Gå til innhold

Jeg må blåse av meg litt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han jeg er sammen med har en uvane å sette foten oppå hva som helst som står foran han inne i gangen når han skal knytte sko. Som pidestall blomsterpotte, støvsugeren og kofferten til datteren min hun fikk til jul som står utenfor soveromsdøra hennes akkurat nå. Jeg har gitt beskjed til han mange ganger leeeenge han ødelegger tingene våre, men han forstår ikke. 🤷‍♀️ Han er 1.93 cm og 95 kg.
Også lampen i stua har jeg vært nødt å flytte langt fra sofa hvor han pleie å sitte, fordi han pleide å holde rundt og vri på den, så nå er den litt lealaus. Å si noe til han er slitsomt, det føles som å ha en 3 åring igjen.  

Anonymkode: 18e92...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Heller singel enn å bo sammen med en sån "perfeksjonist" av ei dame.  Sånne som deg tåler jo ingenting.  Et hjem skal være et hjem, ikke et utstilllingslokale. Stakkars mann.

Anonymkode: 484f1...b81

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kan dere ikke da ordne med en permanent løsning for han? Noe han skal bruke til å sette skoene på og en fikleting å holde på med heller enn lampen?

Han skal vel bo der og ha ting som oasser hans liv også?

Anonymkode: 480e5...868

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor kan dere ikke da ordne med en permanent løsning for han? Noe han skal bruke til å sette skoene på og en fikleting å holde på med heller enn lampen?

Han skal vel bo der og ha ting som oasser hans liv også?

Anonymkode: 480e5...868

Vi bor ikke i lag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Heller singel enn å bo sammen med en sån "perfeksjonist" av ei dame.  Sånne som deg tåler jo ingenting.  Et hjem skal være et hjem, ikke et utstilllingslokale. Stakkars mann.

Jeg har ikke råd å kjøpe nytt om noe blir ødelagt, og vi bor ikke sammen heller. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova

Du får fortelle ham dette. Må vel være en enkel sak å slutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
takinova skrev (10 minutter siden):

Du får fortelle ham dette. Må vel være en enkel sak å slutte med.

Jeg har sagt det til han i noen år imens vi har vært sammen, jeg er sliten å si fra til han ikke skal gjøre det og han må respektere andre sine eiendeler når jeg sier de kan bli ødelagt. Han gjør det samme igjen å igjen. Det knaker i tingene våre når han legger vekten oppå foten og skal knytte skolissene, han er en stor mann. tom datteren min sier fra til han ikke skal sette foten oppå tingene hennes hvis de står inne i gangen. Han kan sette seg ned å knytte skolissene istedenfor å slenge beina oppå det første som står foran han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
monican94 skrev (8 minutter siden):

stakkars mann.... du er sær

Nei, jeg tror ikke du forstår. Du får finne en annen tråd, kanskje Mikke Mus er noe du forstår. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke giddet. Jeg er gift og har barn, men hvis jeg må ut på markedet igjen så er det noen ting jeg absolutt ikke kommer til å orke. At han ikke bruker øra sine er dealbreaker.

Anonymkode: 62c78...d90

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sett en boks i gangen som han kan sette foten på når han skal knyte. Andre ting som kan brukes til det samme. Må kofferten stå i gangen? Og kjøp en fidgetspinner eller noe til han, som han kan fikle med i sofaen. Jeg vet ikke, men noen klarer kanskje ikke å la være å fikle på ting, at de har rastløse hender eller noe. Noen har jo rastløse ben... Som man sier, så kan man ikke endre andre, og det er kanskje vaner han har tillagt seg og ikke er så lette å vende. Så når du nå vet hvordan han er, kan du legge til rette i stedet for å prøve å endre. Om du ikke ønsker å legge til rette eller gjøre endringer selv, kan det hende dere ikke passer sammen. Og forresten, har han gode sider som veier opp for denne uvørenheten? I så fall, hadde jeg glatt sett mellom fingrene på denne bagatellen. Det finnes så mye verre, og ingen er perfekte. 

Anonymkode: d0256...38f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han rett og slett må ha noe å ha  beinet på når han knyter skoen. Hva med å finne noe veldig rimelig til å ha i gangen som tåler at han knyter skoen der. Går feks an å kjøpe noe på bruktbutikk eller noe. Tenker det er bedre enn å ha det som irritasjonsmoment i flere år 

Anonymkode: d7cc5...14f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, jeg tror ikke du forstår. Du får finne en annen tråd, kanskje Mikke Mus er noe du forstår. 

Ikke meg du sa det til, altså, men bare for å si det tydelig: Du fremstår virkelig helt eksepsjonelt utrivelig.

Anonymkode: 05e7e...20f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Skikkelig masekjerring er ingenting å samle på. 

Anonymkode: 4df03...1a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Skikkelig masekjerring er ingenting å samle på. 

Anonymkode: 4df03...1a4

Hadde han hørt etter så hadde jeg sluppet og si det hver eneste gang i 14 år. Men han klare ikke å ta imot beskjeder, eller å være presis. Må alltid vente på han, jeg ventet på han på kafé sist gang, ringte til meg å sa han var på vei, det tok han 1 1/2 time å komme tilslutt! Ikke klare han å motta beskjed, respektere andre sine eiendeler eller lære seg klokken. Ha en fin dag! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

heller single enn å bo med en som ikke klarer la være å fikle med ting eller knyte skoa sine som normale folk. Det handler ikke om utstilling men om at lamper ikke er leketøy og andres eiendeler respekteres samt at hverken potteplanter eller støvsugere er til å tråkkes på.. Normal folkeskikk for de som er vokst opp i møblerte hjem egentlig.. 

Anonymkode: fda80...268

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi bor ikke i lag! 

Lurt.

Hvis han ikke kan ta vare på gjenstander i hjemmet ved å behandle ting pent blir det fort utrivelig, det samme med manglende punktlighet.

Endret av Hareena
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ser nå at TS skrev de ikke bor sammen, jeg ville rett og slett sagt at dette er noe som er så viktig for meg at det enten må ta slutt og han må skjønne hva jeg sier eller så er forholdet over for jeg orker ikke dette lengre. 

Anonymkode: fda80...268

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde han hørt etter så hadde jeg sluppet og si det hver eneste gang i 14 år. Men han klare ikke å ta imot beskjeder, eller å være presis. Må alltid vente på han, jeg ventet på han på kafé sist gang, ringte til meg å sa han var på vei, det tok han 1 1/2 time å komme tilslutt! Ikke klare han å motta beskjed, respektere andre sine eiendeler eller lære seg klokken. Ha en fin dag! 

Jeg tror det er like greit å innse at du er ferdig med dette forholdet, Ts.

Jeg sier ikke dette som kritikk av deg, men ønsker du å være med en mann som viser så lite respekt for deg og dine og dine barns tid, ting osv, og som du er så irritert over?

Dette er ikke liv laga lenger!

Anonymkode: fe52a...396

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 fikk du ikke den støtten du trodde her.

hvorfor har du vært sammen med han i 14 år om du er så misfornøyd ?? nei la han finne seg no bedre 👍  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...