AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kanskje dum, men hva gjør at dere har så ulik lønn utbetalt? Anonymkode: 68c89...10b Blant annet formue, så kan man jo også velge å bli trukket mindre å heller betale restskatt, evt høyere skatte% og å få igjen på skatten. Anonymkode: e6b22...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Del Skrevet 7. februar 24.800,- ganske nøyaktig. Jeg jobber fulltid som BPA.. Anonymkode: 6b814...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Del Skrevet 7. februar Er lektor, har ca. 37k utbetalt i mnd. Anonymkode: 81418...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar Sykepleier, utbetalt 47 000 per måned 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva man har utbetalt sier jo ingenting. Hvor mye har du brutto? Anonymkode: e2e8f...d7d Det sier jo hvor mye man har tilgjengelig for bruk, og det er vel det TS er ute etter å vite da 🙂 Anonymkode: 363e4...1a4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det sier jo hvor mye man har tilgjengelig for bruk, og det er vel det TS er ute etter å vite da 🙂 Anonymkode: 363e4...1a4 Ts Stemmer! 😊 Anonymkode: c10e9...3a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #27 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så at jeg har 55000 utbetalt, mens kollegaen min har 30 000 med nøyaktig samme lønn er interessant? På årsbasis har vi så godt som lik nettolønn også, men folk svarer jo her ut fra hva de får utbetalt en vanlig måned og det sier absolutt ingenting, både om hva folk har i lønn og om hvor mye det totalt sett har utbetalt etter skatteoppgjøret i året. Anonymkode: e2e8f...d7d Normalt sett pleier folk å betale skatt slik at de ikke får baksmell. Dersom man vet at man betaler unormalt mye skatt eller lite skatt så får man opplyse om det i slike tråder eller la være å svare. Jeg har 35000 utbetalt. Betaler den skatten som er beregnet at jeg skal. Anonymkode: 72777...036 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Del Skrevet 7. februar Ca 25 000. Anonymkode: 6dcf1...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Del Skrevet 7. februar 44000 kr 50% ufør og 50% jobb. Ingen forsikring, men lavt skattetrekk (12%) Anonymkode: 02005...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 7. februar #30 Del Skrevet 7. februar 38000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Del Skrevet 7. februar Kan dere oppgi brutto og netto? Jeg syns vi betaler altfor mye skatt at det er deprimerende. Anonymkode: 22308...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #32 Del Skrevet 7. februar Min "lønn" som 100% ufør, fra nav+spk: 47k brutto 35k netto Anonymkode: 8ed86...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #33 Del Skrevet 7. februar 39500 uten overtid, noe det er en del av, så snittet ligger på rundt 43-44k. Anonymkode: af866...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #34 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så at jeg har 55000 utbetalt, mens kollegaen min har 30 000 med nøyaktig samme lønn er interessant? På årsbasis har vi så godt som lik nettolønn også, men folk svarer jo her ut fra hva de får utbetalt en vanlig måned og det sier absolutt ingenting, både om hva folk har i lønn og om hvor mye det totalt sett har utbetalt etter skatteoppgjøret i året. Anonymkode: e2e8f...d7d Det sier mer enn "absolutt ingenting". Innleggene våre forteller hva vi selv har utbetalt. Det er noe det. At det ikke er verdt noe for deg er helt greit. For min del hadde det vært like lite verdt om det var brutto - det er anonyme profiler på et forum, svært få her har navn eller annet som gjør de gjenkjennelige. Tross alt... Anonymkode: af866...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #35 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): 44000 kr 50% ufør og 50% jobb. Ingen forsikring, men lavt skattetrekk (12%) Anonymkode: 02005...7d7 Var er det du jobber som 50 % siden du har såpass mye utbetalt ???? Anonymkode: 1d622...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #36 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var er det du jobber som 50 % siden du har såpass mye utbetalt ???? Anonymkode: 1d622...0e8 Du fikk med deg at vedkommende har 12% skattetrekk...? Anonymkode: e2e8f...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #37 Del Skrevet 7. februar Jeg har lavest til nå:18500! Lurer på hva premien er? Anonymkode: 954ad...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #38 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du fikk med deg at vedkommende har 12% skattetrekk...? Anonymkode: e2e8f...d7d Ja jeg selv har 46 000 kr brutto/mnd i 100 % jobb Anonymkode: 1d622...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #39 Del Skrevet 7. februar Nå må dere slutte å synes synd på dere selv og å klage. Hva tror dere en minstepensjonist eller uføretrygdet har utbetalt i måneden? Når ikke 20.000,- en gang.... Anonymkode: 1f7cb...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #40 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): 28700 for å høre helt korrekt. Anonymkode: c10e9...3a6 Det er ikke så høyt nei. Hva jobber du med? Selv utbetalt 56500,- Anonymkode: 05a8f...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå