AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Hvordan opplever dere steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Anonymkode: 9a99c...a8c
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Tenker du steinbukk mann eller kvinne? Anonymkode: f2cab...85b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenker du steinbukk mann eller kvinne? Anonymkode: f2cab...85b Som mann Anonymkode: 9a99c...a8c
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar Aldri hatt sansen for dyresex. Pls la sauer og geiter være i fred. Vil uansett fraråde å prøve seg på geit. De kan være veldig hissige. Anonymkode: 019ef...598 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Tuller du? Altså stjernetegnet? Anonymkode: 00d37...5f0
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar Ikkeeksisterende M/35/Steinbukk(ikke at det betyr noe) Anonymkode: d96d8...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Aldri hatt sansen for dyresex. Pls la sauer og geiter være i fred. Vil uansett fraråde å prøve seg på geit. De kan være veldig hissige. Anonymkode: 019ef...598 😂 Nå lo jeg godt her. Anonymkode: f5c1c...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan opplever dere steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Anonymkode: 9a99c...a8c Herregud kan ikke si noe om det uten å se hele kartet til en person 🤣 Anonymkode: c1665...a0d
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan opplever dere steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Anonymkode: 9a99c...a8c Hadde jeg truffet en kvinne som var opptatt av mitt stjernetegn så hadde jeg snudd i døra.. Skulle tro det at man i visste bedre i det 21. århundre 😂 Anonymkode: 746e4...42e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikkeeksisterende M/35/Steinbukk(ikke at det betyr noe) Anonymkode: d96d8...99b Er det tilfeldigvis fordi du har prioritert andre ting i livet enn kjærligheten? Som karriere? Leser på nett 🤓 Står også at du er dominant og vil like en tyr ekstra godt. Så vet du det. Anonymkode: be72d...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan opplever dere steinbukken i dating? Basert på deres EGNE erfaringer! 😊 Anonymkode: 9a99c...a8c Har ikke peiling. Ikke driver jeg med dating, og ikke har jeg heller noe som helst forhold til stjernetegn annet enn at jeg vet noen overtroiske folk forholder seg til dem. Jeg tror selv at jeg er vekten, fordi jeg har vært overvektig hele mitt liv, men aner ikke hva kona er. Har aldri sjekket. Det er ikke viktig for oss. Anonymkode: 7633a...c6a 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar Steinbukken jeg kjente sta, manipulerende, egen, slu, lystløgner, ser ikke egne feil, lat, tar offer-rollen og glatt. Anonymkode: 27c80...8ca 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar Tror du bør holde deg unna Skytter i hvertfall. De er allergisk mot voksne som tror på stjernetegn. Anonymkode: 5b5ea...3d4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar Min opplevelse var ( i forsøk på å skape en forbindelse ,da han tidligere hadde vist interesse og jeg nå var singel) ,- at han var SATT i seg selv 😅 Han inviterte meg hjem til seg,- men null romantikk. 🙈 Anonymkode: c62d4...f70
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tror du bør holde deg unna Skytter i hvertfall. De er allergisk mot voksne som tror på stjernetegn. Anonymkode: 5b5ea...3d4 Jeg som skytte må si. At jeg er skremmende lik slik de beskriver skytter 😂 Så jeg avskriver det ikke 100%. Men følger det ikke på noe vis. Anonymkode: 951ed...818 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som skytte må si. At jeg er skremmende lik slik de beskriver skytter 😂 Så jeg avskriver det ikke 100%. Men følger det ikke på noe vis. Anonymkode: 951ed...818 Samme her med fiskene, det er skummelt hvor spesifikt de går til verks. Men kjenner mennesker som ikke stemmer med sine også. Anonymkode: be72d...e7d
AnonymBruker Skrevet 9. februar #17 Skrevet 9. februar Sammen med en steinbukk mann i 6,5 år. Utrolig sjarmerende og snill de første par mnd. Men etter hvert ble han bare mer og mer kontrollerende, sta, vanskelig og egen. ALT skal gjøres på han møte og han hadde alltid en kommentar på ting om du gjorde noe annerledes enn han. Utviklet seg til å bli delvis fysisk og manipulerende. Mistrivdes skikkelig. Alltid vært slank, men gikk opp i vekt, ble matt og mistet totalt gnisten i øynene. Var et evigvarende toxic forhold. Lat når det gjaldt alt med oss og meg, men alltid energi til å være med venner/gjøre ting som han interesserte seg for. Kunne skrevet en hel bibel om han fordi han var virkelig ikke en god mann. Var små sjalu på meg og kom oftere og oftere med subtile negative kommentarer som var pakket inn som spøk. Han kunne f.eks. tillate seg å si at søsteren min hadde en mye finere kjole på seg på nyttårsaften foran meg og familien min. Kjøpt en svindyr kjole som han visste jeg likte godt… For å si, det er jo viktig å være ærlig !? Eller kommentere hvor tynt hår jeg hadde, men var nå fin uansett. Eller at eksen hadde finere bryster, men jeg er jo tross alt finere enn hun så det spilte ingen rolle !?!? Men om jeg kommenterte på han så rablet det for han. TIDENES IDIOT. Er så glad jeg er kvitt han. Anonymkode: f68a7...eb1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #18 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sammen med en steinbukk mann i 6,5 år. Utrolig sjarmerende og snill de første par mnd. Men etter hvert ble han bare mer og mer kontrollerende, sta, vanskelig og egen. ALT skal gjøres på han møte og han hadde alltid en kommentar på ting om du gjorde noe annerledes enn han. Utviklet seg til å bli delvis fysisk og manipulerende. Mistrivdes skikkelig. Alltid vært slank, men gikk opp i vekt, ble matt og mistet totalt gnisten i øynene. Var et evigvarende toxic forhold. Lat når det gjaldt alt med oss og meg, men alltid energi til å være med venner/gjøre ting som han interesserte seg for. Kunne skrevet en hel bibel om han fordi han var virkelig ikke en god mann. Var små sjalu på meg og kom oftere og oftere med subtile negative kommentarer som var pakket inn som spøk. Han kunne f.eks. tillate seg å si at søsteren min hadde en mye finere kjole på seg på nyttårsaften foran meg og familien min. Kjøpt en svindyr kjole som han visste jeg likte godt… For å si, det er jo viktig å være ærlig !? Eller kommentere hvor tynt hår jeg hadde, men var nå fin uansett. Eller at eksen hadde finere bryster, men jeg er jo tross alt finere enn hun så det spilte ingen rolle !?!? Men om jeg kommenterte på han så rablet det for han. TIDENES IDIOT. Er så glad jeg er kvitt han. Anonymkode: f68a7...eb1 Også glad på dine vegne, herregud for en mann. Han er ikke god. Anonymkode: be72d...e7d
AnonymBruker Skrevet 9. februar #19 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også glad på dine vegne, herregud for en mann. Han er ikke god. Anonymkode: be72d...e7d Nei, absolutt ikke. Og skulle gått lenge før.. men pgr vi var studenter og bodde 200 mil vekke så var det ikke bare bare. Hadde blitt mye vanskeligere og fryktelig dyrt å flyttet for seg selv, hvor alt av familie var vekke og utilgjengelig. Anonymkode: f68a7...eb1 1
NiceOrNothing Skrevet 9. februar #20 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.39): Steinbukken jeg kjente sta, manipulerende, egen, slu, lystløgner, ser ikke egne feil, lat, tar offer-rollen og glatt. Anonymkode: 27c80...8ca Omg, høres som noen jeg kjenner ( en kvinne ) . Pluss veldig opptatt av penger & status .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå