Gå til innhold

Pannekakemix fra bodylab ved vektreduksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg veier 70 kg og er 1.62 høy .kjøpte proteinpannekakemix classic fra bodylab i går .veldig gode . Er litt hvetemel i blandingen men kan det stoppe vektreduksjon . Spiser også chiapudding daglig med bringebær på toppen . Pannekakene er blandet med vann .hilsen kvinne.

Anonymkode: 5a7a4...e81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor mye kalorier du spiser totalt, ikke pannekakene i seg selv.

Anonymkode: 6a61b...819

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hvor mye kalorier du spiser totalt, ikke pannekakene i seg selv.

Anonymkode: 6a61b...819

Tusen takk for svar :) bare redd det blir for mye karbo. 3 pannekaker er ca 200 kalorier ifølge pakken. 

AnonymBruker
Skrevet

Karbo har ingenting å si for vektnedgang. Du kan spise bare karbo og rase ned i vekt. Kommer an på hvor mye kalorier du får i deg. 

Anonymkode: 19ce9...bdc

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Karbo har ingenting å si for vektnedgang. Du kan spise bare karbo og rase ned i vekt. Kommer an på hvor mye kalorier du får i deg. 

Jeg teller ikke kalorier da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg teller ikke kalorier da

Nei da blir det mer vanskelig å vite hvor mye du får i deg. Men det er jo det som gjelder uansett om du teller eller ikke. Da ville jeg kanskje bare droppet å spise pannekaker og godt for sunn mat i stedet. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei da blir det mer vanskelig å vite hvor mye du får i deg. Men det er jo det som gjelder uansett om du teller eller ikke. Da ville jeg kanskje bare droppet å spise pannekaker og godt for sunn mat i stedet. 

De er jo ikke usunne ,mye proteiner . Ikke tilsatt noe sukker .

AnonymBruker
Skrevet

Hvetemel, Hvetegluten, myseproteinkonsentrat (melk), maisstivelse, inulin, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat), emulgator (lecitin), salt med tilsatt jod, vaniljepulver, aroma, søtningsmidler (sukralose, acesulfam-K). Inneholder søtningstoffe

synes ikke dette var mye næringsrik og sunn mat men

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvetemel, Hvetegluten, myseproteinkonsentrat (melk), maisstivelse, inulin, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat), emulgator (lecitin), salt med tilsatt jod, vaniljepulver, aroma, søtningsmidler (sukralose, acesulfam-K). Inneholder søtningstoffe

Men er vel kaloriene som teller så får teste ut noen dager å se :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er vel kaloriene som teller så får teste ut noen dager å se :)

Joda det er det 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel sunnere enn mye annet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vel sunnere enn mye annet :)

Nei, de pannekakene er ultraprosessert søppel. Kroppen din trenger INGEN av de ingrediensene utover salt, og det får du i deg nok av uansett.

Anonymkode: da9ed...fad

• Liker 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei :) jeg veier 70 kg og er 1.62 høy .kjøpte proteinpannekakemix classic fra bodylab i går .veldig gode . Er litt hvetemel i blandingen men kan det stoppe vektreduksjon . Spiser også chiapudding daglig med bringebær på toppen . Pannekakene er blandet med vann .hilsen kvinne.

Hva du spiser spiller liten rolle, det er kaloriene som teller. Hvis du ikke er interessert i å telle så får du bare se da om du går ned, gjør du ikke det så får du i deg for mye, så enkelt er det.

Anonymkode: f52a6...7ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de pannekakene er ultraprosessert søppel. Kroppen din trenger INGEN av de ingrediensene utover salt, og det får du i deg nok av uansett.

Hvordan får jeg i meg nok salt uansett mener du ?  Er vel bedre enn å spise loff grandiosa osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hva du spiser spiller liten rolle, det er kaloriene som teller. Hvis du ikke er interessert i å telle så får du bare se da om du går ned, gjør du ikke det så får du i deg for mye, så enkelt er det.

Anonymkode: f52a6...7ab

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De er ikke direkte sunne heller. Ultraprosessert mat er det lurt å redusere så mye som mulig. 

Anonymkode: f0088...82e

Skrevet

Du kan jo bare blende egg og cottage cheese, og tilsette havremel og litt salt så har du billige, magre proteinpannekaker.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får jeg i meg nok salt uansett mener du ?  Er vel bedre enn å spise loff grandiosa osv.

Det er allerede for mye salt i omtrent all kjøpemat, så det skal veldig mye til for å få i seg for lite salt i hverdagen.

Og nei, det er like ille. Grandiosaen er faktisk kanskje hakket BEDRE…

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tusen takk for svar :) bare redd det blir for mye karbo. 3 pannekaker er ca 200 kalorier ifølge pakken. 

Er vel strengt tatt godt over 300, og det er uten noe topping på dem. 

90g pulver for tilberedning: 312,3kcal

5g Smør/olje/noe fett for tilberedning: ca 40kcal 

Jeg hadde aldri blitt mett av 2 små, tørre pannekaker, så da spiser jeg heller 350kcal verdt med ren mat og grønnsaker. Men det er ikke sånn at en frokost/lunsj på 350kcal er dårlig for vektreduksjon så lenge det er innafor dagsmålet for underskudd. 

Anonymkode: 6bec9...9ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel strengt tatt godt over 300, og det er uten noe topping på dem. 

90g pulver for tilberedning: 312,3kcal

5g Smør/olje/noe fett for tilberedning: ca 40kcal 

Jeg hadde aldri blitt mett av 2 små, tørre pannekaker, så da spiser jeg heller 350kcal verdt med ren mat og grønnsaker. Men det er ikke sånn at en frokost/lunsj på 350kcal er dårlig for vektreduksjon så lenge det er innafor dagsmålet for underskudd. 

Anonymkode: 6bec9...9ff

Ja jeg som blingsa bruker ikke topping ,lager med cocosa olje 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...