AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kvinne 30 år. Jeg var som tenåring mest glad i å være sammen med gutter. Altså, jeg hadde guttekjæreste og hang mye sammen med hans venner og så hadde jeg egne kompiser. Så utdannet jeg meg i et veldig mannsdominert yrke og har bare mannlige kollegaer. Altså det er så enkelt og de er kulere og morsommere og ja - Jeg liker menn. Men så har livet tatt meg.. gift småbarnsmor med rekkehus og stasjonsvogn. Har bare to venninner i dag, da jeg aldri kalrte å pleie noen gode forhold med andre jenter. Det føltes litt sånn rart ut å holde kontakt med kompisene mine når jeg var gravid. Disse mennene som jeg er venn med er veldig mannete. Mannen min er ikke sjalu, så det er ikke problemet. Jeg kunne godt å ha møtt en kompis uten at det hadde blitt problem for han. Men greia er - kan man bare plukke opp igjen gamle kompiser som kvinne? Bare sende en melding og spørre om å finne på noe? Disse mennene er jo også gift og har barn. Jeg savner de så veldig. Vi snakket sammen hver dag under studiene og hadde et fantastisk vennskap... men nå har det vært null kontakt på 7 år Anonymkode: 75b13...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjorde det, men det var først når jeg hadde vært singel i noen år. Dessverre prøvde samtlige å få meg til sengs og bli elskerinna deres, så det var skuffende og totalt bortkastet. Men ja, om dine venner er av bedre kaliber så ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem 😊 Anonymkode: 6a9ac...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ikke som min kompis men jeg klarte å beholde noen av mine gutte-kompiser fra studie og jobb via at vi er nå venner som familier. Altså de besøker oss hele familien og vi besøker dem, alle har jo fått barn, vi har vært gjester i brylluper, det gikk naturlig utvikling den veien. Det vil ikke funke for deg da TS? Anonymkode: a5f92...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjorde det, men det var først når jeg hadde vært singel i noen år. Dessverre prøvde samtlige å få meg til sengs og bli elskerinna deres, så det var skuffende og totalt bortkastet. Men ja, om dine venner er av bedre kaliber så ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem 😊 Anonymkode: 6a9ac...b85 Haha, huff så teit av de! Jeg vet at to av de var forelsket i meg som ung, så det var mer et vennskap fra min side og kanskje mer håp fra deres side.. men nå som de har partner og barn så kan det jo ikke være noe mer i dette tenker jeg? Eller er det dårlig gjort mot konene? Og så er det jo den tredje kompisen som fortsatt er singel? Kan det være at min mann plutselig innerst inne syns det er rart om jeg er mye sammen med en singel mann men ikke tørr å si det? ts Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke som min kompis men jeg klarte å beholde noen av mine gutte-kompiser fra studie og jobb via at vi er nå venner som familier. Altså de besøker oss hele familien og vi besøker dem, alle har jo fått barn, vi har vært gjester i brylluper, det gikk naturlig utvikling den veien. Det vil ikke funke for deg da TS? Anonymkode: a5f92...611 Så fint da Jeg tror ikke det.. Det har gått såpass lang tid at det ikke har vært naturlig å bli bedt i bryllup til hverandre. Jeg og min mann giftet oss for ca to år siden og hadde kun nærmeste familie og forlovere. Så tror jeg at mine kompiser tenkte at vi heller ikke var så nære lenger og da ble ikke jeg invitert i deres bryllup. Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden (endret) HVIS du bestemmer deg for å sende melding til en eller flere av disse kompisene, så bør du understreke allerede i første melding at du savner mannlige VENNER og vennskap, fordi du kommer bedre overens med dem enn med venninner, og derfor blablabla. Ikke gi den meldingen den minste sjanse for misforståelser, som å antyde eller la mottakeren tro at du er interessert i å gjenopplive vennskapet pga noe annet enn kun vennskap... Da kan du bli skikkelig skuffet. De kan fort tro du er "ute etter noe mer", kanskje et utenomekteskapelig eventyr eller noe, nå som det er gått så lang tid. Endret 2 timer siden av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden "Venner" Anonymkode: e57bb...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Million skrev (5 minutter siden): HVIS du bestemmer deg for å sende melding til en eller flere av disse kompisene, så bør du understreke allerede i første melding at du savner mannlige VENNER og vennskap, fordi du kommer bedre overens med dem enn med venninner, og derfor blablabla. Ikke gi den meldingen den minste sjanse for misforståelser, som å antyde eller la mottakeren tro at du er interessert i å gjenopplive vennskapet pga noe annet enn kun vennskap... Da kan du bli skikkelig skuffet. De kan fort tro du er "ute etter noe mer", kanskje et utenomekteskapelig eventyr eller noe, nå som det er gått så lang tid. Godt poeng! Det høres veldig fornuftig ut. Tror det veldig lett kan misforstås og bli en snakkis om man ikke er tydelig. For det har vært så lite kontakt, bortsett fra når vi møtes tilfeldig og man snakker som om det aldri har vært opphold i vennskapet.. Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Venner" Anonymkode: e57bb...cb4 ??? Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Kan kvinner og menn være bare venner? Dere kvinner mener det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Fountaine skrev (2 minutter siden): Kan kvinner og menn være bare venner? Dere kvinner mener det altså? Jeg følte det slik som ung ja, men tror kanskje ikke at mine mannlige venner følte helt det samme slik jeg ser det nå. Er jo en grunn for at jeg opprettet denne tråden og er usikker på om det er ok å bare ta opp kontakten nå for å være venner. Jeg er en nokså attraktiv og utadvendt kvinne, så mulig at de håpte på mer hele tiden... Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Fountaine skrev (9 minutter siden): Kan kvinner og menn være bare venner? Dere kvinner mener det altså? Jeg har et par mannlige venner som ikke vil noe mer enn vennskap, så det er fullt mulig 😊 Anonymkode: 6a9ac...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Fountaine skrev (19 minutter siden): Kan kvinner og menn være bare venner? Dere kvinner mener det altså? Jeg skulle ønske det. K47 Anonymkode: 7950c...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skulle ønske det. K47 Anonymkode: 7950c...74e Hvorfor? Hva er det som trekker deg mot det? Bare nysgjerrig. Ts Anonymkode: 75b13...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå