Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker kalorier (og sammensetning da), men er skikkelig fantasiløs i dag.... 

Hva skal du ha til middag?

Anonymkode: a1165...e7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av nydelig vær. Så har kjøpt inn sjøkreps og krabbe. Skal straks sette en focacchia på heving. Lage en mild ailoi. skjære opp litt sitron. 

Kalorier; aner ikke. Kommer vel an på hvor mye aioli man dypper skalldyrene i, og hvor mye brød man spiser. Slik sett veldig grei mat slik at alle selv kan velge balansen mellom kalorifattig og kaloririkt. 

Anonymkode: 723a0...9c3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fredager har vi alltid biff, fløtepoteter, brokkoli og peppersaus 🙂. Sikkert massevis av kalorier, men jeg spiser aldri saltsnop eller noe med sukker i, så det går nok bra 🙂

Anonymkode: 15914...dd1

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt de tynneste tortillalefsene og skal steke det som lasagne i ildfast form, men karbonadedeig, sterk saus og masse grønnsaker mellom hvert lag og ha salat til. Hver lefse har bare 96 kalorier, karbonadedeig er magert, grønnsakene teller knapt og jeg bruker lite ost på toppen til slutt. Mager kesam til salaten. 

Anonymkode: 352fa...146

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det flesk av villsvin, kålrotstappe ,potet og hvit saus. 

Vanligvis på fredag pleier vi å elgbiff. Men fikk villsvin av en kamerat

Anonymkode: 82b06...f3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ble inspirert av nydelig vær. Så har kjøpt inn sjøkreps og krabbe. Skal straks sette en focacchia på heving. Lage en mild ailoi. skjære opp litt sitron. 

Kalorier; aner ikke. Kommer vel an på hvor mye aioli man dypper skalldyrene i, og hvor mye brød man spiser. Slik sett veldig grei mat slik at alle selv kan velge balansen mellom kalorifattig og kaloririkt. 

Et eksempel til etterfølgelse! :wow:

Anonymkode: 66d04...3e4

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på kalorier her, men i dag blir det ribbe med poteter, kålrabi og hjemmelaget fløtesaus. 

Anonymkode: 47ac5...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid nachos på fredager.

Anonymkode: 4a85d...913

AnonymBruker
Skrevet

Fiskeboller. Gidder ikke handle. Tipper ungdommene i huset blir super fornøyd 🤣

Anonymkode: 91975...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Vi er lei det meste, så i dag blir det flesk og duppe.

Anonymkode: 3f22d...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha vegetarlasagne med tomatsaus laget av aromasopp og svarte bønner. Serveres med en grønn salat

Anonymkode: f029e...29d

Skrevet

I dag blir det Pinsa med pesto, strynskinke, mozzarella, pistasjnøtter og balsamico. Sikkert mye kalorier, men jeg teller ikke kalorier på fredag og lørdag 😁😁 

Skrevet

Fiskekaker og litt potet, masse fryste grønnsaker, salat med balsamicoeddik, litt rømme og agurksalat.

Skrevet

Enten taco (som vi pleier på fredager) men hvis jeg blir alene med datteren tar vi kanskje en eller annen take away 

AnonymBruker
Skrevet

Meksikanske linser med søtpotet, fersk salsa, rømme og guacamole. 

Anonymkode: e7afb...ffd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fredager har vi alltid biff, fløtepoteter, brokkoli og peppersaus 🙂. Sikkert massevis av kalorier, men jeg spiser aldri saltsnop eller noe med sukker i, så det går nok bra 🙂

Anonymkode: 15914...dd1

Er slik jeg også tenker. 

God mat er viktig, noen ganger innebærer det litt kalorier. 

Men spiser ikke chips og snop. Da har man ganske mye rom for å velge de måltidene man ønsker. 

Skrevet

Tok turen ut i dag på en liten fjelltur. Da ble det restemiddag på bål. Kyllingwok og Coca-Cola. (Må ha noe som et enkelt pg greit på stormkjøkkenet) Så skal jeg ha kakao og smågodt til dessert under stjernene

Kalorier? 😅 Aner ikke, bryr meg ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fiskeboller. Gidder ikke handle. Tipper ungdommene i huset blir super fornøyd 🤣

Anonymkode: 91975...f0b

Fiskeboller er jo så digg😁 (ikke ironi) 

Skrevet
skreppamedleppa skrev (7 minutter siden):

Tok turen ut i dag på en liten fjelltur. Da ble det restemiddag på bål. Kyllingwok og Coca-Cola. (Må ha noe som et enkelt pg greit på stormkjøkkenet) Så skal jeg ha kakao og smågodt til dessert under stjernene

Kalorier? 😅 Aner ikke, bryr meg ikke.

Dette hørtes mer fristende ut enn bursdag på byen! 🤩

Her blir det wienerschnitzel i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...