AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:15 #1 Del Skrevet fredag kl 12:15 Hvordan opplever dere mandig steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Er de mer sky? Lite sosiale? Anonymkode: e21fd...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:21 #2 Del Skrevet fredag kl 12:21 Har rotet meg bort i to av disse.. lettkrenkte, furtne, vanskelige lol. Jeg fikk dessverre barn med han siste, og det er hans way or the highway, mye kritikk og ganske tungsindige folk. På den positive siden så tar de ikke alt for god fisk, dvs gjør seg opp egne meninger. Men hvis du ikke er et rigid rutinemenneske selv.. jeg hadde løpt fort andre veien om jeg møtte en fyr og fant ut at han var steinbukk✌️ Anonymkode: c5978...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:24 #3 Del Skrevet fredag kl 12:24 Liker best mennesker, jeg! Trodde det var lov med dyr+mennesker her i landet. Anonymkode: 85d44...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:26 #4 Del Skrevet fredag kl 12:26 Som mandig steinbukk er jeg usikker på om jeg skal bli mest oppgitt, forbauset eller provosert over at det finnes mennesker som tenker sånn i 2025. Anonymkode: f1626...512 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:34 #5 Del Skrevet fredag kl 12:34 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som mandig steinbukk er jeg usikker på om jeg skal bli mest oppgitt, forbauset eller provosert over at det finnes mennesker som tenker sånn i 2025. Anonymkode: f1626...512 Bare bli oppgitt du. Jeg søkte opp når man må være født for å være en "steinbukk", og kom på seks menn jeg kjenner. De er akkurat like forskjellige fra hverandre, som de er fra personer jeg kjenner født resten av året. Det fine med dette opplegget er at det tar ikke lang tid før man finner ut at folk tror på sånt. Det blir nevnt RASKT. Så man slipper å få det som en bombe etter at man har rukket å inngå en relasjon eller bli glad i personen:) Anonymkode: 85d44...a82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:03 #6 Del Skrevet fredag kl 13:03 Både nåværende og forrige kjæreste var steinbukker, de er helt forskjellige personer men har allikevel noen fellestrekk De setter begge jobben høyt, på grensen til det noen ville kalt arbeidsnarkomani, men den første hadde i tillegg en arbeidssituasjon som gjorde det vanskelig å leve sammen med ham. Begge to er stabile typer som er opptatt av å være rasjonelle, på grensen til det rigide, men eksen var i tillegg helt umulig å snakke om følelser med uten at han ble sur. Og begge to synes stjernetegn er noe massivt bullshit 😂 For meg er det først og fremst et morsomt samtaletema med venninner og en måte å bli kjent med seg selv på. Ville nok ikke valgt bort en mann på grunnlag av stjernetegn. Når det er sagt, synes jeg astrologi er akkurat like legitimt som diverse mannepodcaster og teoriene til mannlige selvhjelpsguruer. Anonymkode: 094b2...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:36 #7 Del Skrevet fredag kl 13:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har rotet meg bort i to av disse.. lettkrenkte, furtne, vanskelige lol. Jeg fikk dessverre barn med han siste, og det er hans way or the highway, mye kritikk og ganske tungsindige folk. På den positive siden så tar de ikke alt for god fisk, dvs gjør seg opp egne meninger. Men hvis du ikke er et rigid rutinemenneske selv.. jeg hadde løpt fort andre veien om jeg møtte en fyr og fant ut at han var steinbukk✌️ Anonymkode: c5978...09b Jeg er i datingsfase med en som er steinbukken og jeg merker sånne ting som, han svarer meg når det passer han, han avtaler ting som det passer han, veldig sånn gidder ikke kaste bort tid, han sa det jo direkte en gang før vi skulle ligge sammen, jeg ville vente litt og han reagerte litt på det men sa liksom at jeg kunne bare vente hvis jeg ville, senere da, men nevnte liksom, hvorfor kaste bort tid. Føler meg heller ikke prioritert egt, men han spør meg hva jeg gjør osv. Vi avtaler ting, men så har jeg oppdaget han liksom har sovnet eller noe, men jeg tror kanskje, fordi han har funnet noe annet han vil gjøre med venner, men vil liksom ikke avvise meg heller..?? Vet ikke om dette har noe med stjernetegn å gjøre.. Han jobber også mye. Tror jeg. Anonymkode: e21fd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:41 #8 Del Skrevet fredag kl 13:41 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er i datingsfase med en som er steinbukken og jeg merker sånne ting som, han svarer meg når det passer han, han avtaler ting som det passer han, veldig sånn gidder ikke kaste bort tid, han sa det jo direkte en gang før vi skulle ligge sammen, jeg ville vente litt og han reagerte litt på det men sa liksom at jeg kunne bare vente hvis jeg ville, senere da, men nevnte liksom, hvorfor kaste bort tid. Føler meg heller ikke prioritert egt, men han spør meg hva jeg gjør osv. Vi avtaler ting, men så har jeg oppdaget han liksom har sovnet eller noe, men jeg tror kanskje, fordi han har funnet noe annet han vil gjøre med venner, men vil liksom ikke avvise meg heller..?? Vet ikke om dette har noe med stjernetegn å gjøre.. Han jobber også mye. Tror jeg. Anonymkode: e21fd...845 Den oppførselen har nok ikke så mye ned stjernetegnet å gjøre, heller det at han ikke er ute etter noe seriøst med deg, og ikke så veldig interessert. Anonymkode: 9b831...5b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet fredag kl 13:42 #9 Del Skrevet fredag kl 13:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker best mennesker, jeg! Trodde det var lov med dyr+mennesker her i landet. Anonymkode: 85d44...a82 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:43 #10 Del Skrevet fredag kl 13:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den oppførselen har nok ikke så mye ned stjernetegnet å gjøre, heller det at han ikke er ute etter noe seriøst med deg, og ikke så veldig interessert. Anonymkode: 9b831...5b8 Han viser også mye interesse. Vanskelig å forklare. Anonymkode: e21fd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet fredag kl 13:43 #11 Del Skrevet fredag kl 13:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan opplever dere mandig steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Er de mer sky? Lite sosiale? Anonymkode: e21fd...845 Herregud! Astrologi er OVERTRO! Du kan ikke seriøst mene at du bruker stjernetegn til å vurdere partner i 2025. Du har en føkkings google maskina i lomma, et kjapt søk vil vise deg at du tror på tull. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:48 #12 Del Skrevet fredag kl 13:48 Lojal, trofast Liker at ting er godt planlagt på forhånd. Økonomisk stabile. Gir 100% når de har bestemt seg for noe. Lett krenke. Lun og kanskje litt svart humor. God pappa. Anonymkode: 36aaa...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:58 #13 Del Skrevet fredag kl 13:58 Sjarmerende. Løy patalogisk. Notorisk utro. Snill for å manipulere/ha fasade. Kontrollerende på en skjult måte. Begikk omsorgssvikt ovenfor sine barn. Lett å krenke. Økonomisk ustabil, får alltid baksmell på skatten. Har alltid flere relasjoner på gang, selv som gift. Konklusjonen er at de er forskjellige, og at stjernetegn spiller ingen trille. Anonymkode: a1960...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:59 #14 Del Skrevet fredag kl 13:59 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han viser også mye interesse. Vanskelig å forklare. Anonymkode: e21fd...845 Men er det virkelig så lite som skal til for å holde på interessen din? Er du virkelig så lite glad i deg selv at du godtar smuler? Anonymkode: 9b831...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:52 #15 Del Skrevet fredag kl 14:52 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Men er det virkelig så lite som skal til for å holde på interessen din? Er du virkelig så lite glad i deg selv at du godtar smuler? Anonymkode: 9b831...5b8 Jeg har ikke sagt hele situasjonen her. Han også tror jeg er uintressert, men dette er personligheten hans, og da forsvirrer det meg som også forvirrer han. Anonymkode: e21fd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:39 #16 Del Skrevet lørdag kl 00:39 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan opplever dere mandig steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Er de mer sky? Lite sosiale? Anonymkode: e21fd...845 Hvis du skal være interessert i stjernetegn så sett deg inn i alle planetene først. Så finner du ut hva han har de andre planetene i. Stjernetegnet (soltegnet) alene kan si fint lite om noen. Jeg er sammen med en som har sol og måne i noe som absolutt ikke skal passe sammen med meg. Men det gjør han, fordi alle de andre planetene er i tegn som passer sammen med mine, og plasseringene ellers matcher alt. Dette blir for dumt og snevert. De som ikke bryr seg sier alt sammen er for dumt uansett. Finn en du kan leve med feilene til. Anonymkode: 188e7...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:54 #17 Del Skrevet lørdag kl 13:54 Bare idioter tror på astrologi. Er du over 10 år, bør du ha oppfattet at du og de du kjenner som er født i samme stjernetegn som deg er like ulike som alle andre du kjenner. Dere har ikke flere likhetstrekk enn man har med en hvilken som helst annen gruppering man befinner seg i. Tror man på astrologi er det fordi man ukritisk støtter seg på og finner "sannheter" som underbygger det man ønsker er sant. Vil du at astrologi skal være sant, passer du selvfølgelig inn i beskrivelsen av Skorpionen hvis du er født i det tegnet, for du vil at det skal være sånn. Hadde du derimot lest 12 ulike personlighetsbeskrivelser uten å vite hvilket av de tolv tegnene disse liksom skulle representere og deretter plukket den du selv synes passer best på deg, hadde du nesten garantert ikke plukket ditt tegn. Dette er det gjort masse blindtester på. Når du føler du eller noen du kjenner passer veldig godt inn i sitt tegn, er det fordi du finner bevis på at de gjør det. Anonymkode: b666e...f07 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:58 #18 Del Skrevet lørdag kl 13:58 Tror du på dette tullet tror du på julenissen også. Og det sier litt om din mentale kapasitet Anonymkode: 4a157...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet lørdag kl 14:07 #19 Del Skrevet lørdag kl 14:07 (endret) Så lenge du har tillatelse fra bonden er det vel ok å date Steinbukken hans, men det virker sært, bare hold deg unna hornene til du føler deg klar. Endret lørdag kl 14:08 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:22 #20 Del Skrevet lørdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare idioter tror på astrologi. Er du over 10 år, bør du ha oppfattet at du og de du kjenner som er født i samme stjernetegn som deg er like ulike som alle andre du kjenner. Dere har ikke flere likhetstrekk enn man har med en hvilken som helst annen gruppering man befinner seg i. Tror man på astrologi er det fordi man ukritisk støtter seg på og finner "sannheter" som underbygger det man ønsker er sant. Vil du at astrologi skal være sant, passer du selvfølgelig inn i beskrivelsen av Skorpionen hvis du er født i det tegnet, for du vil at det skal være sånn. Hadde du derimot lest 12 ulike personlighetsbeskrivelser uten å vite hvilket av de tolv tegnene disse liksom skulle representere og deretter plukket den du selv synes passer best på deg, hadde du nesten garantert ikke plukket ditt tegn. Dette er det gjort masse blindtester på. Når du føler du eller noen du kjenner passer veldig godt inn i sitt tegn, er det fordi du finner bevis på at de gjør det. Anonymkode: b666e...f07 De jeg kjenner som er født samme stjernetegn, er ganske mye likghetstrekk med. Jeg har aldri trodd på sånt før, men mye stemmer Anonymkode: e21fd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå