Bamseklemmer Skrevet 12. februar #61 Del Skrevet 12. februar Irak skrev (2 timer siden): Håp for alle er det. Absolutt. Der er vi enige 👌 Jeg bare gir jeg 😂 Forventer absolutt ingenting. I et forhold kan jeg og være slik. Det kommer litt an på hva det gjelder. Lykke kommer innenfra 😉 Haha.. joda, jeg vet jo meget godt, at du er fantastisk på mange måter.. omsorgfull er du også💓. "Lykken kommer ikke rekende på ei fjøl" synger Bjarne Brøndbo Jeg gir og får av meg selv flere ganger om dagen.. blir nesten flau hvor høyt jeg elsker og hvor deilig jeg er med meg selv🥰Det gir meg den nødvendige lykken i hverdagen som singel.. så akkurat nå er jeg smøreblid😅 Det er igrunn et lite tips til single, som ikke finner noen med noen få kilo for mye..? Btw.. kilo er også bare et tall.. all hærlighet kommer fra innsiden🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #62 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.10): Siden du spør så skal jeg være ærlig og si at vekten din er høy uansett hvor mye folk her prøver å glorifisere det. Enda en dårlig ting vi har adoptert fra Usa, derfor tror vi det normalt. Anonymkode: 995bb...de7 Nå var det vel ikke det ts spurte om heller. Går an å svare på spørsmålet i stede for å svare på noe helt annet selv om du har veldig lyst til å si det. Anonymkode: 8c51e...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #63 Del Skrevet 2. mars Jeg er 169 og veier 62 kilo. Jeg syns det er et par kilo for mye, men jeg har dessverre ikke rumpe og pupper jeg da, alt på magen 🤮 Anonymkode: c4fa8...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #64 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.52): Spør du meg er alle de relativt lubne og ikke noe jeg finner attraktivt. Bør gå ned minst 10 kilo for å være normalvektig/attraktiv Anonymkode: bb906...75f Og det er helt greit, det er dine personlige preferanser, men at du ikke vil ha sex med dem, betyr ikke at ingen andre vil det. Anonymkode: df000...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #65 Del Skrevet 2. mars Veldig mange menn puler alt med puls, så svaret på spørsmålet ditt er «nei». Anonymkode: 0f75f...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #66 Del Skrevet 2. mars Grei nok for sex men ikke en partner. Anonymkode: 74f1b...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #67 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.52): Spør du meg er alle de relativt lubne og ikke noe jeg finner attraktivt. Bør gå ned minst 10 kilo for å være normalvektig/attraktiv Anonymkode: bb906...75f Han jeg er gift med har alltid vært veltrent og muskuløs, og trente mye intensiv kampsport i perioder. Ble helt SYKT mye sjekket opp, damer ringte hjem til oss osv. Han hadde garantert likt alle damene på den linken der. Så det finnes faktisk en haug attraktive menn som er nokså fleksible rammer uten at det omhandler nedsettende «skal jo bare ligge med henne». De faktisk liker mange ulike typer utseende. Anonymkode: 386ba...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #68 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.10): Siden du spør så skal jeg være ærlig og si at vekten din er høy uansett hvor mye folk her prøver å glorifisere det. Enda en dårlig ting vi har adoptert fra Usa, derfor tror vi det normalt. Anonymkode: 995bb...de7 Og uansett hvor mye du og dine meningsfeller innbiller dere det, så handler ikke alle positive svar om å glorifisere overvekt. TS spurte ikke om hun har en sunn eller normal kropp eller vekt, hun spurte om hun er for tykk til å finne noen som vil ha sex med henne. Anonymkode: df000...8c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #69 Del Skrevet 2. mars Er jeg litt rar? Er kvinne og tynn, og selv foretrekker jeg menn som har 15+ kg ekstra, rett og slett fordi sex oppleves som knoklete og skranglete om de er tynne, eller innafor normal bmi. Får helt noia av bein som gnager på bein. Vil da tro att det er menn der ute som foretrekker ei myk og varm dame i senga, og som faktisk går etter de av akkurat samme grunn som meg. Dette handler om preferanser, da kan en ikke sutre over de som sier nei, men gå etter de som sier JAAAA! Anonymkode: c30fc...268 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #70 Del Skrevet 2. mars Al Bundy skrev (På 12.2.2025 den 0.28): Det er nok det samme som rottesveis. Gjerne farga rødt. Den korte jævlige stygge sveisen alle damer blir lurt til å konvertere til med en gang de runder 30... Det gjelder boomergenerasjonen og den eldre delen av gen X. Yngre folk føler seg fremdeles såpass unge når de runder 30 at de beholder det lange håret. Jeg er 47 og kommer aldri til å klippe meg kort, uansett hvor gammel jeg blir. Eneste grunn for meg til å klippe meg kort er om jeg blir nødt på grunn av cellegift eller noe. I dagens samfunn er de mest erke-woke folkene under 30 som har kortklipte, fargerike sveiser. Anonymkode: df000...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #71 Del Skrevet 2. mars Er litt høyere enn deg, men veier mye mer. Har aldri hatt problemer med å finne noen som vil ha sex med meg, og mennene har vært alt fra høye, veltrente til små og tykke. Han jeg endte opp med er like høy som meg, normalvektig i forhold til BMI, og trener sporadisk. Felles for alle er at de har vært jordnære menn som ikke bryr seg om størrelse på kropp, eller elsker litt store damer, og som setter personlighet og intelligens høyere enn BMI (som burde vært fjernet som målestokk) og kroppsfasong. Anonymkode: 43f55...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #72 Del Skrevet 2. mars Deilig med litt kropp å ta i Midt i blinken for meg 🙂 Mann 30 Anonymkode: ebe9f...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #73 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.37): Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Jeg er ca 12 cm høyere enn deg og veier ca 15 kilo mer enn deg, så er vel ca samme størrelse. Det var ikke størrelsen og vekta mi som stoppet meg fra å ha sex i hytt og gevær, men usikkerhet (over mye annet enn vekta). Mannen min er veldig fornøyd og tenner på meg og kroppen min. Det vil alltid være noen som ikke tenner på deg, men sånn er det for alle, også de slankeste og peneste. Vanskelig å finne noen på MBG som ser ut som meg, men disse har vel sånn ca min kroppsfasong og størrelse (hun her er 178 høy og veier 94 kg): Hun her er 178 høy og veier 98 kg: Anonymkode: df000...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #74 Del Skrevet 2. mars Seksuelt betyr din lille overvekt ingenting. Det som betyr noe er at du tør å by på deg selv. Anonymkode: 59491...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #75 Del Skrevet 2. mars Vekten din er ikke problemet. Det er derimot selvtilliten din som ikke er på plass. Jeg veier mye mer enn deg og er kortere. Jeg har aldri hatt noe problem med å ha sexpartnere eller forhold. Er 162, 100+ kg og har store bryster. Anonymkode: b53f3...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå