Gå til innhold

Blir dette for tykk dame for dere menn seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Al Bundy skrev (8 timer siden):

Det er nok det samme som rottesveis. Gjerne farga rødt. Den korte jævlige stygge sveisen alle damer blir lurt til å konvertere til med en gang de runder 30... 

Har du bilde? 

Ser lite korthåret damer over 30 her jeg bor.

Anonymkode: b7aa2...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Nei, men hvis du forholder deg til temaet til TS.. Så er det håp for alle👏

I et forhold kan man både gi og forvente å få noe tilbake.. det er en vesentlig forskjell på de som gir og tar😉

Håp for alle er det. Absolutt. Der er vi enige 👌

Jeg bare gir jeg 😂 Forventer absolutt ingenting. I et forhold kan jeg og være slik. Det kommer litt an på hva det gjelder. Lykke kommer innenfra 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner overvurderer grovt hvor mye vekt betyr for menn. Slik lett overvekt du snakker om er nok noe de fleste menn ikke ser på som noe som helst problem

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.37):

Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. 

Anonymkode: 86b05...f90

Veier mer enn det og vasser i tilbud.

Har vært mye større, og også da var jeg mer enn populær nok..

Anonymkode: 2c3b7...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært med noen overvektig, men det er bare noe jeg tenkte på da jeg gikk på videregående. Hadde jeg vært på utkikk etter ny partner nå hadde jeg sett etter andre ting, som at hun er snill, grei og viser kjærlighet. Et pent imøtekommende smil smelter meg, så da har ikke vekta så mye å si seksuelt, tror jeg.

Anonymkode: afda8...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og har veid alt fra 60-110 kilo, kan meddele at det å få menn til å ligge med meg er det aller minste problemet i alle vektklasser jeg har hatt. 

Selv nå som jeg er på mitt «tynneste», med dvask hud og grå hår så er det ingen problem å finne menn som mer enn gjerne vil ha sex med meg. 

Uansett hva du veier så vil det alltid også finnes noen som vil ligge med deg.

Sånn sett så er tråder som dette helt idiotiske, for alle vil ikke ligge med deg, men det er alltids noen uansett hva forutsetningene dine er. 

Jeg mener.. det finnes noen menn som ikke en gang har menneskelig eller i live som kriterie. 

Anonymkode: 563b8...c54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier mindre enn deg men har en del mage sammenlignet med hva vekten min er. Jeg hater magen min men har truffet en mann som er glad i meg. Han liker magen min, og bretter ofte ned bukse for å stryke meg over mage, midje. Jeg trekker den alltid opp igjen fordi jeg ikke liker magen min men han insisterer på å kose og stryke på meg noen ganger klemmer og knar han litt også. Han sier han elsker magen min. 

Så alt avhenger av hvem du finner!

Anonymkode: 9a76d...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 cm høy, veier 95 kg , har en del muskler fordi jeg løfter  og  en del fett . Aldri noe problem å få seg noe , og om noen ikke vil ha så er det deres valg 🤣🤣

Anonymkode: 7698b...1a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Håp for alle er det. Absolutt. Der er vi enige 👌

Jeg bare gir jeg 😂 Forventer absolutt ingenting. I et forhold kan jeg og være slik. Det kommer litt an på hva det gjelder. Lykke kommer innenfra 😉

Haha.. joda, jeg vet jo meget godt, at du er fantastisk på mange måter.. omsorgfull er du også💓.
"Lykken kommer ikke rekende på ei fjøl" synger Bjarne Brøndbo

Jeg gir og får av meg selv flere ganger om dagen.. blir nesten flau hvor høyt jeg elsker og hvor deilig jeg er med meg selv🥰Det gir meg den nødvendige lykken i hverdagen som singel.. så akkurat nå er jeg smøreblid😅
Det er igrunn et lite tips til single, som ikke finner noen med noen få kilo for mye..?
Btw.. kilo er også bare et tall.. all hærlighet kommer fra innsiden🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.10):

Siden du spør så skal jeg være ærlig og si at vekten din er høy uansett hvor mye folk her prøver å glorifisere det. Enda en dårlig ting vi har adoptert fra Usa, derfor tror vi det normalt. 

Anonymkode: 995bb...de7

Nå var det vel ikke det ts spurte om heller. Går an å svare på spørsmålet i stede for å svare på noe helt annet selv om du har veldig lyst til å si det. 

Anonymkode: 8c51e...8b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...