Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, sitter her og morer meg med å se på disse russebussblondinene på TVNorge nå.

"Jeg skjønner ikke hva som kan gå galt, man har jo tre uker til å feste med sine beste venner" - ett av tusen bra sitater til nå *ler*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det var et interessant program. Skal def. følge med på dem. :ler: Typiske russejenter fra vestkanten.

Er dette russ 05? Det kan vel ikke være årets?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er fra i fjor. Hun ene er datteren til Hallvard Flatland, så et intervju på fjernsynet her en dag. Men fikk ikke sett programmet da.

Skrevet

Hvor er disse jentene fra og hva slags jenter er det? Så noe forfilm for denne serien og det hørtes ut som om de hadde brukt villt mye penger! :overrasket:

Var selv 05-russ. Brukte vel 1500 kr på russeting. Synes det var mye, jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jentene er fra Asker. Har akkurat mailet anmelderen hos Nettavisen som påstår de er fra Oslo vest :roll:

Skrevet

Et program jeg ihvertfall ikke skal se på. :roll: Var selv russ i fjor, altså i 2005. Det forundrer meg ikke at de brukte masse penger, på min skole var det vanlig å bruke 10 000 kr hver på russebuss. Jeg derimot hadde bare klærne. For meg var det bortkasta penger å bruke et eneste rødt øre på en russebuss. Klarte meg fint uten. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Fruktfat
Skrevet

er en av de (ane) datteren til dorthe skappel? synes hun lignet.

Skrevet

Dette tror jeg at jeg må få med meg neste uke også.. Hehe...

Jeg jobber selv på vgs, og var russ i -99, og er lykkelig for at det hverken er eller var slike tilstander hos oss *ler*

Skrevet
er en av de (ane) datteren til dorthe skappel? synes hun lignet.

Jeg tror ikke noen av døtrene til Skappel heter Ane.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror Dorthe Skappel bor i Oslo, følgelig går ikke hennes døtre på Nesbru, som ligger i Asker

Gjest Gjest
Skrevet

Flatland bor på nesøya. Bor rett ved siden av selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Hihi, sitter her og morer meg med å se på disse russebussblondinene på TVNorge nå.

Det går nok omtrent ganske nøyaktig på den tiden da denne tråden ble startet...

Gjest Gjesta
Skrevet

Om det er den typiske russejenta, så er jeg neimen meg ikke mye russ, nei. ;)

Skrevet

hva heter sangen i introen ? noen som vet?

Gjest Emeldina
Skrevet

Synes ikke de jentene virket som de skarpeste knivene i skuffen akkurat, men de var i alle fall veldig høye på pæra! Det kom en del vi-er-bedre-enn-alle-andre- kommentarer fra noen av dem. Det dummeste var da de snakket om at de garantert kom til å bli årets buss (noe de visstnok ble?). De sa vel noe sånt som at det ikke hadde noe å si om noen hadde fetere buss enn dem, for man måtte være kul også. Det hadde liksom ikke noe å si om man hadde bra buss så lenge man var nerd.. :roll: Synes synd på jentene fra skolen deres som ikke var blant de populære; kan ikke ha vært så lett. Men i Asker er kanskje alle slik? ;)

Skrevet

Huff, så pinlig å se på! Jeg skjønte ikke alt de sa, for de fniste så fælt.

Skrevet

Skal jeg være ærlig så sitter jeg vel og fniser litt når jeg ser det her jeg og...

Gjest Gjest
Skrevet
Men i Asker er kanskje alle slik?  ;)

Ja, alle i en kommune med 55.000 innbyggere er slik.

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...