AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Ja, ingen over 77 kilo har noen sinne sex. Så enkelt er det jo. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.37): Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Ekspander Har du kort nordlandsfrisyre så er det helt uaktuelt. Anonymkode: 74f1b...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.45): Har du kort nordlandsfrisyre så er det helt uaktuelt. Anonymkode: 74f1b...ed2 Ekspander Hva er nordlandfrisyre?? Anonymkode: 96408...f17 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.45): Har du kort nordlandsfrisyre så er det helt uaktuelt. Anonymkode: 74f1b...ed2 Ekspander Kort nordlandsfrisyre??? Kan du utdype? Anonymkode: 73d2f...782 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Del Skrevet 7. februar Beklager at jeg sier det, Ts, men dette var et idiotisk spørsmål!! Den voksne befolkningen i Norge består av svært mange med mer eller mindre overvekt. Rundt 3 av 4 i gitte aldre. Tror du virkelig at ingen av disse har sex? Anonymkode: c8ab0...5ec 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 7. februar #7 Del Skrevet 7. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.37): Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Ekspander Som mann sier de tallene meg ingen ting. Kan du ta bilde (uten ansikt selvfølgelig) så vi kan gjøre en bedømmelse? edit: bilde med klær hvis det skulle være tvil om hva jeg mente Endret 7. februar av 000VF000 presisering 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 7. februar #8 Del Skrevet 7. februar Det er helt avhengig av hva kiloene består av (noe muskler eller bare fett), og hvordan kiloene er fordelt. Og selvsagt personlighet og utseende ellers. Jeg har hatt utmerket sex med damer i lignende vektklasse/ høyde. Og har sett damer som jeg overhodet ikke kunne tenkt meg med omtrent samme "BMI". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar (endret) Nei. Tror det går bra. Endret 7. februar av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Del Skrevet 7. februar Hadde vært perfekt for min mann. Han liker litt former, uten at man er tykk. Har inntrykk av at mange menn liker det. Anonymkode: 12e1e...e1b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.37): Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Ekspander Bare søk opp famous plus size models så forstår du nok at du ikke er for stor. Nå er jeg dame,for ordens skyld. Men,er også på plussiden, med menn fortsatt interesserte. Anonymkode: b1045...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar Den kroppen er da flott, trent og sterk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Del Skrevet 7. februar Men hva er en kort nordlandsfrisyre?????? Anonymkode: ba2fa...137 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Del Skrevet 7. februar Du er alt for gammel til å søke den slags bekreftelse på et forum. Anonymkode: b3e1f...6e4 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 7. februar #15 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.37): Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. Anonymkode: 86b05...f90 Ekspander Som demiseksuel så er utseende uvesentlig for min del. Hvis jeg får deg til å le og du får meg til å le, så er alt bra. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Del Skrevet 7. februar Øvelse for deg TS: Legg telefonen i lomma neste gang du er ute på kjøpesenter eller lignende, og se deg rundt. Se på par, se på de som triller barnevogn, se på menneskene. Det er mangfold. Tynne, tjukke, lave, høye, unge, gamle, ulike stiler og ulike preferanser. De er kjærester, de får barn, de lever liv sammen med noen. Anonymkode: 942a1...9c1 8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Del Skrevet 7. februar Du er under halparten av vekten i forhold til hva jeg anser som hvor problemer kan være tilstede.. Anonymkode: 6e459...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Del Skrevet 7. februar Er i din vektklasse ..og litt lavere..og sikkert eldre 😎 Min erfaring fra dengang jeg var yngre og slank er at jeg nå har blitt uinteressant og usynlig. Jobber med saken. Ikke for å tiltrekke en mann,men for å bli meg selv igjen fysisk. Som menneske er jeg god nok- og egenhelse ,søvn og aksept hva livet gjelder er prioritet. Er i overgangsalder. Hormonene er ikke i balanse. Så lenge du er sunn og har det bra ,så er du deg selv nok. Pluss og minus er da overflødig ❤ Anonymkode: 0324b...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Del Skrevet 7. februar Her er damer som er ca like høy som deg og veier litt mer. Hva tenker du selv? Ville du tenkt at noen av disse sliter med å finne noen å ha sex med, bare på grunn av vekta/kroppsstørrelsen? https://app.mybodygallery.com/#/?height=165&weight=82 Anonymkode: df000...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.46): Her er damer som er ca like høy som deg og veier litt mer. Hva tenker du selv? Ville du tenkt at noen av disse sliter med å finne noen å ha sex med, bare på grunn av vekta/kroppsstørrelsen? https://app.mybodygallery.com/#/?height=165&weight=82 Anonymkode: df000...8c1 Ekspander Spør du meg er alle de relativt lubne og ikke noe jeg finner attraktivt. Bør gå ned minst 10 kilo for å være normalvektig/attraktiv Anonymkode: bb906...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå