AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:24 #1 Del Skrevet fredag kl 15:24 Jeg går alltid med joggebukse/kosebukse inne, og har funnet ut at det er veldig praktisk å bare trekke over Helly-Hansen-regnbuksa mi for å gå og handle og slikt nå når det er kaldt, istedenfor å bytte bukse. Den ser helt ok ut, men finnes det overtrekksbukser som er penere? Gjerne tips om noe som er noen år gammelt, siden jeg blir nødt til å gå på finn pga økonomien. Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:27 #2 Del Skrevet fredag kl 15:27 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går alltid med joggebukse/kosebukse inne, og har funnet ut at det er veldig praktisk å bare trekke over Helly-Hansen-regnbuksa mi for å gå og handle og slikt nå når det er kaldt, istedenfor å bytte bukse. Anonymkode: bfa2a...c7e Ta av joggebukse, ta på annen bukse, ta av annen bukse, ta på joggebukse. Er det virkelig for stor anstrengelse? Anonymkode: 6c83d...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:31 #3 Del Skrevet fredag kl 15:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta av joggebukse, ta på annen bukse, ta av annen bukse, ta på joggebukse. Er det virkelig for stor anstrengelse? Anonymkode: 6c83d...83b Takk for hyggelig svar på akkurat det jeg spør om. TS Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:39 #4 Del Skrevet fredag kl 15:39 Norrøna sine kan kanskje falle i smak, jeg har de og trives med dem, har ulike varianter til ulik bruk men ja, sjekk ut norrøna er mitt tips.. Anonymkode: 68a3b...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet fredag kl 15:45 #5 Del Skrevet fredag kl 15:45 Jeg går bare på butikken i joggebuksa. Ser ikke problemet. Folk er ofte innom matbutikken på vei fra trening/jobb /ærend. Ikke dresscode for å handle på kiwi 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:47 #6 Del Skrevet fredag kl 15:47 Summeer skrev (Akkurat nå): Jeg går bare på butikken i joggebuksa. Ser ikke problemet. Folk er ofte innom matbutikken på vei fra trening/jobb /ærend. Ikke dresscode for å handle på kiwi 🤷♀️ Problemet er at det er kaldt nå, og ofte må jeg stå på kne for å legge på kjettinger pga her jeg bor, så overtrekksbukse blir veldig praktisk uansett hvor jeg skal. TS Anonymkode: bfa2a...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #7 Del Skrevet søndag kl 11:12 Hadd bare slengt på meg en boblebukse eller varmedress. Ikke pent, men varmt og praktisk og har aldri sett noen pene overtrekksbukser heller. Anonymkode: cc8a0...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:43 #8 Del Skrevet mandag kl 09:43 Jeg går på butikken i joggebukse. Men jeg bruker også overtrekksbukser. Og bruker ofte to samtidig. Noe jeg gjør med joggebukser også om det er kaldt. Drar gjerne to par sokker opp til knærne over den innerste, og det ser jo ikke så himla sexy ut. Men er veldig behagelig når det er kaldt. Og da drar jeg en annen joggebukse eller overtrekksbukse over. Jeg har i polyester, nylon, og selvsagt bomull joggebukser. Av overtrekksbukser har jeg Adidas i mange utgaver, Under Armour har jeg tre fra, en eller to Nike, tre fra Puma. Adidasene har jo striper nedover bena. Jeg synes det er kult. Men bruker ofte Puma eller Under Armour over, som bare har en liten logo på låret. Ikke alltid jeg flasher tre striper nedover hele meg. Skal jeg ta en kaffe med venner for eksempel har jeg en ensfarget svart Puma jeg gjerne drar utenpå. Veldig glad i Adidas, men noen ganger blir de stripene litt mye. Helly Hansen synes jeg ofte er litt «tunge» i produktene sine. Litt grove materialer. Blir aldri noen favoritt. Norrøna synes jeg er for trangt sydd. Ikke plass til noe under. Annen stor fordel med Puma overtrekksbuksene er at de har strikk nederst. Kjøper man baggy og de har rette ben blir de nesten alltid altfor lange. Og de må være litt baggy for å få en bukse til under. Men om du må legge på kjetting må du vel nesten ha mer noe bobledress aktig? Overtrekksbukse for meg er treningsdress. Som man trekker over fotballdrakta, på vei til og fra trening. De kaller vi overtrekksdresser. Men om du skal ligge på alle fire i snøen blir jo de klissvåte ganske fort? Anonymkode: 6fdcc...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:16 #9 Del Skrevet mandag kl 22:16 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men om du må legge på kjetting må du vel nesten ha mer noe bobledress aktig? Overtrekksbukse for meg er treningsdress. Som man trekker over fotballdrakta, på vei til og fra trening. De kaller vi overtrekksdresser. Men om du skal ligge på alle fire i snøen blir jo de klissvåte ganske fort? Anonymkode: 6fdcc...a9c Ja det er kanskje det som kalles overtrekksbukse. Min må åpenbart være vannavvisende. Boblebukse bruker jeg når det nærmer seg -20. TS Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå