AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Hei jeg veier 70 kg og er 1.62 høy .kjøpte proteinpannekakemix classic fra bodylab i går .veldig gode . Er litt hvetemel i blandingen men kan det stoppe vektreduksjon . Spiser også chiapudding daglig med bringebær på toppen . Pannekakene er blandet med vann .hilsen kvinne. Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Det kommer an på hvor mye kalorier du spiser totalt, ikke pannekakene i seg selv. Anonymkode: 6a61b...819 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer an på hvor mye kalorier du spiser totalt, ikke pannekakene i seg selv. Anonymkode: 6a61b...819 Tusen takk for svar bare redd det blir for mye karbo. 3 pannekaker er ca 200 kalorier ifølge pakken. Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar Karbo har ingenting å si for vektnedgang. Du kan spise bare karbo og rase ned i vekt. Kommer an på hvor mye kalorier du får i deg. Anonymkode: 19ce9...bdc 4 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Karbo har ingenting å si for vektnedgang. Du kan spise bare karbo og rase ned i vekt. Kommer an på hvor mye kalorier du får i deg. Anonymkode: 19ce9...bdc Jeg teller ikke kalorier da Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg teller ikke kalorier da Anonymkode: 5a7a4...e81 Nei da blir det mer vanskelig å vite hvor mye du får i deg. Men det er jo det som gjelder uansett om du teller eller ikke. Da ville jeg kanskje bare droppet å spise pannekaker og godt for sunn mat i stedet. Anonymkode: 19ce9...bdc 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei da blir det mer vanskelig å vite hvor mye du får i deg. Men det er jo det som gjelder uansett om du teller eller ikke. Da ville jeg kanskje bare droppet å spise pannekaker og godt for sunn mat i stedet. Anonymkode: 19ce9...bdc De er jo ikke usunne ,mye proteiner . Ikke tilsatt noe sukker . Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er jo ikke usunne ,mye proteiner . Ikke tilsatt noe sukker . Anonymkode: 5a7a4...e81 Hvetemel, Hvetegluten, myseproteinkonsentrat (melk), maisstivelse, inulin, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat), emulgator (lecitin), salt med tilsatt jod, vaniljepulver, aroma, søtningsmidler (sukralose, acesulfam-K). Inneholder søtningstoffe synes ikke dette var mye næringsrik og sunn mat men Anonymkode: 19ce9...bdc 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvetemel, Hvetegluten, myseproteinkonsentrat (melk), maisstivelse, inulin, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat), emulgator (lecitin), salt med tilsatt jod, vaniljepulver, aroma, søtningsmidler (sukralose, acesulfam-K). Inneholder søtningstoffe synes ikke dette var mye næringsrik og sunn mat men Anonymkode: 19ce9...bdc Men er vel kaloriene som teller så får teste ut noen dager å se Anonymkode: 5a7a4...e81 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er vel kaloriene som teller så får teste ut noen dager å se Anonymkode: 5a7a4...e81 Joda det er det 😄 Anonymkode: 19ce9...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvetemel, Hvetegluten, myseproteinkonsentrat (melk), maisstivelse, inulin, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat), emulgator (lecitin), salt med tilsatt jod, vaniljepulver, aroma, søtningsmidler (sukralose, acesulfam-K). Inneholder søtningstoffe synes ikke dette var mye næringsrik og sunn mat men Anonymkode: 19ce9...bdc Er vel sunnere enn mye annet Anonymkode: 5a7a4...e81 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er vel sunnere enn mye annet Anonymkode: 5a7a4...e81 Nei, de pannekakene er ultraprosessert søppel. Kroppen din trenger INGEN av de ingrediensene utover salt, og det får du i deg nok av uansett. Anonymkode: da9ed...fad 2 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hei jeg veier 70 kg og er 1.62 høy .kjøpte proteinpannekakemix classic fra bodylab i går .veldig gode . Er litt hvetemel i blandingen men kan det stoppe vektreduksjon . Spiser også chiapudding daglig med bringebær på toppen . Pannekakene er blandet med vann .hilsen kvinne. Anonymkode: 5a7a4...e81 Hva du spiser spiller liten rolle, det er kaloriene som teller. Hvis du ikke er interessert i å telle så får du bare se da om du går ned, gjør du ikke det så får du i deg for mye, så enkelt er det. Anonymkode: f52a6...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, de pannekakene er ultraprosessert søppel. Kroppen din trenger INGEN av de ingrediensene utover salt, og det får du i deg nok av uansett. Anonymkode: da9ed...fad Hvordan får jeg i meg nok salt uansett mener du ? Er vel bedre enn å spise loff grandiosa osv. Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva du spiser spiller liten rolle, det er kaloriene som teller. Hvis du ikke er interessert i å telle så får du bare se da om du går ned, gjør du ikke det så får du i deg for mye, så enkelt er det. Anonymkode: f52a6...7ab Takk for svar Anonymkode: 5a7a4...e81
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De er jo ikke usunne ,mye proteiner . Ikke tilsatt noe sukker . Anonymkode: 5a7a4...e81 De er ikke direkte sunne heller. Ultraprosessert mat er det lurt å redusere så mye som mulig. Anonymkode: f0088...82e
Ugresset Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar Du kan jo bare blende egg og cottage cheese, og tilsette havremel og litt salt så har du billige, magre proteinpannekaker. 2 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan får jeg i meg nok salt uansett mener du ? Er vel bedre enn å spise loff grandiosa osv. Anonymkode: 5a7a4...e81 Det er allerede for mye salt i omtrent all kjøpemat, så det skal veldig mye til for å få i seg for lite salt i hverdagen. Og nei, det er like ille. Grandiosaen er faktisk kanskje hakket BEDRE… Anonymkode: da9ed...fad 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tusen takk for svar bare redd det blir for mye karbo. 3 pannekaker er ca 200 kalorier ifølge pakken. Anonymkode: 5a7a4...e81 Er vel strengt tatt godt over 300, og det er uten noe topping på dem. 90g pulver for tilberedning: 312,3kcal 5g Smør/olje/noe fett for tilberedning: ca 40kcal Jeg hadde aldri blitt mett av 2 små, tørre pannekaker, så da spiser jeg heller 350kcal verdt med ren mat og grønnsaker. Men det er ikke sånn at en frokost/lunsj på 350kcal er dårlig for vektreduksjon så lenge det er innafor dagsmålet for underskudd. Anonymkode: 6bec9...9ff 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel strengt tatt godt over 300, og det er uten noe topping på dem. 90g pulver for tilberedning: 312,3kcal 5g Smør/olje/noe fett for tilberedning: ca 40kcal Jeg hadde aldri blitt mett av 2 små, tørre pannekaker, så da spiser jeg heller 350kcal verdt med ren mat og grønnsaker. Men det er ikke sånn at en frokost/lunsj på 350kcal er dårlig for vektreduksjon så lenge det er innafor dagsmålet for underskudd. Anonymkode: 6bec9...9ff Ja jeg som blingsa bruker ikke topping ,lager med cocosa olje Anonymkode: 5a7a4...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå