AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Ønsker gjerne at noen anbefaler en shampo for tørr og litt rød/sår hodebunn. Og da ikke fungoral for den har jeg. Hvis den kan kjøpes på normal er det et pluss da jeg skal ditt etterpå. Takk 🙏 Anonymkode: 4f5f8...355
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende Anonymkode: 5e4e7...18a 2
Million Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Jeg klikket meg inn her for å anbefale den samme som brukeren over meg. Daxxin, den mot psoriasis og eksem/rød og irritert hodebunn. Er helt avhengig av den. Den hjelper! Jeg kjøper den alltid på nett, fordi den er over 100 kr (!) dyrere i vanlig apotek enn på nettet. Utrolig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar Enig med de over. Jeg bruker også Daxxin sitt hodebunngelé etter hver hårvask og ved behov. https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/daxxin-intense-treatment-mot-torr-hodebunn,5111318?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIvOL_pOqxiwMVhViRBR3Fnh5DEAQYAyABEgL4W_D_BwE Anonymkode: c970c...639 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Tusen takk folkens, da skal jeg bestille den. Anonymkode: 4f5f8...355
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende Anonymkode: 5e4e7...18a Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 Anonymkode: 3629d...262
Million Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 Anonymkode: 3629d...262 Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier.
Macro Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar Redken Scalp Relief. Alle jeg har abefalt den til har elska den. 1
Gaia Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar Min mor plages veldig med dette, og hun gikk over til en babyshampo fra apoteket. Det har hjulpet henne veldig, siden disse shampoene er veldig milde. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #10 Skrevet 8. februar Million skrev (20 timer siden): Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier. Begynte å flasse i ansiktet av denne sjampoen også, aldri gjort det før av noen sjampo. Den er uttørkende. Anonymkode: 3629d...262
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11 Skrevet 9. februar Maria nila heal serien, har hjulpet mye på min hodebunn denne vinteren. Anonymkode: 77e1b...5eb
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar Jeg bruker en shampoo og en slags hodebunnskur av merket Davines, kjøpes hos frisør. Shampoen er knalloransje på fargen, og kuren skal ligge i hodebunnen i 10 min. Lukter litt sterkt, men den holder hodebunnen min i sjakk! (Jeg har eksem i hodebunnen) jeg brukte fungoral og annet fra apoteket før. Anonymkode: 0f4a2...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå