AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #141 Del Skrevet 3 timer siden Herregud, for en utrolig merkelig tråd😂 Anonymkode: d1fe4...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #142 Del Skrevet 2 timer siden Sam Fox skrev (45 minutter siden): Slutt å vær så dramatisk. Gå å legg deg. ??? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #143 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Herregud, for en utrolig merkelig tråd😂 Anonymkode: d1fe4...b58 ??? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #144 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så slett snap, da! Eller slett de som irriterer deg. Hjelpes, jeg kjenner jeg blir provosert. Hvis dette er en ting man irriterer seg grønn over og deretter skriver om det på Kvinneguiden - da er det på tide å logge av. Klagingen din minner om et par av mine tidligere venninner. De er nå overfladiske bekjentskaper, fordi de klaget på ALT av uvesentlige ting. Kast telefonen i do og kom deg ut i naturen eller noe! Anonymkode: e4938...25d Er det ikke greit å lufte ting som urriter en på KG? Hva vil du frem til at jeg ikke er en venn? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 2 timer siden #145 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Da kutter du ut snap, irritasjon løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #146 Del Skrevet 2 timer siden siesta skrev (7 minutter siden): Da kutter du ut snap, irritasjon løst Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 2 timer siden #147 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. Anonymkode: 6f2f1...eed Da er det vel bare å glemme de som snapper hele tiden. Det gjør jeg. Ingen problem i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #148 Del Skrevet 2 timer siden Jeg prøver å «være med» og snappe litt. Men jeg synes det er ganske kjedelig… plutselig har jeg ikke åpnet appen på 3 uker, ikke sendt snap selv på 8 uker. Så… det går vel sånn passe dette SoMe-prosjektet 😅 Anonymkode: eb477...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå