AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men er det mulig å skru av varsler fra enkelte personer? Er jo veldig leit å måtte slette hele appen fordi enkelte personer spammer den ned med 2-4 daglig snap av unger jeg hverken kjenner eller interesserer meg for. Anonymkode: 256d3...ab4 Ja. Du kan mute de du vil. Anonymkode: 05815...46e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden Nå er det jo faktisk slik at du selv bestemmer hva du får av varsler. Selv har jeg ikke varsler på snap-grupper, og enkelte enkeltpersoner. Å sitte i 2025 å klage på hva man mottar, blir for dumt. Dette har man full kontroll på selv. Anonymkode: 04f46...744 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #63 Del Skrevet 3 timer siden Oppmerksomhetsbehov?😂 Jeg er godt voksen og bruker snap på samme måte som telefon/sms- til å kommunisere med venner og famile med. Flere ganger daglig- og det er noe veldig annet enn å sitte og henge på diverse sosiale media. Høres ut som du mangler endel sosiale antenner og sosiale evner. Anonymkode: 52441...024 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #64 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppmerksomhetsbehov?😂 Jeg er godt voksen og bruker snap på samme måte som telefon/sms- til å kommunisere med venner og famile med. Flere ganger daglig- og det er noe veldig annet enn å sitte og henge på diverse sosiale media. Høres ut som du mangler endel sosiale antenner og sosiale evner. Anonymkode: 52441...024 Absolutt ikke. Tenker vel heller det er dem som ikke har det. Folk kan legge ting på story og ikke spamme meg med dette. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #65 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nå er det jo faktisk slik at du selv bestemmer hva du får av varsler. Selv har jeg ikke varsler på snap-grupper, og enkelte enkeltpersoner. Å sitte i 2025 å klage på hva man mottar, blir for dumt. Dette har man full kontroll på selv. Anonymkode: 04f46...744 Tenker heller at man er i 2025 og voksen og tenker at det er greit å spamme andre og heller kan legge det på story så kan dem som vil se. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Oppmerksomhetsbehov?😂 Jeg er godt voksen og bruker snap på samme måte som telefon/sms- til å kommunisere med venner og famile med. Flere ganger daglig- og det er noe veldig annet enn å sitte og henge på diverse sosiale media. Høres ut som du mangler endel sosiale antenner og sosiale evner. Anonymkode: 52441...024 Ja, noe må det være når man har sånt behov for å vise alt man gjør! Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Del Skrevet 2 timer siden Ha respekt for andre og slutt å spam dem. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2 timer siden #68 Del Skrevet 2 timer siden Snapper mye, nesten daglig, opptil hver enkelt å gidde å se og lese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #69 Del Skrevet 2 timer siden makkapakka skrev (Akkurat nå): Snapper mye, nesten daglig, opptil hver enkelt å gidde å se og lese Ja, så da legger man det på story. Du gjør det? Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #70 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har man virkelig ikke mye å gjøre eller tenker at dette er interessant å få av andre hver dag. Av og til er supert og koselig. Anonymkode: 6f2f1...eed Det tar ikke lang tid å sende en snap. Hva gjør det deg om noen bruker litt tid av sin dag på det? Jeg vil heller ha noen som snapper meg hver dag i livet mitt enn noen som er så dømmende som deg. Anonymkode: fb6d1...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #71 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tar ikke lang tid å sende en snap. Hva gjør det deg om noen bruker litt tid av sin dag på det? Jeg vil heller ha noen som snapper meg hver dag i livet mitt enn noen som er så dømmende som deg. Anonymkode: fb6d1...842 Men hvorfor? Jeg er ikke interessert. Så legg i story så jeg kan velge eller reduser det. Eller se ned til meg og ikke som en av 100. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #72 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor? Jeg er ikke interessert. Så legg i story så jeg kan velge eller reduser det. Eller se ned til meg og ikke som en av 100. Anonymkode: 6f2f1...eed Skulle stå eller sendt til meg og ikke at jeg er en av 100. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #73 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenker heller at man er i 2025 og voksen og tenker at det er greit å spamme andre og heller kan legge det på story så kan dem som vil se. Anonymkode: 6f2f1...eed Eller så kan du slutte å ha folk du misliker snap av på snap? Jeg sletter folk som irriterer meg/de jeg ikke vil ha kontakt med Anonymkode: 05815...46e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #74 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det tar ikke lang tid å sende en snap. Hva gjør det deg om noen bruker litt tid av sin dag på det? Jeg vil heller ha noen som snapper meg hver dag i livet mitt enn noen som er så dømmende som deg. Anonymkode: fb6d1...842 Frihet til å velge. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #75 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor? Jeg er ikke interessert. Så legg i story så jeg kan velge eller reduser det. Eller se ned til meg og ikke som en av 100. Anonymkode: 6f2f1...eed Fordi de vil dele av hverdagen sin og antar at hvis man har lagt noen til på snap så er man interessert. Du får blokkere dem eller fjerne dem som venn på snap, da, hvis du er så sur og lite interessert. Anonymkode: fb6d1...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #76 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så kan du slutte å ha folk du misliker snap av på snap? Jeg sletter folk som irriterer meg/de jeg ikke vil ha kontakt med Anonymkode: 05815...46e Det er og en mulighet. Jeg bare begriper ikke behovet for det. Og dette av mennesker jeg egentlig liker, men synes bare det er slitsomt og irriterende. Så å slette dem blir feil. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #77 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bare begriper ikke behovet for det. Anonymkode: 6f2f1...eed Du... forstår konseptet om at folk er forskjellige? Anonymkode: fb6d1...842 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #78 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de vil dele av hverdagen sin og antar at hvis man har lagt noen til på snap så er man interessert. Du får blokkere dem eller fjerne dem som venn på snap, da, hvis du er så sur og lite interessert. Anonymkode: fb6d1...842 Men hvorfor kan ikke de som har sånt behov ta hensyn til andre? Det er min snap. Så legg på story eller ikke send så ofte. Det er et oppmerksomhetsbehov på høyt plan. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #79 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du... forstår konseptet om at folk er forskjellige? Anonymkode: fb6d1...842 Ja, det skrev jeg. Men så la det være opp til hver enkelt da. Ha respekt for at alle er ikke interessert i snap på det planet. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #80 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det skrev jeg. Men så la det være opp til hver enkelt da. Ha respekt for at alle er ikke interessert i snap på det planet. Anonymkode: 6f2f1...eed De kan jo ikke vite at du ikke er interessert hvis du ikke sier det til dem. Tror du de er tankelesere? Anonymkode: fb6d1...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå