AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:38 #1 Del Skrevet fredag kl 14:38 Ønsker gjerne at noen anbefaler en shampo for tørr og litt rød/sår hodebunn. Og da ikke fungoral for den har jeg. Hvis den kan kjøpes på normal er det et pluss da jeg skal ditt etterpå. Takk 🙏 Anonymkode: 4f5f8...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:52 #2 Del Skrevet fredag kl 14:52 Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende Anonymkode: 5e4e7...18a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 14:55 #3 Del Skrevet fredag kl 14:55 Jeg klikket meg inn her for å anbefale den samme som brukeren over meg. Daxxin, den mot psoriasis og eksem/rød og irritert hodebunn. Er helt avhengig av den. Den hjelper! Jeg kjøper den alltid på nett, fordi den er over 100 kr (!) dyrere i vanlig apotek enn på nettet. Utrolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:04 #4 Del Skrevet fredag kl 15:04 Enig med de over. Jeg bruker også Daxxin sitt hodebunngelé etter hver hårvask og ved behov. https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/daxxin-intense-treatment-mot-torr-hodebunn,5111318?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIvOL_pOqxiwMVhViRBR3Fnh5DEAQYAyABEgL4W_D_BwE Anonymkode: c970c...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:06 #5 Del Skrevet fredag kl 15:06 Tusen takk folkens, da skal jeg bestille den. Anonymkode: 4f5f8...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:09 #6 Del Skrevet fredag kl 15:09 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende Anonymkode: 5e4e7...18a Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 Anonymkode: 3629d...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 15:15 #7 Del Skrevet fredag kl 15:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 Anonymkode: 3629d...262 Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet fredag kl 15:18 #8 Del Skrevet fredag kl 15:18 Redken Scalp Relief. Alle jeg har abefalt den til har elska den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet fredag kl 15:19 #9 Del Skrevet fredag kl 15:19 Min mor plages veldig med dette, og hun gikk over til en babyshampo fra apoteket. Det har hjulpet henne veldig, siden disse shampoene er veldig milde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:04 #10 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Million skrev (20 timer siden): Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier. Begynte å flasse i ansiktet av denne sjampoen også, aldri gjort det før av noen sjampo. Den er uttørkende. Anonymkode: 3629d...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:28 #11 Del Skrevet søndag kl 22:28 Maria nila heal serien, har hjulpet mye på min hodebunn denne vinteren. Anonymkode: 77e1b...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Jeg bruker en shampoo og en slags hodebunnskur av merket Davines, kjøpes hos frisør. Shampoen er knalloransje på fargen, og kuren skal ligge i hodebunnen i 10 min. Lukter litt sterkt, men den holder hodebunnen min i sjakk! (Jeg har eksem i hodebunnen) jeg brukte fungoral og annet fra apoteket før. Anonymkode: 0f4a2...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå