AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:39 #1 Del Skrevet fredag kl 10:39 Vi har tre små barn og jeg ønsker mest mulig tid med dem. Samtidig er jeg avhengig av noe inntekt, men fordi minste ikke har barnehageplass enda så trenger jeg veldig høy grad av fleksibilitet. Mannen har fleksibel arbeidstid og kan gi meg noen timer slingringsmonn her og der, vi har også tilgang på barnevakt. Kveldene kan jeg jobbe av og til. Jeg er i utgangspunktet spesialsykepleier, men er ikke interessert i å jobbe mer i helsevesenet. Har et ENK og har noe inntekt fra det, kan derfor også ta jobber som krever at det faktureres. Underviser digitalt og tar sensuroppdrag og har sånn sett ca 40-50% stilling med det. Har en master i statsvitenskap jeg ikke bruker til stort, men har hatt noen spredte vikartimer på vgs. Har også vært eksamensvakt. Tips til aktuelle bijobber? Føler jeg har tenkt på det meste, men vet aldri Trenger ikke være superrelevant heller! Anonymkode: a1212...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå