AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kommer over en profil på tinder som jeg har chattet med som har invitert meg ut på date. Står i profilen at han er festrøyker. Hva vil det si at man er festrøyker? Hvor ofte røyker man da? Altså jeg drikker alkohol og har satt i profilen at jeg drikker av og til. Feks uten til maten i helgene eller på fest, eller i ferier. Men sjelden ellers. Når og hvor mye kan jeg forvente at en "festrøyker" røyker? Jeg tenker at enten så røyker man eller så røyker man ikke. Festrøyker er det en som for eksempel tar seg en sigar en sjelden gang eller, spenner begrepet bredere enn det? Anonymkode: 75334...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Man røyker på fest da…. Eller med alkohol i bildet. Ofte på ferier osv, ja. Men ikke til hverdags Anonymkode: 6629a...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer over en profil på tinder som jeg har chattet med som har invitert meg ut på date. Står i profilen at han er festrøyker. Hva vil det si at man er festrøyker? Hvor ofte røyker man da? Altså jeg drikker alkohol og har satt i profilen at jeg drikker av og til. Feks uten til maten i helgene eller på fest, eller i ferier. Men sjelden ellers. Når og hvor mye kan jeg forvente at en "festrøyker" røyker? Jeg tenker at enten så røyker man eller så røyker man ikke. Festrøyker er det en som for eksempel tar seg en sigar en sjelden gang eller, spenner begrepet bredere enn det? Anonymkode: 75334...881 Man tar som regel alltid en røyk når man drikker og/eller er ute med andre som røyker og drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Snakker ikke for alle, men har opplevd noen festrøykere bli hverdags røykere. Anonymkode: 6a2ba...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Kjenner en festrøyker. Han kjederøyker fra første slurk til han sovner søpledrita etter x antall vin- og ølflasker. Han kaller seg altså festrøyker, men jeg vil kalle han røyker på grunn av mengden røyk og mengden alkohol (lett alkis med jobb). Anonymkode: 705b3...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Man røyker når man drikker. Anonymkode: c1307...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det varierer veldig. Jeg hadde en periode hvor jeg røyket hver gang jeg drakk, uansett om det var en liten øl hjemme, eller ute på byen. Så det kunne fort bli røyking flere dager i uka. En venninne røyker kun ute på byen, hun er ute 2-3 helger i måneden. Og på sommeren røyker hun fort en halv pakke på en kveld. En annen tar seg 1-2 røyk i halvåret på fest. Anonymkode: 3409b...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå