Gå til innhold

Unnskyld meg, men hva feiler det folk som må snappe hverdag og flere ganger daglig? 🫣

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.44):

Hadde jeg fått denne konfrontasjonen (jeg snapper svært sjeldent så det vil ikke skje) inkludert denne dømmesyken og fordommene vendt mot meg, så hadde jeg snappet mer på pur f, og forsåvidt ansett vennskapet som over, da jeg ikke finner meg i å ha en venn som hever seg over meg. Jeg vil ikke ha usexy venner.

Anonymkode: 23bbe...a32

Ekspander  

Sier vel litt om deg da. Istedenfor å respektere at folk ikke er så interessert i alt du hadde snappet. 

Anonymkode: 6f2f1...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.50):

Hvorfor har du folk du misliker så tydelig på snap? Hvis du irriterer deg så grusomt mye over dem, så slett dem da...

Det er da vel like mye opp til hver enkelt hvem de velger ha på snap, og hvem de velger åpne snap fra. Ha respekt nok til å skjønne at du ikke kan diktere andres bruk av sosiale medier, spesielt ikke når du ikke gidder si i fra... Å spy ut av seg så mye negativitet som du gjør her, når du ikke tør konfrontere alle disse menneske som tydeligvis gjør livet ditt surt, da er det på tide begynne se på om du selv faktisk kan gjøre noe med denne uholdbare situasjonen din....

Anonymkode: f4114...190

Ekspander  

Jeg ønsker å ha dem der, men liker ikke hvordan de holder på med mengde. Det har jeg full rett til og de kan gjerne droppe meg med spammet sitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har du folk du misliker så tydelig på snap? Hvis du irriterer deg så grusomt mye over dem, så slett dem da...

Det er da vel like mye opp til hver enkelt hvem de velger ha på snap, og hvem de velger åpne snap fra. Ha respekt nok til å skjønne at du ikke kan diktere andres bruk av sosiale medier, spesielt ikke når du ikke gidder si i fra... Å spy ut av seg så mye negativitet som du gjør her, når du ikke tør konfrontere alle disse menneske som tydeligvis gjør livet ditt surt, da er det på tide begynne se på om du selv faktisk kan gjøre noe med denne uholdbare situasjonen din....

Ekspander  

Hvor stor det at jeg ikke liker dem? Da hadde de vært slettet for lengst. Men misliker sterkt spammen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Anononyma skrev (På 7.2.2025 den 20.41):

Alt hva folk skal irritere seg over ❤️

Jeg har noen faste jeg snapper med daglig, både bilder og chat. En av de er en god venninne som dessverre bor timesvis unna. Synes det er utrolig hyggelig at vi kan ta del i hverandres liv uten at vi faktisk har mulighet til å møtes fysisk så ofte.

Grinebitere som ts merker man vel fort og slutter å sende til. 

Ekspander  

Dette er noe helt annet. Det hadde kunne vært hyggelig. Da er det gjerne en interesse av den andre og hvordan det går og noe skriving. Her er det ensporet om seg og ikke et spm om hvordan det går med meg f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.51):

Sier vel litt om deg da. Istedenfor å respektere at folk ikke er så interessert i alt du hadde snappet. 

Ekspander  

Det er ikke det at du ikke er interessert som er problemet. Det er dømmesyken og overlegenheten din, at du hever deg over andre over en bagatell. Det er det jeg ikke orker. Det er flere venner jeg ikke orker å se på snapper fra bortsett fra en og annen gang. Jeg registrerer bare at jeg blir sliten av det. Jeg begynner ikke å finne opp teorier om dem, spekulere i motivasjonen deres og bla bla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.54):

Jeg ønsker å ha dem der, men liker ikke hvordan de holder på med mengde. Det har jeg full rett til og de kan gjerne droppe meg med spammet sitt. 

Ekspander  

Hvorfor ønsker du ha de der hvis du misliker så kraftig hvordan de bruker appen?

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.58):

Hvor stor det at jeg ikke liker dem? Da hadde de vært slettet for lengst. Men misliker sterkt spammen deres. 

Ekspander  

Det skinner igjennom på måten du omtaler dem... Hadde du likt dem så hadde du ikke hatt behov for å snakke så nedsettende om dem som du gjør...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.02):

Ja, så da legger man det på story. Du gjør det? 

Ekspander  

Ja? Jeg maser ikke ned enkeltpersoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  makkapakka skrev (På 7.2.2025 den 21.14):

Ja? Jeg maser ikke ned enkeltpersoner...

Ekspander  

Supert. Da kan man velge! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.11):

Hvorfor ønsker du ha de der hvis du misliker så kraftig hvordan de bruker appen?

Det skinner igjennom på måten du omtaler dem... Hadde du likt dem så hadde du ikke hatt behov for å snakke så nedsettende om dem som du gjør...

Ekspander  

Det irriterer meg kraftig dette med snap ja, men ikke den som person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ta meg for å ytre at jeg synes det er slitsomt og irriterende å få snap av random ting hver dag. Flere ganger daglig. Det har jeg min fulle rett til å mene og synes. Samme som den som spammer andre og elsker det. Mer vanlig og holde det moderat når man er voksen, men ikke for alle tydeligvis. 

Ekspander  

Du får din nedlatenhet korrigert og konfrontert. Det får du tåle. Det handler ikke om hva du får lov til og har rett til og ikke.

Du har kalt dem oppmerksomhetssyke, selvsentrerte, påpekt at de har lite å gjøre og sagt deg enig i at de er stusselige.

Du kan spørre deg selv om du hadde giddet å være venn med en som så sånn på deg. Jeg gidder ofte ikke engang å være venn med en som snakker sånn om andre, med mindre de omtaler rasshøl. Du fremstår som en lite empatisk venn og en dømmesyk type.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.17):

Supert. Da kan man velge! 

Ekspander  

Du kunne uansett ha valgt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.03):

Det er ikke det at du ikke er interessert som er problemet. Det er dømmesyken og overlegenheten din, at du hever deg over andre over en bagatell. Det er det jeg ikke orker. Det er flere venner jeg ikke orker å se på snapper fra bortsett fra en og annen gang. Jeg registrerer bare at jeg blir sliten av det. Jeg begynner ikke å finne opp teorier om dem, spekulere i motivasjonen deres og bla bla.

Ekspander  

Jeg er ikke dømmende og overlegen. Det har bare irritert meg kraftig dette snappe tullet. Det er så upersonlig og aldri noe personlig til meg. Synes folk skal ha forståelse for forskjeller. Det er blitt et kaldt og upersonlig samfunn med seg selv i fokus 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.23):

Jeg er ikke dømmende og overlegen. Det har bare irritert meg kraftig dette snappe tullet. Det er så upersonlig og aldri noe personlig til meg. Synes folk skal ha forståelse for forskjeller. Det er blitt et kaldt og upersonlig samfunn med seg selv i fokus 

Ekspander  

Hvilken forståelse viser du over at andre bruker sosiale medier forskjellig fra deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ekspander  

Snap brukes ofte ikke særlig personlig. Møter og telefonsamtaler er det. Hvis du savner dem, så kan du ringe dem.

Igjen tror du det handler om forskjeller, men det gjør ikke det. Det handler om hvordan du omtaler folk som er forskjellig fra deg. Det er du som ikke ha forståelse for forskjeller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.23):

Nei, jeg synes egentlig det er dem. Som har behov for å sende og sende. Det er lov å legge i story eller tenke at det er mye. Og i tillegg ikke ta hint når ting bare bli åpnet. Må man virkelig få alt inn med teskje? Må jeg virkelig si at må du sende meg snap hver dag og mange daglig? 

Ekspander  

Snakk om ansvarsfraskrivelse og negativ holdning. 

Anonymkode: fb6d1...842

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.22):

Du kunne uansett ha valgt.

Ekspander  

Hvordan? Jeg vil ikke slettet dem og ha det liggende uten å åpne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.01):

Dette er noe helt annet. Det hadde kunne vært hyggelig. Da er det gjerne en interesse av den andre og hvordan det går og noe skriving. Her er det ensporet om seg og ikke et spm om hvordan det går med meg f.eks. 

Ekspander  

Ekspander  

Når jeg legger disse to sammen forstår jeg bedre hvor du vil og kan til dels være enig.

Har en kollega som holder på sånn, får nok 5-10 snaps daglig med hva hun driver med. Det er åpenbart at disse er sendt til alle på lista. Noen ganger sender jeg en tommel opp eller hjerte tilbake, men som oftest bare åpner jeg de og tar de bort igjen.

Hun er en hyggelig person, men snap er kun seg selv og sitt. Hun svarer sjelden om jeg sender henne noe fra mitt liv også, så virker ikke som hun er ute etter samtale heller.

Og ja, på samfunnsnivå generelt er jo some og denne voldsomme meg-meg-meg kulturen et problem. Her er vi helt enig.

MEN, hvorfor gidder du å irritere deg over alle disse snappene? Det koster deg mye mer energi enn å bare bla forbi de?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.26):

Hvilken forståelse viser du over at andre bruker sosiale medier forskjellig fra deg?

Ekspander  

Jeg har skrevet at folk bruker det forskjellig og det er helt greit, men synes at mer kunne blitt lagt på story for alle er ikke interessert og spesielt ikke når det er 5 ganger daglig av tv f. Eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.32):

Jeg har skrevet at folk bruker det forskjellig og det er helt greit, men synes at mer kunne blitt lagt på story for alle er ikke interessert og spesielt ikke når det er 5 ganger daglig av tv f. Eks. 

Ekspander  

Hvis du synes det er helt greit at folk bruker det forskjellig, hvorfor blir du da så irritert?

Kan du ikke bare la være å åpne alle snappene? Eller ikke sjekke snap hver dag? 

Anonymkode: fb6d1...842

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Anononyma skrev (På 7.2.2025 den 21.31):

Når jeg legger disse to sammen forstår jeg bedre hvor du vil og kan til dels være enig.

Har en kollega som holder på sånn, får nok 5-10 snaps daglig med hva hun driver med. Det er åpenbart at disse er sendt til alle på lista. Noen ganger sender jeg en tommel opp eller hjerte tilbake, men som oftest bare åpner jeg de og tar de bort igjen.

Hun er en hyggelig person, men snap er kun seg selv og sitt. Hun svarer sjelden om jeg sender henne noe fra mitt liv også, så virker ikke som hun er ute etter samtale heller.

Og ja, på samfunnsnivå generelt er jo some og denne voldsomme meg-meg-meg kulturen et problem. Her er vi helt enig.

MEN, hvorfor gidder du å irritere deg over alle disse snappene? Det koster deg mye mer energi enn å bare bla forbi de?

Ekspander  

Takk for at du forstår hva jeg vil frem til her. Det er bare upersonlig om dem.  Til dagen prøver jeg å ignore å bare åpne. Men tenker nå igjen! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...