AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg går alltid med joggebukse/kosebukse inne, og har funnet ut at det er veldig praktisk å bare trekke over Helly-Hansen-regnbuksa mi for å gå og handle og slikt nå når det er kaldt, istedenfor å bytte bukse. Den ser helt ok ut, men finnes det overtrekksbukser som er penere? Gjerne tips om noe som er noen år gammelt, siden jeg blir nødt til å gå på finn pga økonomien. Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går alltid med joggebukse/kosebukse inne, og har funnet ut at det er veldig praktisk å bare trekke over Helly-Hansen-regnbuksa mi for å gå og handle og slikt nå når det er kaldt, istedenfor å bytte bukse. Anonymkode: bfa2a...c7e Ta av joggebukse, ta på annen bukse, ta av annen bukse, ta på joggebukse. Er det virkelig for stor anstrengelse? Anonymkode: 6c83d...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta av joggebukse, ta på annen bukse, ta av annen bukse, ta på joggebukse. Er det virkelig for stor anstrengelse? Anonymkode: 6c83d...83b Takk for hyggelig svar på akkurat det jeg spør om. TS Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Norrøna sine kan kanskje falle i smak, jeg har de og trives med dem, har ulike varianter til ulik bruk men ja, sjekk ut norrøna er mitt tips.. Anonymkode: 68a3b...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg går bare på butikken i joggebuksa. Ser ikke problemet. Folk er ofte innom matbutikken på vei fra trening/jobb /ærend. Ikke dresscode for å handle på kiwi 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Summeer skrev (Akkurat nå): Jeg går bare på butikken i joggebuksa. Ser ikke problemet. Folk er ofte innom matbutikken på vei fra trening/jobb /ærend. Ikke dresscode for å handle på kiwi 🤷♀️ Problemet er at det er kaldt nå, og ofte må jeg stå på kne for å legge på kjettinger pga her jeg bor, så overtrekksbukse blir veldig praktisk uansett hvor jeg skal. TS Anonymkode: bfa2a...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå