AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fikk påvist bekkenløsningløsning i 3. trimester av mitt andre svangerskap. Kjentes godt i setet og i venstre fot. Vondt i venstre lysk ved bevegelse og når jeg gikk, haltet litt. Det er nå 2 uker siden jeg fødte og det er dessverre ikke blitt bedre. Spesielt vondt i venstre fot og føler dette hemmer meg i hverdagen. Hadde håpet det skulle bedres etter fødsel… Jordmødrene på sykehuset sa jeg må ta tiden til hjelp, og jeg skjønner at det det kan ta litt tid før kroppen heales. Har noen erfaringer med bekkensmerter etter fødsel? Jeg lurer på å kontakte lege, men samtidig tenker jeg at jeg må ha litt i magen. Anonymkode: 62c1f...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Anbefaler fysioterapeut spesialisert på kvinnehelse. Om du ammer er det sannsynligvis fortsatt vondt fordi bekkenløsning med smerter er hormonelt betinget, og man er proppfull av disse hormonene så lenge man ammer. Altså er det ikke noe fysisk galt med bekkenet ditt, det er bare løsere i ledd og fester. Det er ikke sikkert det blir helt bra før ammeperioden er over, det er i hvert fall min erfaring. Anonymkode: dae71...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå