Gå til innhold

Dere menn som har ligget med over 100 damer: Hvordan vil du beskrive utseendet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi er ikke alle de kuklystne damene, for jeg har aldri gått på jakt etter pikk eller tilbydt meg å betale. Henger du i de litt mer på kanten miljøene? Mye på fest? Husk at mange av damene bare er kåte, vi har egne behov, håper du vet det. 

Jeg har vært betatt før, å en gang skal jeg inrømme at jeg tittet. Men har aldri kjennt en, nå er det en stor pikk i mitt nærvær og jeg må ha han. Aldri. Har heller aldri tenkt, mmmmhm han har en god pikk, det merker jeg på utstrålingen. Men vet av damer som kunne funnet på den regla, å jeg har garantert tenkt det sier hun for å trekke seksuell oppmerksohet mot seg.

Har likt noens utstråling, fordi han virker trygg, søt, morsom. Men det der, sexseti sex, sex for en vær pris, store pikker oppleget, nei. Så denne gruppen med noen damer kan ikke dere alle regne med skal få dere til sengs. Men de jobber sikkert grundig, så kanskje vil dere få det, ikke ved at de er mange, men høvler over mange?

Anonymkode: ee396...02e

De siste årene har jeg hatt samme partner og hatt sex med noen 10-talls andre kvinner uten å være utro. Kvinnene har vel heller ikke vært utro selv om de fleste av dem har hatt fast partner. Så da henger jeg vel for deg i de litt mer på kanten miljøene.

De aggressive damene som også tilbyr betaling har dukket opp utenfor de litt på kanten miljøene. Det er "vanlige" damer med akademiske karrierer og partnere som ikke vet hva de holder på med. Damene i på kanten miljøene er ut fra min erfaring langt mer ryddige i sin seksuelle adferd enn vanlige damer. Og langt mindre dritings på fest enn vanlige damer. Jeg har til gode å treffe en dritings dame i på kanten miljøene. Som jeg har til gode å ikke treffe en dritings dame på vanlig fest.

Min partner har også de siste årene hatt sex med noen 10-talls andre enn meg uten å være utro. Og da med kun ett unntak med menn mindre utstyrt enn meg. For henne er normalt utstyrt mest spennende så lenge hun er sammen med meg.

Anonymkode: 477dd...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kjenner til:

- Gjennomsnittlige

- Overvurderer seg selv nokså kraftig 😅 

- Kald/varm attitude som gjør mange usikre = lettere å nå frem når usikkerheten er der

- Gode på å snakke for seg og bygge et inntrykk

- Har sjekket opp LANGT flere enn de har fått til sengs

- Sexavhengige på et vis, så mye tid brukes jo på å jakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er vel ikke akkurat blant de øverste "kriteriene" for at en mann legger ned 100+ damer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

188. 82-90 kg avhengig av formen. Klassisk pene trekk og blond. Alltid hatt mye tilgang på sex, helt siden 14 års alderen. Anslår 150 sexpartnere. Flere trekanter med to kvinner og meg. Tok helt av når jeg i tillegg fikk tilgang på penger. Beste tips jeg kan gi er egentlig å være lite «needy» og egentlig fokusere på å kose deg når du er ute blant folk. Men om det først er kjemi og du får signal om interesse fra noen, så er det klar tale som gjelder («du er pulbar ass»). Fordelen med klar tale er også at man viser klart hva man vil og da er det helt fair om noen sier «nei takk», før man bruker mer tid og krefter.

Men mener fortsatt at humor, selvtillit og sosiale ferdigheter er viktigst. 

Anonymkode: a9071...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

188. 82-90 kg avhengig av formen. Klassisk pene trekk og blond. Alltid hatt mye tilgang på sex, helt siden 14 års alderen. Anslår 150 sexpartnere. Flere trekanter med to kvinner og meg. Tok helt av når jeg i tillegg fikk tilgang på penger. Beste tips jeg kan gi er egentlig å være lite «needy» og egentlig fokusere på å kose deg når du er ute blant folk. Men om det først er kjemi og du får signal om interesse fra noen, så er det klar tale som gjelder («du er pulbar ass»). Fordelen med klar tale er også at man viser klart hva man vil og da er det helt fair om noen sier «nei takk», før man bruker mer tid og krefter.

Spennende. Er det damer som alltid pleier og komme bort til deg da?

Anonymkode: 88c4c...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (På 10.2.2025 den 11.06):

De jeg kjenner til:

- Gjennomsnittlige

- Overvurderer seg selv nokså kraftig 😅 

- Kald/varm attitude som gjør mange usikre = lettere å nå frem når usikkerheten er der

- Gode på å snakke for seg og bygge et inntrykk

- Har sjekket opp LANGT flere enn de har fått til sengs

- Sexavhengige på et vis, så mye tid brukes jo på å jakte

Langt langt flere ja, det tror jeg også. 

Den vanlige mannen som spør en dame på en date, får som regel nei.

Anonymkode: 1f92c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en god kamerat som bikket 100 for sikkert ti år siden. Jeg kunne ikke vært mindre interessert selv, men det er ganske fascinerende å se på når han sjekker opp noen. Jeg kjenner ham som en normal fyr med egentlig ganske dårlig selvtillit. Men han skrur på sjarmen, er åpen og morsom og artig å være med når han sjekker.

Han har et helt vanlig utseende. Ikke så høy (kanskje 175) , helt normalt ansikt. Han trener en del da, så han ser litt sterk ut, men ingen sixpack-kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bikket 100 da jeg var 27. Traff min store kjærlighet da jeg var 29 og hun er min 111. Ja, jeg førte liste.

Jeg er ikke så kjekk. 5 eller 6 av 10, vil jeg anslå selv. Er heller ikke så høy. 180. Jeg har bra kropp - ikke veldig trent, men atletisk og mandig. Og jeg er relativt velutstyrt. 

Det er bare kompisene som kjenner meg best som forstår hvorfor jeg har hatt draget. Da jeg var 22-23 knakk jeg koden til det som fungerer for min del. Damer oppfatter meg i utgangspunktet som kjærestemateriale mer enn knullemateriale. Så jeg har alltid spilt på det romantiske, fant ut hvordan jeg kunne gi en random dame på et utested følelsen av å være på date med "den ene". I tillegg har jeg vært ganske direkte og fikk etter hvert god selvtillit på det.

To ting: Å ligge er et spill, og å ligge er noe veldig mange damer faktisk vil. Det virker som om mange gutter og menn ikke forstår disse tingene.

Det er noe med å skjønne at "skal vi stikke hjem til meg?" er et spørsmål som nesten ingen svarer nei på, selv om det er jævlig skummelt å si første gang.

Anonymkode: d17da...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 8.39):

Svært bra eller vanlig? 

Anonymkode: e1e86...99b

Ser flere «vanlige» menn har svart. Skalla, tjukke etc. at de har hatt ca. 100 damer. Da må vi huske på at de fleste damer også er helt vanlige, og noen tar det de får uten å være kresne. Gjelder begge veier vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Skulptur skrev (1 minutt siden):

Ser flere «vanlige» menn har svart. Skalla, tjukke etc. at de har hatt ca. 100 damer. Da må vi huske på at de fleste damer også er helt vanlige, og noen tar det de får uten å være kresne. Gjelder begge veier vil jeg tro. 

Jeg mistenker at en del "vanlige" menn ikke snakker helt sant herinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Skulptur skrev (3 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mistenker at en del "vanlige" menn ikke snakker helt sant herinne.

Egentlig et interessant tema. Da jeg var seksuelt frustrert 22-åring og begynte å ta tak i disse tingene, var det "the game" og idéen om at alle kan få alle bare de spiller kortene sine riktig, som rådet. Nå med incel-kulturen og alt det der føler jeg at unggutta har blitt helt fastlåst i tanken på at det bare er de x prosent høyeste og kjekkeste som får seg damer. Synd hvis dagens unge resignerer der vi tok oss sammen. Men det er helt sikkert noe som har endret seg med Tinder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror forresten også at når man ligger mye og med mange så får man en bedre forståelse for hvordan damer kommuniserer seksuell tilgjengelighet. Man velger liksom ikke hvem man går bort til på et utested utfra utseende eller sjarme lengre, men utfra hvem som har "det" i blikket. Og da begynner det å bli for lett. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 21.03):

Jeg var godt voksen da jeg forstod at noen kvinner vet størrelsen selv om mannen er fullt påkledd. Nesten på samme måte som både noen kvinner og noen menn vet at en mann er homofil selv om han fortsatt sitter i skapet.

Den manglende aggressiviteten i nærheten av kvinner, og en viss type ro, har jeg lært meg som kjennetegn. Men, jeg er langt fra så god som mange kvinner er og det skyldes kanskje at jeg ikke er mottaker for de feromonene som jeg regner med at menn med stor penis avgir. Fordi jeg ikke er homofil og derfor kun er interessert i temaet fordi jeg har en selv.

Flere ganger har jeg hatt kvinner etter meg på en meget intens måte. Kvinner som jeg ikke har hatt noe med å gjøre seksuelt forut for deres intense angrep. Inkludert at jeg har fått tilbud om betaling for å yte sex. Sjokkerende og helt uforklarlig inntil jeg ble sammen med en kvinne som forklarte meg fenomenet og begynte å vise meg de med store og de med små.

Anonymkode: 477dd...ce2

Jeg må vedkjenne at jeg ikke har hatt ide om menns størrelse før vi kom så langt at jeg fikk kjenne på den. Shower/grower og hvordan menn er kledd kan variere hvor synlig slikt er og ikke. Jeg var imidlertid kun 18 år da jeg mistet illusjonen om at størrelse på mannen sa noe om utstyret. En spinkel liten sørlending jeg var på gang med hadde så stor at jeg ble for redd. En over to meter høy mann (med ufattelig selvtillit forøvrig) hadde så liten at det gjorde meg redd for å gå videre. 

Nå var jeg riktignok altså 18 år, og lettskremt generelt, men jeg har videre ikke hatt noen illusjoner om at jeg kan vite slikt sikkert før man kommer så langt at man blir litt intim. 

Mulig noen kvinner studerer slikt mer inngående. Jeg har bestandig vært opptatt av menns personlighet. Falt for det. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I min personlige mening er det EKSTREMT urovekkende at det er såpass mange som har respondert på denne tråden. Det er såklart sikkert noen som "troller" og lyver fordi, ja hallo dette er jo internettet... Men allikevel så er det sikkert noen her også som har ligget rundt med såpass mange mennesker, og det syns jeg er helt sykt. Det kan ikke være bra for den mentale helsen å ha en sånn oppførsel hvor man er intim med fremmede folk så hyppig.

Anonymkode: f1636...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I min personlige mening er det EKSTREMT urovekkende at det er såpass mange som har respondert på denne tråden. Det er såklart sikkert noen som "troller" og lyver fordi, ja hallo dette er jo internettet... Men allikevel så er det sikkert noen her også som har ligget rundt med såpass mange mennesker, og det syns jeg er helt sykt. Det kan ikke være bra for den mentale helsen å ha en sånn oppførsel hvor man er intim med fremmede folk så hyppig.

Anonymkode: f1636...249

Tror selvmordstatistikken rommer flere menn som ikke får seg noe enn menn som knuller mange, for å si det sånn. For ikke å si på ventelistene til psykologene. Mener ikke at det naturlige alltid er det beste, men det er noe med hva som er naturlig for menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 21.30):

Hvor gammel er du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...