skrevet fredag kl 20:58 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok så bra! Arbeidsgiver spør meg nemlig om jeg kan jobbe ekstra når jeg har ulønnet. Anonymkode: 00659...b3b Men det har da ingenting med saken å gjøre. Og du skal selvfølgelig si nei til å jobbe ekstra hvis du ikke har forferdelig lyst til å gjøre det. Permisjon er permisjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå