AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kan noen hjelpe å finne ut hvor mye ansinnite jeg har? 1 år verdiskapning som lærling. 6 år lønnspolitiske rettningslinjer. Omsorg for barn. På forhånd takk. Anonymkode: 9c24b...8ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kommer helt an på yrket ditt og hvor du jobber. Noen yrker teller "alt", mens andre ikke teller noe. Anonymkode: d825b...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Alt teller ikke, det må være relevant. Hvilken % du har jobbet har også mye å si. Jobbet du 50% må du ha to år for å få ett år ansiennitet. Anonymkode: 38dd4...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kommer helt an på yrket ditt og hvor du jobber. Noen yrker teller "alt", mens andre ikke teller noe. Anonymkode: d825b...fef Helsefagarbeider i hjemmesykepleien. Anonymkode: 9c24b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alt teller ikke, det må være relevant. Hvilken % du har jobbet har også mye å si. Jobbet du 50% må du ha to år for å få ett år ansiennitet. Anonymkode: 38dd4...aa4 Har jobbet 100 % Anonymkode: 9c24b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har jobbet 100 % Anonymkode: 9c24b...8ba Og hvor lenge har du jobbet som helsefagarbeider? Eller i helsevesenet? Hva mener du med "lønnspolitiske retningslinjer"? Er det et kurs du har tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det er helt umulig ut fra informasjonen du har gitt. Anonymkode: 77328...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Du bør legge dette fram for lønningskontoret. Jeg er sykepleier i kommunen og der teller alt, også barn - i tillegg til at jeg forhandler. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg mener at du som helsefagarbeider er mye viktigere enn en sykepleier i systemet vi har skapt oss, så ha tillit til at du er verdt mer enn ansiennitet og lønnstabeller. Stå på for bedre lønn, alle helsefagarbeidere! Anonymkode: 749f1...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør legge dette fram for lønningskontoret. Jeg er sykepleier i kommunen og der teller alt, også barn - i tillegg til at jeg forhandler. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg mener at du som helsefagarbeider er mye viktigere enn en sykepleier i systemet vi har skapt oss, så ha tillit til at du er verdt mer enn ansiennitet og lønnstabeller. Stå på for bedre lønn, alle helsefagarbeidere! Anonymkode: 749f1...f05 ❤️ Anonymkode: 9c24b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå