AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Ikke mye men nok til at jeg kjenner det. Og det gjør sikkert hunden og! På skuldra. Bør jeg være bekymret? Prøver å vaske d vekk men lukta sitter der enda Anonymkode: 9b6eb...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Tror neppe det er farlig. Så lenge det ikkje er halve flaske og han slikker i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar Han sleiker seg ikke i det hele tatt. Mer bekymret for at det lukter sterkere for hunden og at han kanskje blir ør av det Anonymkode: 9b6eb...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar Får du til å vaske det litt bort? Anonymkode: 8d570...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Del Skrevet 7. februar Jeg ville gitt hunden et skikkelig bad, med såpe og alt. Lukta den sitter nok igjen, men i det minste få bort alkoholen, slik at det ikke er fare for hunden slikker på der. Finnes jo parfymer uten alkohol, men antar at det er en helt vanlig type 😅 Anonymkode: e5509...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Del Skrevet 7. februar Har vasket og vasket. Lukter nå en blanding av hundeshampo og den parfymen 🫣😅😖 Anonymkode: 9b6eb...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå