AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Del Skrevet 7. februar Er du misunnelig på at folk sosialiserer? Anonymkode: 8d57d...b01 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Del Skrevet 7. februar BobbySocks skrev (2 minutter siden): Jeg funderer alltid over de som laster ned en app, legger til folk og så klager over at appen brukes som den er tenkt. Så om jeg laster ned en app så må det hagle inn snap daglig og flere ganger daglig? Det har jeg ingen behov for. Anonymkode: 6f2f1...eed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du misunnelig på at folk sosialiserer? Anonymkode: 8d57d...b01 Nei, synes det er sært og rart daglig og flere ganger daglig. Anonymkode: 6f2f1...eed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Narsissisme. Anonymkode: e5457...fa8 Spar deg for usakligheter! Anonymkode: 6f2f1...eed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så om jeg laster ned en app så må det hagle inn snap daglig og flere ganger daglig? Det har jeg ingen behov for. Anonymkode: 6f2f1...eed Ja da kan du. Slette appen! Ja tenk det. Folk får tak i deg på andre måter Anonymkode: e04d1...f5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Del Skrevet 7. februar Lurer på alderen din? Jeg og mine venninner er 47-50 år, vi snapper flere ganger daglig i snapgruppe vi har sammen bla,det er sånn vi holder kontakten. Min mor på snart 70 snapper også så og si daglig. Ingen av oss er ute etter oppmerksomhet, vi sosialisere. Anonymkode: 9225a...5b5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #27 Del Skrevet 7. februar Har full rett til å synes dette er totalt merkelig og sært å må snapp hele tiden. Og tenker det absolutt ikke er normalt. Anonymkode: 6f2f1...eed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spar deg for usakligheter! Anonymkode: 6f2f1...eed Det er jo ikke usakeligheter! Hvis man i fult alvor tror at andre synes det er interessant at du har kjøpt Starbucks eller sitter på bussen, så er man narsissist. Anonymkode: e5457...fa8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Del Skrevet 7. februar Jeg er også lei av intetsigende snap som ikke tilfører noe til noen. Hvem har et så spennende liv at det må dokumenteres og må vises til andre. Jeg slettet hele snap, men setter stor pris på en prat over telefonen eller på en kafé. Der kan også bilder bli vist og da er det bare hyggelig. Anonymkode: be48e...860 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja da kan du. Slette appen! Ja tenk det. Folk får tak i deg på andre måter Anonymkode: e04d1...f5b Nei, vil ikke slette den. Men trenger ikke snapp hver dag av alt mulig. Heldigvis har jeg noen som bruker det på normalt og ikke må bosse ned snappen min med tull. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så om jeg laster ned en app så må det hagle inn snap daglig og flere ganger daglig? Det har jeg ingen behov for. Anonymkode: 6f2f1...eed Du kan slå av varslene. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 0fd66...89c 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #32 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke usakeligheter! Hvis man i fult alvor tror at andre synes det er interessant at du har kjøpt Starbucks eller sitter på bussen, så er man narsissist. Anonymkode: e5457...fa8 Nei, jeg er ts og har ingen behov for å vite alt dette om folk. Hver dag. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 7. februar #33 Del Skrevet 7. februar Skulle ønske jeg slapp. Er pliktig til å være med/følge WhatsApp via arbeidsplassen. Kolleger og duste-info. Lyst til å glemme igjen tlf på bussen med vilje. Avinstallert SnapChat pga en tåpelig bekjent som sender patetiske videoer hele tiden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #34 Del Skrevet 7. februar Minner om at de ikke har annet å ta seg til. Og sært av voksne mennesker. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #35 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er ts og har ingen behov for å vite alt dette om folk. Hver dag. Anonymkode: 6f2f1...eed Men det er sånn det er å delta i sosiale medier, det kommer ikke alltid til å være på dine premisser, det er du som må sette grenser ved å enten slette folk du ikke har «behov for å vite» ting om, slå av varsler eller slette hele appen om det er så sykt slitsomt for deg. Jeg syns du fremstår som litt spesiell. Du har vel bedre ting å ta deg til enn å åpne snapper fra folk du åpenbart syns er helt uinteressante? Anonymkode: 0fd66...89c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #36 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selvom man har en sånn delingsapp må man vel ikke dele noe hver dag? Veldig sært av voksne folk. Anonymkode: 6f2f1...eed Hvorfor er det sært? Anonymkode: fb6d1...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. februar #37 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Om du ikke liker det, så er det bare å la vær og ha de på snap. Synes det er positivt at andre mennesker tar kontakt med meg på snap jeg 😄 Synes det er veldig koselig 💕 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #38 Del Skrevet 7. februar Synes det er kjekt å følge med på livet til familie og venner, og spesielt de som har barn. Det er sosialisering som andre skriver. Og familien min synes absolutt det er kjekt å få snapper av barna våre. Anonymkode: eb251...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #39 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan slå av varslene. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 0fd66...89c Hvordan gjør jeg dette? Har flere bekjente med barn i samme klasser som mine og jeg blir helt matt av å få snapvarsel på snapvarsel av at de spammer stories med bilder av syke barn, at de har vært på gåtur, at de tegner, at de leker i snøen osv. Finnes jo ikke interessant for noen som helst andre enn foreldrene. Anonymkode: 256d3...ab4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #40 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er sånn det er å delta i sosiale medier, det kommer ikke alltid til å være på dine premisser, det er du som må sette grenser ved å enten slette folk du ikke har «behov for å vite» ting om, slå av varsler eller slette hele appen om det er så sykt slitsomt for deg. Jeg syns du fremstår som litt spesiell. Du har vel bedre ting å ta deg til enn å åpne snapper fra folk du åpenbart syns er helt uinteressante? Anonymkode: 0fd66...89c Det er langt over normalt. Hvorfor tror noen at andre vil ha snap hverdag f.eks 5 ganger? Da tenker man virkelig at de sliter med noe? Og ja det provoserer meg kraftig her. Anonymkode: 6f2f1...eed 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå