AnonymBruker Skrevet 7. februar #61 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan regnes som creepy hvis man ser på fremmede og uhøflig/arrogant hvis man ikke gjør det. Jeg har ingen problemer med å se folk jeg har en samtale med i øynene på en vanlig måte, men jeg unngår blikk kontakt med folk jeg ikke har noe direkte med å gjøre. Anonymkode: e1e86...99b Men har du ikke hatt sånne uheldige møt blikket tilfeller? Spesielt på kafeer og utesteder, med mennekser bak mine mennesker, møter jeg bestandig blikket med dem flere ganger. Noen ganger føler jeg vi bare sitter å ser på hverandre når vi spiser som om vi skulle sett på tv, helt passivt 😂 ser bort ja. Men jeg tror ikke det bestandig trenger å bety mer. Anonymkode: ee396...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #62 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men har en veldig stor penis. Det siste er jeg kjent for. Så kvinner liker stor pikk, det kan jeg skrive under på. Får stadig meldinger på some, og får ofte henvendelser på byen. Anonymkode: 05da0...a53 🤢 Anonymkode: f9996...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #63 Del Skrevet 7. februar Kan beskrive min mann som hadde hundrevis før han møtte meg (ja, alle vet at han var rundbrenner herifra til månen, så ikke bare noe han har skrytt av selv). Han er høy, over 190 cm. Atletisk i kroppen. Full hårmanke og velfrisert skjegg. Han er flink til å ta vare på seg selv og kler seg pent. men, tror nok grunnen til at han har ligget med så mange er holdningen hans. Han vet han har draget og prøver derfor ikke. Han bare eksisterer og lar livet skje. Folk tiltrekkes av folk med selvtillit og en positiv innstilling. Anonymkode: 96d1c...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #64 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har du ikke hatt sånne uheldige møt blikket tilfeller? Spesielt på kafeer og utesteder, med mennekser bak mine mennesker, møter jeg bestandig blikket med dem flere ganger. Noen ganger føler jeg vi bare sitter å ser på hverandre når vi spiser som om vi skulle sett på tv, helt passivt 😂 ser bort ja. Men jeg tror ikke det bestandig trenger å bety mer. Anonymkode: ee396...02e Jeg kan møte blikket til fremmede i et tiendedels sekund, selv om jeg prøver å unngå det, men jeg holder aldri blikket. Anonymkode: e1e86...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #65 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan beskrive min mann som hadde hundrevis før han møtte meg (ja, alle vet at han var rundbrenner herifra til månen, så ikke bare noe han har skrytt av selv). Han er høy, over 190 cm. Atletisk i kroppen. Full hårmanke og velfrisert skjegg. Han er flink til å ta vare på seg selv og kler seg pent. men, tror nok grunnen til at han har ligget med så mange er holdningen hans. Han vet han har draget og prøver derfor ikke. Han bare eksisterer og lar livet skje. Folk tiltrekkes av folk med selvtillit og en positiv innstilling. Anonymkode: 96d1c...1f3 Hvordan klarer du å stole på at han tenker at du er hans siste? Anonymkode: f9996...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #66 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan klarer du å stole på at han tenker at du er hans siste? Anonymkode: f9996...9ea 1. Han er ferdig med det livet. Han er erfaren og er ferdig med å utforske. Nå synes han det er godt å bare ha det kjedelig med meg 😂 2. Jeg var vel ikke akkurat jomfru selv heller da vi møttes så vi er vel litt to av samme sort. Har vært sammen i over 10 år, gift og 2 barn. Full tillit fra dag 1 ❤️ Anonymkode: 96d1c...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #67 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men har du ikke hatt sånne uheldige møt blikket tilfeller? Spesielt på kafeer og utesteder, med mennekser bak mine mennesker, møter jeg bestandig blikket med dem flere ganger. Noen ganger føler jeg vi bare sitter å ser på hverandre når vi spiser som om vi skulle sett på tv, helt passivt 😂 ser bort ja. Men jeg tror ikke det bestandig trenger å bety mer. Anonymkode: ee396...02e Men jeg misunner din carefree holdning til dette. Slitsomt å hele tiden prøve å unngå å se fremmede i øynene når man er ute. Anonymkode: e1e86...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #68 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Opplever du noengang avvisning eller å bli behandlet dårlig av enkelte damer? Anonymkode: e1e86...99b Husk at en avvisning sjeldent er personlig (mange avviser fordi de på det tidspunktet ikke er åpne for noe fysisk eller romantisk, og selv om de er det, så er tiltrekning veldig individuelt og selv om én person ikke synes du er tiltrekkende, så betyr ikke det at du ikke er tiltrekkende). Avvisning er heller ikke å bli behandlet dårlig. Er man desperat og pusher på litt ekstra, så er det helt naturlig at kvinner blir "uhøflige". Opplever du ofte å bli "behandlet dårlig" av kvinner på byen, må du se litt på egen oppførsel. Kvinner er nemlig oppdratt til å ta hensyn til andre menneskers følelser i større grad enn menn. De tyr også ofte til de-eskalerende språk og signaler når de føler seg presset. Om en kvinne på byen "behandler deg dårlig", så er det enten fordi hun føler seg trygg med folkene rundt seg og kan være mer direkte i avvisningen om du ikke tar første avvisning, eller så er det fordi du har presset på til det punktet hvor strategiene nevnt over ikke fungerer, og de blir tvunget til å forsøke strategier hvor de blir mer direkte og frekke. All denne praten om utseende, høyde, inntekt osv er noe som kun skjer på nettet. Ser man seg rundt når man er ute og går, vil man derimot se at virkeligheten er noe helt annet. Forskningen er veldig klar: kvinner tiltrekkes hovedsaklig mot andre ting enn fysisk utseende. Utseende spiller selvsagt en viss rolle, men for kvinner er personlighet og utstråling tett knyttet opp mot attraksjon. En mann ved under eller gjennomsnittlig utseende kan bli svært fysisk tiltrekkende om personligheten og kjemien er en match. En tradisjonelt kjekk mann kan derimot bli kvalm og ekkel om personligheten og kjemien ikke er en match. Som en gjennomsnittlig mann behandler jeg kvinner som mennesker. De er ikke kjøttstykker, de er folk med fulle følelsesliv, personligheter, ting de liker og ikke liker. De er ikke her for å gi meg noe jeg ønsker. De har egne liv, ønsker og drømmer. Drar jeg ut på byen, så behandler jeg alle, kvinner og menn, med vennlighet og respekt. Er det en dame jeg får god kontakt med, så har jeg selvfølgelig lyst til å få henne med hjem, men kun om hun ønsker det selv. Blir jeg avvist, så er det helt greit for jeg har uansett ikke lyst til å ta med meg noen hjem som ikke ønsker å bli med meg hjem. Hovedfokuset mitt, enten jeg er på byen eller møter folk i andre situasjoner, er å ha det trivelig med andre mennesker. Om noen ønsker å bli med meg hjem, så er det bare flott og fint. Anonymkode: c6848...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 7. februar #69 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nå er ikke jeg mann, men jeg var kjent for å ha intens blikkontakt før - det har jeg sluttet helt med de senere årene fordi det oftest kan anses som "psykopat-blikk", nå prøver jeg for harde livet å la øynene vandre når noen snakker, når jeg selv snakker ser jeg bort. Anonymkode: d328c...529 Dette minner meg om en av perlene fra The Sopranos: Don't give me your fuckin' Manson lamps. Stirring er ikke alltid bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #70 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husk at en avvisning sjeldent er personlig (mange avviser fordi de på det tidspunktet ikke er åpne for noe fysisk eller romantisk, og selv om de er det, så er tiltrekning veldig individuelt og selv om én person ikke synes du er tiltrekkende, så betyr ikke det at du ikke er tiltrekkende). Avvisning er heller ikke å bli behandlet dårlig. Er man desperat og pusher på litt ekstra, så er det helt naturlig at kvinner blir "uhøflige". Opplever du ofte å bli "behandlet dårlig" av kvinner på byen, må du se litt på egen oppførsel. Kvinner er nemlig oppdratt til å ta hensyn til andre menneskers følelser i større grad enn menn. De tyr også ofte til de-eskalerende språk og signaler når de føler seg presset. Om en kvinne på byen "behandler deg dårlig", så er det enten fordi hun føler seg trygg med folkene rundt seg og kan være mer direkte i avvisningen om du ikke tar første avvisning, eller så er det fordi du har presset på til det punktet hvor strategiene nevnt over ikke fungerer, og de blir tvunget til å forsøke strategier hvor de blir mer direkte og frekke. All denne praten om utseende, høyde, inntekt osv er noe som kun skjer på nettet. Ser man seg rundt når man er ute og går, vil man derimot se at virkeligheten er noe helt annet. Forskningen er veldig klar: kvinner tiltrekkes hovedsaklig mot andre ting enn fysisk utseende. Utseende spiller selvsagt en viss rolle, men for kvinner er personlighet og utstråling tett knyttet opp mot attraksjon. En mann ved under eller gjennomsnittlig utseende kan bli svært fysisk tiltrekkende om personligheten og kjemien er en match. En tradisjonelt kjekk mann kan derimot bli kvalm og ekkel om personligheten og kjemien ikke er en match. Som en gjennomsnittlig mann behandler jeg kvinner som mennesker. De er ikke kjøttstykker, de er folk med fulle følelsesliv, personligheter, ting de liker og ikke liker. De er ikke her for å gi meg noe jeg ønsker. De har egne liv, ønsker og drømmer. Drar jeg ut på byen, så behandler jeg alle, kvinner og menn, med vennlighet og respekt. Er det en dame jeg får god kontakt med, så har jeg selvfølgelig lyst til å få henne med hjem, men kun om hun ønsker det selv. Blir jeg avvist, så er det helt greit for jeg har uansett ikke lyst til å ta med meg noen hjem som ikke ønsker å bli med meg hjem. Hovedfokuset mitt, enten jeg er på byen eller møter folk i andre situasjoner, er å ha det trivelig med andre mennesker. Om noen ønsker å bli med meg hjem, så er det bare flott og fint. Anonymkode: c6848...027 Jeg forstår og er hovedsaklig enig. Jeg vil allikevel påpeke at det er avvisninger som er direkte fæle: "Æsj nei du er stygg" at de viser fingeren etc. jeg har ikke opplevd dette selv siden jeg aldri tar initiativ, men jeg ser for meg at dette er reaksjoner jeg kan risikere å få hvis jeg skulle våge å gjøre noe. Anonymkode: e1e86...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #71 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ok. Vet ikke hva jeg skal svar til det. Jeg har vel vært heldig da🤷🏼♂️ Jeg har i hvert fall aldri blitt behandlet dårlig av en dame noen gang. Anonymkode: 62fe1...f72 Da har du en veldig stor trygghet og selvsikkerhet som lyser lang vei. Anonymkode: e1e86...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #72 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår og er hovedsaklig enig. Jeg vil allikevel påpeke at det er avvisninger som er direkte fæle: "Æsj nei du er stygg" at de viser fingeren etc. jeg har ikke opplevd dette selv siden jeg aldri tar initiativ, men jeg ser for meg at dette er reaksjoner jeg kan risikere å få hvis jeg skulle våge å gjøre noe. Anonymkode: e1e86...99b Det er et stort skjold som må bygges opp for å tåle den slags avvisninger som jeg regner med vil komme. Anonymkode: e1e86...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #73 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er et stort skjold som må bygges opp for å tåle den slags avvisninger som jeg regner med vil komme. Anonymkode: e1e86...99b Å hva om skjoldet ikke er sterkt nok? Anonymkode: 316a4...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #74 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å hva om skjoldet ikke er sterkt nok? Anonymkode: 316a4...0ed Det er det bare nødt til å være. Anonymkode: e1e86...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #75 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å hva om skjoldet ikke er sterkt nok? Anonymkode: 316a4...0ed Da overlever du. Det vil bli flaut, sårbart. Men så lærer du 1. Alle er ikke snille. 2. Noen utrykker seg slemmere enn de er, ikke for å såre deg, men å beskytte seg. Eller har en dårlig dag. Eller missforstår deg. Eller du missforstår dem. 3. Du liker heller ikke alle, å det er lov og rimelig. Også helt naturlig. 4. Alt handler ikke om attrakjson her i livet. Alle går ikke rundt kåte til en vær tid, eller trenger eller ønsker å ligge med noen om de er. Å kan like deg som person uten å like deg på den måten. Og kan like deg på den måten uten å være i humør eller være klar for det akkurat da. Eller like deg senere, like deg i 5 min om 3 år, hvem vet hva som vil skje ikke vi. Noen relajsoner krever tid og jeg tror personlig ikke at så mange har ligget så mye som de gjør om vi ikke har hatt alkohol. Støtter ikke å ligge med drita mennesker. Å mange ligger for å så angre. 5. Du lærer å stå i motgang, et sårt øyeblikk går over, å selv om noen ting kan gjøre vondt i lang tid vil mye være fint også. 6. Du kommer ikke forbi risken å kanskje bli avslått om du vil være nær noen. Og da må du forholde deg til at de er en person, som du også er på godt, vondt og nøytralt. 7. Det trenger ikke være så dypt. Normalt å bli lei seg, flau, redd, andre ting. Mne du er ikke nødt til å invistere så alt for mye i de følelsene og helt, sånn i lengden, er det vel best å ta et nei for et nei og bare gå videre med livet. Anonymkode: ee396...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #76 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg forstår og er hovedsaklig enig. Jeg vil allikevel påpeke at det er avvisninger som er direkte fæle: "Æsj nei du er stygg" at de viser fingeren etc. jeg har ikke opplevd dette selv siden jeg aldri tar initiativ, men jeg ser for meg at dette er reaksjoner jeg kan risikere å få hvis jeg skulle våge å gjøre noe. Anonymkode: e1e86...99b Her ser det ut som om du har lagt deg opp en forventning om hva som eventuelt kan skje, selv om du ikke har opplevd det selv. For det første, om noen gjør dette uten provosering, så vet du at du at de uansett ikke er noen du ønsker å ta med hjem. For det andre, om du allerede har bestemt deg for hva som vil skje, så vil du aldri ha success. Om du derimot behandler kvinner som mennesker (både kvinner du synes er attraktive og kvinner du ikke synes er attraktive), så vil du bli mer attraktiv. Anonymkode: c6848...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #77 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg misunner din carefree holdning til dette. Slitsomt å hele tiden prøve å unngå å se fremmede i øynene når man er ute. Anonymkode: e1e86...99b Forstår det må være veldig slitsomt å streve mye med dette. Kanskje du skal legge en plan for å øve? Imorgen se på noens ansikt i 1 sekund. Så kan du lage en ny oppgave til siden. Kanskje tørr du å se på en til, men denne gangen i 2 sekunder? Så kanskje 5 mennesker, 1 sekund hver? En dag tørr du kanskje å gi det typisk norske i forbifart smilet en dag 😊 Så en gang i fremtiden, er du carefree i større grad du også. Anonymkode: ee396...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #78 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men har en veldig stor penis. Det siste er jeg kjent for. Så kvinner liker stor pikk, det kan jeg skrive under på. Får stadig meldinger på some, og får ofte henvendelser på byen. Anonymkode: 05da0...a53 Og den statistikken jeg har er at jeg ved tilbud om stor pikk, med en mann hengende fast, takker nei og går hjem alene. Om du har fått melding fra meg, må jeg beklage, det er spennende med stor, men ikke noe som ender med sex fra min side. Anonymkode: a5e00...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. februar #79 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, min blikkontakt er som den er om jeg ser noen i øynene. Kan ikke styre hvordan de glinser, hvor intense, hvor store pupiller jeg har. Man kan styre om man ser mer bort... Anonymkode: d328c...529 Høres ut som noen har sagt noe stygt til deg som du ikke burde bry deg om. Du beskriver forøvrig mine øyne. Det mest "negative" jeg har hørt er at folk har spurt meg om jeg bruker linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #80 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men har en veldig stor penis. Det siste er jeg kjent for. Så kvinner liker stor pikk, det kan jeg skrive under på. Får stadig meldinger på some, og får ofte henvendelser på byen. Anonymkode: 05da0...a53 Lurer på en ting. Siden du har en ganske liten pikk, hvordan vet du hva kvinner tenker? Anonymkode: d75ab...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå