AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Hvordan feirer du morsdag? Og særlig du som har voksne utflytta unger, kommer de med kake? Anonymkode: c1ef3...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Jeg sender blomster og en hyggelig melding til Mamma (hun bor i en annen landsdel). Barna mine (12, 14 og 16) pleier å bake en kake og/eller kjøpe noen små gaver til meg og det setter jeg veldig pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar Feirer ikke morsdag. Har en datter og er selv datter. Anonymkode: e73c9...2ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar Ingen feiring. Jeg sender sms til min mor. Ungene mine vet neppe at det er morsdag om jeg ikke nevner det. Anonymkode: ce7d5...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Del Skrevet 8. februar Vi ringer våre mødre begge to. Hadde vi bodd nærmere hadde jeg nok dratt innom med en kake eller noe annet godt på kaffebesøk, syns det er hyggelig med slike anledninger, men holder det enkelt. Barna her er små, men mannen min får dem til å tegne en tegning til meg også spiser vi litt ekstra god frokost. Han har visst ordnet dessert også. Vi har snakket om det og gjør ganske likt på farsdag og morsdag, fint for ungene å se at vi gjør noe ekstra tenker jeg. Når de er større håper vi de kanskje overtar feiringen litt, men vi får se 😆 Anonymkode: 23871...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Del Skrevet 8. februar Tar med blomster, gave og kake til min mor Anonymkode: db1ae...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Del Skrevet 8. februar Sender melding til mamma, vi sluttet å feire hjemme hos min mor når vi barna flytta hjemmefra. Jeg har selv to gutter i slutten av tenårene, men de bryr seg ikke - men min mann baker kake til meg på morsdagen. Anonymkode: 1f4f3...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. februar #8 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 15.41): Hvordan feirer du morsdag? Og særlig du som har voksne utflytta unger, kommer de med kake? Anonymkode: c1ef3...91d De som har flyttet utenlands sender mld og gjerne en videosamtale, de andre kommer til middag m m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Del Skrevet 8. februar Jeg ringer min mamma. Har 1 datter, å hun pleier å sende meg mld. Men hun har blitt mye mer oppmerksom etter at hun traff sin samboer, så spent. Vi bor et stykke unna hverandre da. Ellers pleier samboer å kjøpe blomster og kake til meg Anonymkode: 0e8d2...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #10 Del Skrevet 8. februar Får gaver fra ungene (de har flytta ut), mannen lager middag og baker eller kjøper kake. De ungene som bor i nærheten kommer hjem på middag og kake, de andre ringer. Jeg kjøper blomster og sender melding eller ringer til min mor. Anonymkode: b4dc8...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #11 Del Skrevet 8. februar Mine barn er voksne. De kommer alltid på morsdagen. De bestiller take away og har med kake. Anonymkode: 8d93d...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #12 Del Skrevet 8. februar Jeg har to tenåringsjenter. De bruker å kjøpe gave til meg og skrive kort, så kjøper jeg selv inn kake, og inviterer min egen mor på kake og gaver hos oss. Anonymkode: 84967...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #13 Del Skrevet 9. februar I dag feirer jeg morsdag sammen med mamma. MIn datter kommer ikke med kake eller gave i år,er jeg heldig får jeg en snap etter jeg har sovnet. I år er det umulig å forvente noe mer. Anonymkode: a8989...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnOnYnOmUs Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar Jeg gratulerte min mor med morsdagen med en liten tekst og fikk «gratulerer med morsdagen» tilbake. Var veldig koselig at jeg fikk det av mamma ! Vi bor 6/8 timer unna hverandre Jeg er også en nybakt mor så jeg håper (jeg forventer ikke), at samboeren min gir en liten klem eller et eller annet smått idag da det er første gang jeg kan feire morsdagen og er en mamma selv ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar 17 åringen spurte før helgen om jeg ønsket meg noe og da sa jeg blomster og en god klem. Han kom hjem med stor bukett roser på fredag og jeg får helt sikkert en klem når han en gang står opp 😅🥰 Jeg valgte å ikke kjøpe kake, er bare oss her og han liker ikke kake. Min egen mor døde i juli så skal besøke gravplassen samtidig som vi skal til huset for utvask. Far døde to måneder senere så nå er huset solgt 😳🥰🌹 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #16 Del Skrevet 9. februar Feirer ikke. Anonymkode: 61d5c...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #17 Del Skrevet 9. februar Feirer ikke, men sender en sms og gratulerer, og av og til en blomst som jeg bestiller på Morgenlevering. Ringer også. I dag er det litt spesielt, vi blir 5 mødre da en i familien har bursdag. Så da blir det middag og kaker. Anonymkode: cb4cd...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. februar #18 Del Skrevet 9. februar Besøker mor, har m kake og en liten presang. Får blomster av barn og spiser en god middag sammen på kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #19 Del Skrevet 9. februar Mamma det varmeste ord på jord Mamma er der om man er liten eller stor Omtanke i hvert et ord og spor Ikke feilfri, det gjør ikke no' Du har så mye kjærlighet i deg Og du betyr så uendelig mye for meg Mer enn jeg kan klare og uttrykke i ord Mamma jeg elsker deg Du er den beste gaven på jord ❤️ Dette er min hyllest til min mamma. Så har jeg snakket med henne på tlf idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #20 Del Skrevet 9. februar Jeg er ikke mamma, og jeg har ingen mamma. Ikke en god dag når du helst ville vært/hatt begge deler, og påminnelsene er overalt. Anonymkode: 384e7...5c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå