AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Svært bra eller vanlig? Anonymkode: e1e86...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Ca 100. Mulig jeg undervurderer meg selv, men det tviler jeg på, ser på meg selv som en gjennomsnittlig mann utseendenmessig. Begynner miste hår, litt overvektig, og et helt vanlig ansikt slik jeg ser det. Men utseende er ikke alt som teller Anonymkode: faf16...da5 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Helt gjennomsnittlig/vanlig. I følge utsagn og ting flere av mine partnere har sagt, så er det helt andre ting som har vekket nysgjerrighet og tiltrekning. Anonymkode: 62fe1...f72 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt gjennomsnittlig/vanlig. I følge utsagn og ting flere av mine partnere har sagt, så er det helt andre ting som har vekket nysgjerrighet og tiltrekning. Anonymkode: 62fe1...f72 Hva er det som har vekket nysgjerrighet og tiltrekning? Anonymkode: e1e86...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Eksen har gjort det. Han er gjennomsnittlig, ja. Tjukk også Anonymkode: e2b52...606 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men har en veldig stor penis. Det siste er jeg kjent for. Så kvinner liker stor pikk, det kan jeg skrive under på. Får stadig meldinger på some, og får ofte henvendelser på byen. Anonymkode: 05da0...a53 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Jeg har en venn som jeg har kjent siden 1. året vgs, som nå er ca 15 år siden. Ikke særlig pen, en fy flate for en sjarm og grnuint snill mann. Sist det var et tema i gjengen så anslo han at han har ligget med rundt 200. En annen kvalitet ved han er at han aldri har snakket stygt om noen av damene selv om noen hjerter har blitt knust. Anonymkode: 3b112...b72 3 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar De fleste jeg har truffet som deler at de har 100+ har jeg som regel ganske kjapt klart å nøste opp i logisk at de ikke er på de tallene de snakker om, noen til og med påstått over 200 i ung alder. De som derimot er på rundt 100 erfarer jeg at er mer omgjengelige enn fine, og noen av de mer pågående og mindre sperrer og respekt for grenser/kontakt. Også ofte mer tro på seg enn hva utseende eller personlighet tilsier. For min egen del så teller jeg ikke og har aldri hatt noe ønske om høyt antall men har blitt det fordeom. Vil tippe rundt 60 kanskje, muligens mer. Jeg har alltid trivdes best med damer og mye venniner, utseende har vel vært litt over snittet kanskje. Veldig veltrent i perioder, men ellers bra+. For meg er det personlighet, selvsikkerhet og måten jeg skaper dynamikk som er det som nok er mer grunn enn noe annet. De jeg kjenner eller har kommet over som har hatt mange kvinner har også nok vært helt ok utseende og mye personlighet. Ironisk nok så likte kvinner meg best når jeg var litt trent enn når jeg var veldig trent, virket som de foretrakk noe som ikke var for flott eller for trent. Så happy medium var det som trakk mest, selv om jeg selv foretrekker å se best mulig ut. Anonymkode: 8d892...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar Noen med et utseende under gjennomsnittet her, som allikevel har ligget med mange? Anonymkode: e1e86...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar Ansiktspen er jeg ikke, men jeg har en grei kroppsbygning + mandig og "rå" utstråling som visse kvinnetyper faller for. Så ettervert "spesialiserte" jeg meg på den typen kvinner. Anonymkode: 6dac3...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som har vekket nysgjerrighet og tiltrekning? Anonymkode: e1e86...99b Jeg har aldri følt på noe utfordring med interesse hos damer. Har aldri gått ufrivillig singel. Det jenter/kvinner trekker frem som ting som gjorde de nyskjerrige på meg/tiltrukket av meg er helt i tråd med forskningen. De trekker frem humoren min/at jeg får dem og de rundt meg til å le og føle seg vel, at jeg har et «blikk de forsvinner inn i/dype øyne», sunne/gode verdier (self-essentialist reasoning) og at jeg utstråler trygghet/selvtillit som ikke bikker over i arroganse. Merk, dette er ikke mineord. Ikke en, eneste av de jeg har hatt seksuelle, romantiske relasjoner med har sagt et ord om høyden min, jobben min, pengene mine, treningen min, utseende mitt. Du må skille mellom hva som hjelper deg å vekke interesse og nyskjerrighet hos en kvinne og hva kvinner i en ellerannen undersøkelse sier de vil ha i en partner. Dette er to forskjellige ting og det de ser etter i en partner er først relevant etter at interessen er opprettet. Mange gutter/menn som sliter med å skape relasjoner med jenter, går i den litt klassiske «manne-fella». Alle disse tingene man ofte lister opp er ikke ting som skaper interesse for deg. Det er ikke ting som gjør at jenter blir nyskjerrig på deg eller tiltrukket av deg. »god jobb, kjekk, høyt utdannet, godt trent, god økonomistyring, over snittet høy, boligeier» Dette er zzzzznork når det kommer til om jenter føler en attraksjon/tiltrekning til deg. Disse tingene er ting som kan ha betydning etter at en attraksjon/tiltrekning oppstår. Det er ting som er positivt om det har oppstått attraksjon/tiltrekning og kvinnen vurderer deg for et forhold/dating osv. Mitt tips til deg er å fjerne fokus fra disse tingene og flytte fokus over på de tingene som faktisk skaper attraksjon. Les deg opp på det sympatiske og parasympatiskenervesystem og dets rolle i attraksjon, Dopamin, noreprinephrin, paralimbic cortex og dets rolle i hvordan prosessere emosjoner og self-essentialist reasoning og hvorfor dette er viktig å vite om spesielt for menn som ønsker å kunne skape interesse hos en kvinne. Om man bryter det hele ned til sin essens, så er det enkelt. Øyekontakt som holdes over litt tid (ikke stirrende), evnen til å få den du prater med til å le, samt identifisere en eller flere felles interesser/verdier (self-essentialist reasoning) vil skape langt, langt mer interesse hos kvinner en hva høyden din, jobben din, musklene dine og pengene dine vil. Du kan velge hva du gjør med denne informasjonen. Du kan sette deg inn i hva dette er og hvorfor det er avgjørende komponenter i hva som skaper attraksjon/tiltrekning, eller du kan fortsette i samme tralten å tro at jobben, utseende og høyde er det som vekker en kvinnes nyskjerrighet og interesse i deg 😉 Anonymkode: 62fe1...f72 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Øyekontakt som holdes over litt tid (ikke stirrende) Anonymkode: 62fe1...f72 Hvordan holde øyekontakt over litt tid uten at det blir stirrende? Anonymkode: e1e86...99b 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan holde øyekontakt over litt tid uten at det blir stirrende? Anonymkode: e1e86...99b Godt spørsmål som det ikke er enkelt å svare kort og konkret på. De fleste vet forskjellen på «vandrende/flakkende» blikk og hva det vil si å «holde blikkontakt. Det er litt vanskelig å lære bort. Men jeg har faktisk vært på treningsopplegg igjennom jobb, der det å «holde blikkontakt» var en konkret atferd som måtte læres (autismespekter). For de fleste voksne, så merker man instinktivt om noen «møter blikket ditt» og «holder blikkontakt» mens man smiler, eller om de «stirrer» ukomfertabelt og invaderende. Et hint er jo når den du holder blikkontakt med ser bort/bryter blikkontakt. Da er det naturlig at du gjør det samme. Blikkontakt igangsetter visse fysiologiske prosesser som er essensielle for attraksjon (utskillelse av oxytocin). Oxytocin er viktig for tilknytning og følelse av nærhet. Blikkontakt er en av grunnene til at vi bruker begreper som «vi hadde en kjemi». Dette er en av grunnene til at blikkontakt og smil/latter er langt mer effektiv for å etablere en attraksjon en hva utseende ditt isolert sett, høyden din, jobben din og pengene dine er tilsammen. Anonymkode: 62fe1...f72 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Godt spørsmål som det ikke er enkelt å svare kort og konkret på. De fleste vet forskjellen på «vandrende/flakkende» blikk og hva det vil si å «holde blikkontakt. Det er litt vanskelig å lære bort. Men jeg har faktisk vært på treningsopplegg igjennom jobb, der det å «holde blikkontakt» var en konkret atferd som måtte læres (autismespekter). For de fleste voksne, så merker man instinktivt om noen «møter blikket ditt» og «holder blikkontakt» mens man smiler, eller om de «stirrer» ukomfertabelt og invaderende. Et hint er jo når den du holder blikkontakt med ser bort/bryter blikkontakt. Da er det naturlig at du gjør det samme. Blikkontakt igangsetter visse fysiologiske prosesser som er essensielle for attraksjon (utskillelse av oxytocin). Oxytocin er viktig for tilknytning og følelse av nærhet. Blikkontakt er en av grunnene til at vi bruker begreper som «vi hadde en kjemi». Dette er en av grunnene til at blikkontakt og smil/latter er langt mer effektiv for å etablere en attraksjon en hva utseende ditt isolert sett, høyden din, jobben din og pengene dine er tilsammen. Anonymkode: 62fe1...f72 Om det oppleves som stirring eller ikke kan være subjektivt. Om damen allerede synes du er attraktiv skal det mer til for at hun opplever som "stirring" og vice versa. Anonymkode: e1e86...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Om det oppleves som stirring eller ikke kan være subjektivt. Om damen allerede synes du er attraktiv skal det mer til for at hun opplever som "stirring" og vice versa. Anonymkode: e1e86...99b Ja det er det. Poenget er at blikkontakt svært ofte er et svært viktig premiss for attraksjon i utgangspunktet. Et premiss som ikke handler om hva man syntes eller mener, men handler om autonome fysiologiske prosesser. Anonymkode: 62fe1...f72 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja det er det. Poenget er at blikkontakt svært ofte er et svært viktig premiss for attraksjon i utgangspunktet. Et premiss som ikke handler om hva man syntes eller mener, men handler om autonome fysiologiske prosesser. Anonymkode: 62fe1...f72 Opplever du noengang avvisning eller å bli behandlet dårlig av enkelte damer? Anonymkode: e1e86...99b
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Opplever du noengang avvisning eller å bli behandlet dårlig av enkelte damer? Anonymkode: e1e86...99b Hvorfor skal ham ikke bli avvist. Er det aldri nok damer liksom? Skal alle måtte si ja uansett eget ønske her i livet? Vi går ikke alle rundt og ønsker å ligge, uavhengig om en mann er fin som person eller utsendemessig. Så slutt å vær så sinnsykt usikker å se på oss som folk. Anonymkode: ee396...02e
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Godt spørsmål som det ikke er enkelt å svare kort og konkret på. De fleste vet forskjellen på «vandrende/flakkende» blikk og hva det vil si å «holde blikkontakt. Det er litt vanskelig å lære bort. Men jeg har faktisk vært på treningsopplegg igjennom jobb, der det å «holde blikkontakt» var en konkret atferd som måtte læres (autismespekter). For de fleste voksne, så merker man instinktivt om noen «møter blikket ditt» og «holder blikkontakt» mens man smiler, eller om de «stirrer» ukomfertabelt og invaderende. Et hint er jo når den du holder blikkontakt med ser bort/bryter blikkontakt. Da er det naturlig at du gjør det samme. Blikkontakt igangsetter visse fysiologiske prosesser som er essensielle for attraksjon (utskillelse av oxytocin). Oxytocin er viktig for tilknytning og følelse av nærhet. Blikkontakt er en av grunnene til at vi bruker begreper som «vi hadde en kjemi». Dette er en av grunnene til at blikkontakt og smil/latter er langt mer effektiv for å etablere en attraksjon en hva utseende ditt isolert sett, høyden din, jobben din og pengene dine er tilsammen. Anonymkode: 62fe1...f72 Jeg er ganske enig i dette. Hvis jeg befinner meg et sted hvor det er flere kjekke menn til stede, er det ofte den ene som holder blikket mitt, og som har den selvtilliten til å opprettholde blikkontakten, som vil vekke min interesse. Det krever en bestemt form for selvsikkerhet som tiltrekker meg. Når blikkontakten er etablert, er det humor, varme, høy selvtillit og sjarm som virkelig kan åpne døren til nærmere kontakt Anonymkode: 2032d...e53 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor skal ham ikke bli avvist. Er det aldri nok damer liksom? Skal alle måtte si ja uansett eget ønske her i livet? Vi går ikke alle rundt og ønsker å ligge, uavhengig om en mann er fin som person eller utsendemessig. Så slutt å vær så sinnsykt usikker å se på oss som folk. Anonymkode: ee396...02e Jeg vil høre det fra disse sjeldne mennene sitt perspektiv. Anonymkode: e1e86...99b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil høre det fra disse sjeldne mennene sitt perspektiv. Anonymkode: e1e86...99b Det finnes ingen i verden, så fremt de ikke er overgripere eller alle kommer til dem og fortsatt kan de ombestemme seg, som aldri blir avvist en eneste gang. Det er ikke sunnt å være så redd avvisning, det betyr ikke at det er personlig. Det er urimelig mot andre å lene all sin selvtilitt på at andre har sex med deg. Anonymkode: ee396...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå