AnonymBruker Skrevet 7. februar #41 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.16): Hvorfor er det sært? Anonymkode: fb6d1...842 Ekspander Da har man virkelig ikke mye å gjøre eller tenker at dette er interessant å få av andre hver dag. Av og til er supert og koselig. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #42 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 17.50): Hvor gammel er dere? Og hvorfor hver dag? Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Starten av 30 årene. Fordi det skjer noe daglig? Anonymkode: 05815...46e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #43 Del Skrevet 7. februar Hinter blir heller ikke tatt når jeg bare åpner uten å svare. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #44 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.20): Starten av 30 årene. Fordi det skjer noe daglig? Anonymkode: 05815...46e Ekspander Hvorfor må du vise alt du gjør? Anonymkode: 6f2f1...eed 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #45 Del Skrevet 7. februar Snapper daglig med flere av venna mine, synes det er kjempehyggelig å åpne snapper med små glimt av hva de holder på med 🥰 Det er jo mest en unnskyldning for å holde litt kontakt i en stressende hverdag, men det er likevel ganske lavterskel. Og uansett om det er snapper av solnedganger, katter, barna deres eller morsomme ting de ser i løpet av dagen - jeg synes det er veldig koselig. Bruker ikke Meta sine tjenester lenger, har ikke gjort det på lenge. Da er det fint å kunne holde meg litt oppdatert på livene til venna mine. Anonymkode: c1074...7b6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #46 Del Skrevet 7. februar Folk er forskjellig og det er helt greit, men undrer meg virkelig hva som skjer med de som gjør dette og er i 40-50 årene. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #47 Del Skrevet 7. februar PITTY skrev (På 7.2.2025 den 18.11): Avinstallert SnapChat pga en tåpelig bekjent som sender patetiske videoer hele tiden. Ekspander Dette. Jeg blir så irritert over de som spammer ned snapchat på daglig basis som om de var a-kjendiser, for å dele at ungen deres går i snøen eller at de har bakt boller. Ødelegger for de gruppene som jeg faktisk er interessert i (først og fremst en kollegagruppe på jobb). Anonymkode: 256d3...ab4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #48 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.21): Hvorfor må du vise alt du gjør? Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Alt jeg gjør? Å sende en snap tar meg under 5 sekunder… Anonymkode: 05815...46e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #49 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.23): Alt jeg gjør? Å sende en snap tar meg under 5 sekunder… Anonymkode: 05815...46e Ekspander Og så stjeler du 5 sekunder av livet mitt x ganger daglig fordi jeg åpner den i et håp om at det faktisk er noe interessant som du vil dele med akkurat meg. Anonymkode: 256d3...ab4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #50 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.24): Og så stjeler du 5 sekunder av livet mitt x ganger daglig fordi jeg åpner den i et håp om at det faktisk er noe interessant som du vil dele med akkurat meg. Anonymkode: 256d3...ab4 Ekspander Dette! Det er ikke noe personlig en gang. Hadde det i det minste vært til meg. Anonymkode: 6f2f1...eed 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #51 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.24): Og så stjeler du 5 sekunder av livet mitt x ganger daglig fordi jeg åpner den i et håp om at det faktisk er noe interessant som du vil dele med akkurat meg. Anonymkode: 256d3...ab4 Ekspander Ingen tvinger deg til å åpne. Men jeg sender bare til de jeg får av, så tror ikke folk plages av det akkurat. Får som regel svar Høres ut som du bør luke ut hvem du har på snap. Eller slette hele appen… Anonymkode: 05815...46e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7. februar #52 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.03): Du snakker vel konstant i telefonen du kanskje? Ikke? Jeg funderer alltid over de som kjøper telefon og prater mindre enn 10 timer hver dag. Anonymkode: e5457...fa8 Ekspander Har sånn fancy telefon som brukes til mye mer enn å prate. Du vet sånn smart-telefon. Du burde prøve det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #53 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 17.13): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Kanskje du ikke skal ha den appen? Anonymkode: 304c7...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7. februar #54 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.04): Så om jeg laster ned en app så må det hagle inn snap daglig og flere ganger daglig? Det har jeg ingen behov for. Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Men må du åpne de? Nei. Du kan til og med skru av varslet. Men du er vel for nysgjerrig, tenker jeg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 7. februar #55 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.22): Folk er forskjellig og det er helt greit, men undrer meg virkelig hva som skjer med de som gjør dette og er i 40-50 årene. Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Det er jo nettopp i denne alderen man gjerne har det så travelt at man ikke har tid til å møtes så ofte eller snakke i tlf i timesvis (noe jeg uansett ikke liker så godt), da er snap helt supert for kort og lavterskel daglig kontakt! Kan gå dager mellom hver gang jeg snapper, men det er ganske ofte. Kan gå en hel dag med en snap-samtale gående. Sender korte filmsnutter/bilder fra dagliglivet. Og får tilbake For min del er det en del av den daglige kontakten med venninner! Syns det er kjempekoselig. Har ikke varsel på snap, så er ikke noe stress heller, ser de når det passer seg. Det ligger i ordet; SOSIALT medium. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #56 Del Skrevet 7. februar BobbySocks skrev (På 7.2.2025 den 18.41): Men må du åpne de? Nei. Du kan til og med skru av varslet. Men du er vel for nysgjerrig, tenker jeg. Ekspander Men er det mulig å skru av varsler fra enkelte personer? Er jo veldig leit å måtte slette hele appen fordi enkelte personer spammer den ned med 2-4 daglig snap av unger jeg hverken kjenner eller interesserer meg for. Anonymkode: 256d3...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #57 Del Skrevet 7. februar Jeg er dame i 50 årene, og jeg hadde streak med et 4-5 stk på snap. Til slutt skrev jeg at jeg kom til å avslutte streak med vedkommede. Med hun ene hadde vi over 600 dager med bilder frem og tilbake hver dag. Ble bare sykt lei av sånne bilder med "ha en fin dag emoiji". Kanskje jeg er sær. Også noe annet: Hvorfor sender enkelte samme snap på innboks som de legger ut på Story? Jeg blir så irritert. Syns ikke at det blir personlig spesifikt sendt til meg. Det et sikkert på tide for meg å slette snapchat men jeg klarer ikke å gjøre det heller. Anonymkode: 7f184...949 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #58 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.24): Og så stjeler du 5 sekunder av livet mitt x ganger daglig fordi jeg åpner den i et håp om at det faktisk er noe interessant som du vil dele med akkurat meg. Anonymkode: 256d3...ab4 Ekspander Bestemmer du ikke selv hvilke snapper du åpner? Anonymkode: d6390...2ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #59 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.00): Hvorfor sender enkelte samme snap på innboks som de legger ut på Story? Jeg blir så irritert. Syns ikke at det blir personlig spesifikt sendt til meg. Anonymkode: 7f184...949 Ekspander Du er ikke midtpunktet hver gang sikkert. Anonymkode: d6390...2ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. februar #60 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 17.49): Selvom man har en sånn delingsapp må man vel ikke dele noe hver dag? Veldig sært av voksne folk. Anonymkode: 6f2f1...eed Ekspander Er serotonin og dopamin som køder med hjernene til dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå