AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Jeg har hatt bronkitt i snart to uker (har fått diagnosen av lege). Er så og si frisk nå, har ikke feber og har fin allmenntilstand. Men jeg kjenner at det henger fortsatt litt igjen i lungene. Litt hoste og det piper fortsatt litt i lungene i perioder. Jeg blir også fort tungpustet. Men ellers føler jeg meg helt fin i kroppen. Er det ok for meg å trene styrke i helga, hvis jeg tar det litt forsiktig? Eller bør jeg vente til lungene er helt friske før jeg gjør det? Kan det evt være bedre om jeg går en tur på noen km i stedet? Anonymkode: 216ed...004
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Tror det er bedre å gå en tur. Skjønner st du vil komme i gang, men kroppen din trenger tid og hvile til å bygge seg opp. Trening stresser kroppen. På en god måte når du er frisk, men som syk kan du bygge deg ned. Anonymkode: b4e8a...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er bedre å gå en tur. Skjønner st du vil komme i gang, men kroppen din trenger tid og hvile til å bygge seg opp. Trening stresser kroppen. På en god måte når du er frisk, men som syk kan du bygge deg ned. Anonymkode: b4e8a...f4a Takk for svar. Er nok lurt, er bare litt gira etter to uker uten trening. Redd jeg har ramlet langt bak igjen nå og må begynne på "ny". TS Anonymkode: 216ed...004
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Er nok lurt, er bare litt gira etter to uker uten trening. Redd jeg har ramlet langt bak igjen nå og må begynne på "ny". TS Anonymkode: 216ed...004 Du må nok begynne litt på ny, om ikke helt fra scratch. Men det hjelper jo ikke å starte for tidlig heller, da lager du bare mer forsinkelse for deg selv. Anonymkode: 41054...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Du kan trene når du føler deg i form til å trene. Ingen grunn til å vente. Anonymkode: 660e1...573
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar Styrke uten å bli anpusten ser jeg ikke helt problemet med. Er jo bare å ta det pent og avbryte hvis du føler kroppen protesterer. Anonymkode: d5e15...1b4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Begynn rolig og kjenn etter hva kroppen tåler. Da slipper du å gå et skritt frem og to tilbake Anonymkode: a8b63...d17
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar Det må du jo kjenne på selv 😂 Går det greit, så er det jo greit. Er det vondt så lar du være. Anonymkode: 27982...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå