AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Jeg operete meg for 9 mnd siden pga delte magenuskler. Jeg er slank og det var kun pga delte magemuskler jeg ble operert. Dekket av det offentlige. Kirurgen lurte på om han skulle fikse på navlen min. Den hadde litt løs hud og 4 barn hadde satt sine spor. Dette var aldri noe jeg har vært plaget over. Uansett jeg fikk ny navle og pga lite hud laget han en snitt fra navlen og ned til det store snittet. Jeg har først nå oppdaget at jeg har fått løs hud over navlen, noe jeg ikke hadde før operasjon. Det ble fjernet litt hud under navlen og keisertsnitt arret ble tatt bort og det ble laget et nytt snitt. Jeg har fortsatt løshud ved navlen og litt under. Jeg har hatt hevelse som nok har gjort at det er først den løse huden er synlig. Jeg hadde finere mage før operasjon og synes dette er kjipt, men hva kan være åresaken til at dette skjedde? Kan det være pga den nye navlen som er laget, eller at han ikke har «strammet» nok nede? Jeg får nok ikke fikset dette pga det medisinske er fikset, men kriurgen var veldig opptatt av at et fint resultat. Han fettsuget også et par hundre gram rundt navle partiet😌 Anonymkode: e4698...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå