AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar For ikke å kapre en annen tråd her inne lager jeg heller en egen. Saken er at min kone helt tydelig er forelsket i en annen mann. Hun mer enn antyder dette og foreløpig har jeg ikke gjort noe stort nummer av dette. Hun tilbringer en del tid sammen med han og han er også en god venn av meg. Jeg "vet" at han ikke gjengjelder disse følelsene da han er den mest homofile mannen jeg vet om. Det mest intime de har gjort sammen, med meg til stede, er å gi hverandre et "tørt" og vennskapelig kyss på munnen når de har vært begeistret for noe som har skjedd. Bør jeg lage en "scene" av dette eller heller la dette ligge da det aldri blir noe mer fysisk? Jeg vet at avgjørelsen er min, men er blitt mer usikker etter å ha lest tilsvarende tråder her inne 🤔 Man kan bli litt paranoid av å lese her inne Anonymkode: e0a8e...03a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Hvordan vet du at hun er forelsket i han? Kan du ta feil? jeg kunne aldri blitt forelsket i en homofil mann Anonymkode: 97300...f16 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Sexen mellom oss er ikke tema. Hun får den sexen hun vil/trenger hos meg, og vi har generelt et godt forhold. Anonymkode: e0a8e...03a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar For meg hadde det vært totalt uakseptabelt. Å fortsette å henge med denne mannen er å fore forelskelsen, uansett om han ville gjort noe eller ikke. Jeg kunne muligens fortsatt forholdet om dama innrømmet dette og trygget meg på at det kun er meg hun vil ha, samt gjorde alt hun kunne for å bli kvitt disse følelsene. Men å fortsette kontakt uten å endre noe ville vært en dealbreaker for meg, da tar hun ikke forholdet seriøst. At han ikke ville gjort noe mer, eller om de allerede har gjort noe bak ryggen din vet du heller ikke med sikkerhet. Men klart, det er ditt valg og ditt forhold, men anbefaler deg å ikke ta så lett på det, slikt kan skli ut veldig fort Anonymkode: 1c802...360 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Hvorfor tror du hun er forelsket? Anonymkode: b0dab...a9b 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du hun er forelsket? Anonymkode: b0dab...a9b Det skriver han jo, hun mer enn antyder det skriver han, og det er vel ikke akkurat et godt tegn Anonymkode: 1c802...360
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skriver han jo, hun mer enn antyder det skriver han, og det er vel ikke akkurat et godt tegn Anonymkode: 1c802...360 Han skriver det ja, men det høres tynt ut. Jeg har aldri hørt om en dame som har blitt forelsket i en homofil mann. Høres mer ut som TS er usikker på at kona omgås en mann, tross han er homofil Anonymkode: ebf69...696 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sexen mellom oss er ikke tema. Hun får den sexen hun vil/trenger hos meg, og vi har generelt et godt forhold. Anonymkode: e0a8e...03a Jo, det er et tema. Anonymkode: 9b6e1...31a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan vet du at hun er forelsket i han? Kan du ta feil? jeg kunne aldri blitt forelsket i en homofil mann Anonymkode: 97300...f16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tror du hun er forelsket? Anonymkode: b0dab...a9b Han er en slik type som tiltrekker seg mange damer. Får masse fine kommentarer fra disse. Vet jo ikke helt sikkert, men hun er til tider ekstremt opptatt av han. Anonymkode: e0a8e...03a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er en slik type som tiltrekker seg mange damer. Får masse fine kommentarer fra disse. Vet jo ikke helt sikkert, men hun er til tider ekstremt opptatt av han. Anonymkode: e0a8e...03a Han er homo. Homofile menn tiltrekker seg damer, fordi vi VET at han aldri blir interessert. Endelig kan man ha et ekte vennskap med en mann, uten å være redd for at han prøver seg (eller misforstår) Hva mener du med opptatt av? Du må komme med eksempler Anonymkode: b0dab...a9b 10 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For meg hadde det vært totalt uakseptabelt. Å fortsette å henge med denne mannen er å fore forelskelsen, uansett om han ville gjort noe eller ikke. Dette. Har man følelser for noen andre, så gjelder det å IKKE gi næring til de følelsene. Man holder seg unna, og unngår kontakt. Dette bør gjelde alle, inkludert din kone. Anonymkode: c2bcd...f4c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han skriver det ja, men det høres tynt ut. Jeg har aldri hørt om en dame som har blitt forelsket i en homofil mann. Høres mer ut som TS er usikker på at kona omgås en mann, tross han er homofil Anonymkode: ebf69...696 Det er det jeg "håper" på for det kan jeg gjøre noe med. Blir bare så paranoid når man leser alle trådene om utroskap her inne. Hvorfor kan ikke en dame bli forelsket i en homofil mann? Han behøver nødvendigvis ikke være spesielt feminin. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For meg hadde det vært totalt uakseptabelt. Å fortsette å henge med denne mannen er å fore forelskelsen, uansett om han ville gjort noe eller ikke. Jeg kunne muligens fortsatt forholdet om dama innrømmet dette og trygget meg på at det kun er meg hun vil ha, samt gjorde alt hun kunne for å bli kvitt disse følelsene. Men å fortsette kontakt uten å endre noe ville vært en dealbreaker for meg, da tar hun ikke forholdet seriøst. At han ikke ville gjort noe mer, eller om de allerede har gjort noe bak ryggen din vet du heller ikke med sikkerhet. Men klart, det er ditt valg og ditt forhold, men anbefaler deg å ikke ta så lett på det, slikt kan skli ut veldig fort Anonymkode: 1c802...360 Hun trygger meg hele tiden og sier hun elsker meg og vil ikke ha noen annen mann.. Vi har diskutert dette på generell basis. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med opptatt av? Du må komme med eksempler Anonymkode: b0dab...a9b Jeg vil ikke komme med eksempler siden det kan avsløre mer enn jeg vil. 😉 Anonymkode: e0a8e...03a 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar For meg ville " et tørt kyss på munnen " vært over grensen også hvis jeg var en god venn av dere begge. Kyss på munnen forbeholder jeg kjæresten/ ektefellen. God klem, et klapp, ja det er innafor mellom venner. Anonymkode: ed80f...387 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For meg ville " et tørt kyss på munnen " vært over grensen også hvis jeg var en god venn av dere begge. Kyss på munnen forbeholder jeg kjæresten/ ektefellen. God klem, et klapp, ja det er innafor mellom venner. Anonymkode: ed80f...387 Jeg er nok enig. Det var han som tok initiativ til dette helt ut av det blå, men uten at hun gjorde noe for å forhindre dette eller reagerte negativt på det. Det var ikke noe kyss der man holder rundt hverandre. Bare et slikt kyss man kan få av et lite barn. Ser jeg det, eller hører om det flere ganger skal jeg ta det opp med henne. Ble bare litt paff da det skjedde og det var flere til stede så ville ikke lage noen scene der og da. De bare lo det bort som noe uskyldig. Anonymkode: e0a8e...03a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er nok enig. Det var han som tok initiativ til dette helt ut av det blå, men uten at hun gjorde noe for å forhindre dette eller reagerte negativt på det. Det var ikke noe kyss der man holder rundt hverandre. Bare et slikt kyss man kan få av et lite barn. Ser jeg det, eller hører om det flere ganger skal jeg ta det opp med henne. Ble bare litt paff da det skjedde og det var flere til stede så ville ikke lage noen scene der og da. De bare lo det bort som noe uskyldig. Anonymkode: e0a8e...03a Jeg ville tatt det på tomannshånd med fruen/ kjæresten. Har blitt sjalu en gang, da var en kompis to cm fra min kjærestes ansikt og lekeslåss opp mot veggen. Da sa jeg i fra der og da. Ellers kan hun gi både klapp og klem til hvem hun vil. Anonymkode: ed80f...387 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar Spør henne rett ut hva hun føler for han hvis du vil ha svar, hvis situasjonen ikke plager deg la det ligge siden du sier han er homofil og en venn av deg som du vet ikke deler en evt forelskelse. Evt si fra når hun fokuserer for mye på han da noe ala "skulle nesten tro du var betatt av Arve slik du holder på, bør jeg være bekymret til tross for at han er homofil?" Anonymkode: 1d8a2...412 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør henne rett ut hva hun føler for han hvis du vil ha svar, hvis situasjonen ikke plager deg la det ligge siden du sier han er homofil og en venn av deg som du vet ikke deler en evt forelskelse. Evt si fra når hun fokuserer for mye på han da noe ala "skulle nesten tro du var betatt av Arve slik du holder på, bør jeg være bekymret til tross for at han er homofil?" Anonymkode: 1d8a2...412 Takk for gode råd. Jeg ønsker ikke å fokusere så veldig mye på dette, men jeg følger jo med. Får se om det eskalerer og ta det opp da. Det virker som det er så mye fokus på utroskap for tiden og da begynner man å tenke om dette gjelder meg. Anonymkode: e0a8e...03a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar Selv kunne jeg aldri blitt forelsket i en homofil mann. Tror det er få hetro kvinner som kunne blitt det? 🤷♀️ En god venninne av meg har en bestevenn som er homofil. Hun bruker mye tid med han, reiser og finner på ting, og de er selvsagt nære. Da snakker hun mye om han, og med "begeistring" (hun er jo glad i han og liker han selvfølgelig godt). Forteller om ting de har gjort, morsomme ting han har sagt osv. Så hun snakker mye om han, noe som vanligvis kanskje kunne indikert følelser? Kanskje det er dette du mistolker, ts? Jeg ville snakket med henne om dette. Tror du legger for mye i det. Når det er sagt, så kan du fint si fra at du ikke synes noe om at de kysser, selv om det mest sannsynlig er vennskapelig. Min mann hadde ikke likt det om jeg kysset venninnene mine heller. Anonymkode: f7ff9...380 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar Jeg ville overhodet ikke brydd meg om en rent platonisk fascinasjon for et annet menneske. Da er det noe ved ham som inspirerer henne, det behøver ikke tillegges noen som helst romantisk eller seksuell interesse eller intensjon. Da jeg var yngre hadde jeg mange slike fascinasjoner, uavhengig av kjønn (jeg er heterofil), og kunne bli opptatt ev noen med fantastisk karisma i perioder. Det er bare en inspirasjon til livet selv, synes jeg. Anonymkode: 4c774...a71 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar Homofile menn har en tendens til å tiltrekke seg kvinner som fluepapir, ikke fordi kvinnene er interessert i de forholdsmessig, men fordi kvinnene faktisk kan vere nøyaktig seg selv, uten å vere redd for att de sender ut "feile signaler" om du skjønner Med homofile kan du flåse og tøyseflørte og le med, helt uten å måtte vere redd for att mannfolka tror det er noe "anna inni bildet", det hadde da uansett ikke hjulpet om jeg hadde villet aldri så masse. Jeg har selv ettpar homofile venner, og jeg er like fri med de som jeg med venninner, det er jeg ikke med øvrige mannlige venner, da lukker jeg meg ubevisst mye mer, og er nok mer "bevist" egen oppførsel. Kan godt vere att kompisen deres faktisk har tolket noe feil her. Anonymkode: 2916b...cef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå