AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar SSB har lagt ut nye lønnstall for 2024 innenfor ulike bransjer. Jeg ser jo at i følge min bransje, så tjener de MYE mer enn hva jeg faktisk gjør. Nå vet jeg jo at dette er basert på gjennomsnitt og ulike faktorer.. men at jeg er SÅ langt unna da. Det er uansett tiden for meg å ta opp lønn på jobb. Har fått 3 nye arbeidsoppgaver (som krever mye tid i hverdagen og systemer å jobbe i), i tillegg til mine faste arbeidsoppgaver. Går det an å bruke SSB sine statistikker som et ekstra punkt i lønnssamtale? Anonymkode: c1f24...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Du bør ha mer spesifikk informasjon enn det. Få statistikk fra fagforeningen din. Snakk med tillitsvalgt. Et gjennomsnittstall fra SSB vil fort bli skutt ned av en arbeidsgiver som ikke er interessert i å betale deg mer. Anonymkode: c52c7...b39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar Bygg argumentasjonen din i faktiske endringer i oppgaver og ansvar, sett det opp mot fagforeningene sine tabeller for ditt område heller enn ssb og din se spesifikt på den delen av landet du er i siden det er store ulikehter, knytt det hele inn mot din utdanning og erfaring. Anonymkode: fb042...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå