Gå til innhold

Noem som kan anbefale en shampo for tørr hodebunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker gjerne at noen anbefaler en shampo for tørr og litt rød/sår hodebunn. Og da ikke fungoral for den har jeg. Hvis den kan kjøpes på normal er det et pluss da jeg skal ditt etterpå. Takk 🙏

Anonymkode: 4f5f8...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende 

Anonymkode: 5e4e7...18a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket meg inn her for å anbefale den samme som brukeren over meg. Daxxin, den mot psoriasis og eksem/rød og irritert hodebunn. Er helt avhengig av den. Den hjelper!

Jeg kjøper den alltid på nett, fordi den er over 100 kr (!) dyrere i vanlig apotek enn på nettet. Utrolig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Daxxin fra apoteket. Den mot psoriasis. Jeg har ikke psoriasis, men tørr og kløete hodebunn. Den er fantastisk. Og parfymefri, i motsetning til fungeral og liknende 

Anonymkode: 5e4e7...18a

Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 

Anonymkode: 3629d...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den hjalp ikke på min kløende hodebunn. 😕 

Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor plages veldig med dette, og hun gikk over til en babyshampo fra apoteket. Det har hjulpet henne veldig, siden disse shampoene er veldig milde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (20 timer siden):

Det kan være andre ting som plager din hodebunn da, f.eks allergier. Og shampooen kurerer jo ikke allergier.

Begynte å flasse i ansiktet av denne sjampoen også, aldri gjort det før av noen sjampo. Den er uttørkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria nila heal serien, har hjulpet mye på min hodebunn denne vinteren.

Anonymkode: 77e1b...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker en shampoo og en slags hodebunnskur av merket Davines, kjøpes hos frisør. Shampoen er knalloransje på fargen, og kuren skal ligge i hodebunnen i 10 min. Lukter litt sterkt, men den holder hodebunnen min i sjakk! (Jeg har eksem i hodebunnen)

jeg brukte fungoral og annet fra apoteket før.

Anonymkode: 0f4a2...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...