AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei, jeg bare lurer på hva dere tenker er rimelig svarstid på meldinger når den man dater er opptatt f.eks er på jobbreise, festival (som varer flere dager), jobber som frivillig eller ferie? Er det akseptabelt at det da går flere dager før man svarer? Hva tenker dere? Hadde denne samtalen med venninnegjengen. Kom ganske ulike svar. Anonymkode: f7a31...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker alt som bryter med det du er vant med hva gjelder vedkomne. Tar det plutselig flere dager, fra en du er vant med svarer raskt, så hadde jeg forventet å få en forklaring på hva det skyldes. Anonymkode: 0a97c...cb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde ikke giddi å date en som bruker flere dager på å svare meg. Anonymkode: 9360b...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Er man borte en uke så synes jeg det er helt ok å ikke sende meldinger på den tiden med mindre det er noe spesielt. Men dette er jo fordi jeg er litt sånn selv. Har ikke behov for så hyppig sending av meldinger selv om jeg liker noen. Og da er det jo praktisk å finne noen som er litt lik meg på det punktet. Vi velger jo helst partnere som har flest mulig egenskaper vi liker. Så egentlig bør du bare bry deg om hva du selv synes er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå