AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Del Skrevet 7. februar Har du hørt om konseptet krakk? Kan være en fin ting å ha i gangen. Anonymkode: 1021d...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Del Skrevet 7. februar Jeg ville satt en fotskammel i gangen ved skoene og gitt han en fidgetspinner som han kan drive med i sofaen. Anonymkode: 3c1b6...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Del Skrevet 7. februar monican94 skrev (16 minutter siden): 😂😂 fikk du ikke den støtten du trodde her. hvorfor har du vært sammen med han i 14 år om du er så misfornøyd ?? nei la han finne seg no bedre 👍 Jeg trengte ingen støtte, det gjorde godt å skrive det! ☺️ Det er komplisert, derfor vil jeg ikke bo sammen med han heller.. det er han som ønsker å være sammen. Anonymkode: 18e92...dfe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ville satt en fotskammel i gangen ved skoene og gitt han en fidgetspinner som han kan drive med i sofaen. Anonymkode: 3c1b6...78f Jeg kjøpte skoskje til han. Ja han bør vel få seg en skammel, men fidget spinner tror jeg ikke vil hjelpe. Han liker å støtte seg til store ting , men må vippe eller snu på alt! .. hvis ikke så ligger han med mobil sin. Anonymkode: 18e92...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bor ikke i lag! Anonymkode: 18e92...dfe Kjøp en puff eller krakk likevel Anonymkode: c848d...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Del Skrevet 7. februar Vi har skohylle han har pleid å trå oppå hjørnet, jeg har ikke sagt noe på det.. men han tar det aller første han ser foran seg og slenger foten oppå! Jeg tror ikke en fotskammel vil hjelpe!! Anonymkode: 18e92...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #27 Del Skrevet 7. februar Skjønner deg godt jeg. Det er jo kkke akkurat morro å få skitt fra skoene på ting. Enda verre hvis skoene er sølete/våte. Syns dere andre det er ok, at det er ikke så farlig liksom? Anonymkode: 1249e...875 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har skohylle han har pleid å trå oppå hjørnet, jeg har ikke sagt noe på det.. men han tar det aller første han ser foran seg og slenger foten oppå! Jeg tror ikke en fotskammel vil hjelpe!! Anonymkode: 18e92...dfe Jeg støtter deg, høres jævlig irriterende ut. Anonymkode: 83537...6e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg trengte ingen støtte, det gjorde godt å skrive det! ☺️ Det er komplisert, derfor vil jeg ikke bo sammen med han heller.. det er han som ønsker å være sammen. Anonymkode: 18e92...dfe Ønsker ikke du at dere skal være sammen også? Hvis ikke er det vel ikke så mye å lure på. Anonymkode: b70b3...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ønsker ikke du at dere skal være sammen også? Hvis ikke er det vel ikke så mye å lure på. Anonymkode: b70b3...052 Han vet det, men vi omgås mye pga ungene. Men han ønske noe mer. Nok om den saken. Anonymkode: 18e92...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg støtter deg, høres jævlig irriterende ut. Anonymkode: 83537...6e6 Ja, du har helt rett! Anonymkode: 18e92...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #32 Del Skrevet 7. februar Min samboer på 190 satte også på skoene oppstå ting. Vi skaffet skostativ med benk på toppen og han får ikke ta på sko andre steder. Sko er kun lov på en stor matte i gangen og ingen andre steder. Han koser med beina mine i sofaen og ikke på andre ting såfremt det ikke er å trykke på mobilen. Kommer ikke menn med manerer eller kan «oppdras» så trenger man dem ikke. Anonymkode: 22440...aef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #33 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er 1.93 cm og 95 kg. Anonymkode: 18e92...dfe Han bør få en stol eller krakk i gangen. Anonymkode: 83bd1...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 7. februar #34 Del Skrevet 7. februar Herregud, er jo som en fireåring. Ikke greit, selv om en del her inne tydeligvis synes det er greit. At voksne folk ødelegger så mye i hverdagen er jo bare rart. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 7. februar #35 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han jeg er sammen med har en uvane å sette foten oppå hva som helst som står foran han inne i gangen når han skal knytte sko. Som pidestall blomsterpotte, støvsugeren og kofferten til datteren min hun fikk til jul som står utenfor soveromsdøra hennes akkurat nå. Jeg har gitt beskjed til han mange ganger leeeenge han ødelegger tingene våre, men han forstår ikke. 🤷♀️ Han er 1.93 cm og 95 kg. Også lampen i stua har jeg vært nødt å flytte langt fra sofa hvor han pleie å sitte, fordi han pleide å holde rundt og vri på den, så nå er den litt lealaus. Å si noe til han er slitsomt, det føles som å ha en 3 åring igjen. Anonymkode: 18e92...dfe kjøp ham et par sko med borrelås. Hop ! problem solved ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 10. februar #36 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 14.52): Jeg har sagt det til han i noen år imens vi har vært sammen, jeg er sliten å si fra til han ikke skal gjøre det og han må respektere andre sine eiendeler når jeg sier de kan bli ødelagt. Han gjør det samme igjen å igjen. Det knaker i tingene våre når han legger vekten oppå foten og skal knytte skolissene, han er en stor mann. tom datteren min sier fra til han ikke skal sette foten oppå tingene hennes hvis de står inne i gangen. Han kan sette seg ned å knytte skolissene istedenfor å slenge beina oppå det første som står foran han. Anonymkode: 18e92...dfe Da må han jo være tilbakestående. Jeg ser for meg en Kjell Bjarne - aktig figur. Hva gjør du sammen med ham egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #37 Del Skrevet 12. februar Hvorfor har du ting du er redd for stående fremme? Rydd opp så blir ikke ting ødelagt. Anonymkode: 9cc68...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 13. februar #38 Del Skrevet 13. februar monican94 skrev (På 7.2.2025 den 16.55): 😂😂 fikk du ikke den støtten du trodde her. hvorfor har du vært sammen med han i 14 år om du er så misfornøyd ?? nei la han finne seg no bedre 👍 Hvorfor er du så uhyggelig da? Dårlig dag? Det får være grenser altså. Skjønner godt TS ikke gidder å få tingene sine ødelagt, mistenker det ser ut som en svinesti hjemme hos deg som ikke forstår dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #39 Del Skrevet 13. februar Høres ut som udiagnostiserte adhd… hvor gla er du i han… Anonymkode: 22d8b...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå