AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en utfordring som jeg sliter med. Jeg og min kone er begge I 30-årene og har 2 barn i barnehagealder. De siste 3-4 årene har jeg fullstendig mistet interessen for sex på generell basis. Jeg har ikke lyst, og kjenner ikke på at jeg blir tent. Null og niks, og isolert sett så har jeg ikke noe problem med dette. Men jeg kjenner på dårlig samvittighet overfor min kone. Vi har sex et sted mellom 1 gang i mnd og hver andre mnd. Og jeg har sex fordi jeg får dårlig samvittighet for å si nei når hun spør. Og det føles jo godt når jeg først kommer i gang. Så det går greit liksom å ha det, men kjenner litt på at når det er helg så går jeg rundt å håper hun ikke skal spørre når vi legger oss. Noen som har tips for å få snudd om på min egen sexlyst? Anonymkode: 92ff5...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei, ingen tips. Men jeg har det akkurat slik selv også. Nå er minstemann bare ett år og jeg ammer, så håper det blir bedre etter anmeslutt. Nå har vi ikke hatt sex på 5 måneder og han spørr ikke lengre heller. Så det er jo bra, for da slipper jeg å tenke på det. Men har dårlig samvittighet ja. Anonymkode: eec66...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en utfordring som jeg sliter med. Jeg og min kone er begge I 30-årene og har 2 barn i barnehagealder. De siste 3-4 årene har jeg fullstendig mistet interessen for sex på generell basis. Jeg har ikke lyst, og kjenner ikke på at jeg blir tent. Null og niks, og isolert sett så har jeg ikke noe problem med dette. Men jeg kjenner på dårlig samvittighet overfor min kone. Vi har sex et sted mellom 1 gang i mnd og hver andre mnd. Og jeg har sex fordi jeg får dårlig samvittighet for å si nei når hun spør. Og det føles jo godt når jeg først kommer i gang. Så det går greit liksom å ha det, men kjenner litt på at når det er helg så går jeg rundt å håper hun ikke skal spørre når vi legger oss. Noen som har tips for å få snudd om på min egen sexlyst? Anonymkode: 92ff5...948 Start med å gå til fastlegen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Kan være naturlig, dere har barn, sex er jo egentlig for å skape barn. Kanskje en del bare opplever naturens gang med at nå er dere i passe på familie modus? Men kan jo dra til legen også, å sjekke om alt er som det skal. Kanskje stress. Kanskje mistet følelser? Anonymkode: f1776...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå