AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Del Skrevet 7. februar Mektige menn med stort nettverk er flinke til å true og manipulere, men har ofte bedre ting å gjøre enn å baksnakke unge jenter? Anonymkode: 1cfe3...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tviler ikke på at denne karen kan ha gjort livet ditt vanskelig, men: Jeg synes det er vanskelig å tro at yngre kvinner som henger med kjendiser ikke har bedre ting å gjøre enn å baksnakke deg? Overvurderer du omfanget her? Anonymkode: 1cfe3...a52 Døtrene har spredt ting på nettet og alt, så jo de har virkelig stått på. Anonymkode: 5751e...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta i alle fall å blokker disse på sosiale medier så du slipper å få dem opp på tidslinjen din og bli minnet på dette hele tiden. Rykter er jo ferskvare for så vidt, så de driver vel neppe å snakker aktivt bak din rygg lenger? De har vel funnet omtrent 50 nye ofre å snakke dritt på de 15 årene siden da. Oppegående mennesker vil ta avstand til de som driver med ryktespredning. Prøv å ikke bruke så mye energi på dette. Vet det er vanskelig, men da vinner de jo, på en måte. Når du går videre og ikke bryr deg lenger mister de makten de har over deg. Finn deg noe hyggelig å drive med, noe som er positivt og bra for deg, som du kan fokusere på i stedet. Anonymkode: fc025...8df Har blokkert alt jeg kan. For å beskytte meg og mine. Anonymkode: 5751e...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mektige menn med stort nettverk er flinke til å true og manipulere, men har ofte bedre ting å gjøre enn å baksnakke unge jenter? Anonymkode: 1cfe3...a52 Der tar du feil. Anonymkode: e8ed2...2fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar Ryddet for persondebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #26 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 3.14): Har ønsket det men pga bl a økonomi er det litt vanskelig. Anonymkode: 5751e...02b Men hva har du levd av i disse 15 årene? Sosialhjelp? Anonymkode: b862c...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #27 Del Skrevet 25. februar Høres tungt ut å leve slik. Jeg har sluttet helt å dra på byen for å kose meg med noe å drikke og ha det litt gøy. Min eks har sine flygende aper, det er 21 år siden jeg tok ut skilsmisse men eksen og hans aper flyr fortsatt. Anonymkode: 46c05...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #28 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres tungt ut å leve slik. Jeg har sluttet helt å dra på byen for å kose meg med noe å drikke og ha det litt gøy. Min eks har sine flygende aper, det er 21 år siden jeg tok ut skilsmisse men eksen og hans aper flyr fortsatt. Anonymkode: 46c05...d9b Min X døde heldigvis etter noen år. Han svertet meg ikke sånn som du og ts opplever, men han var psykopat å jeg måtte alltid ha øyner i nakken, måtte ta forhåndsregler mtp barna mine osv. Må bare si at det var en lettelse når han døde. Han døde alene siden han ikke hadde noe nettverk igjen da han hadde lurt og manipulert alle han ble kjent med + familien. Jeg kan ikke si annet enn at det var fortjent. Anonymkode: b862c...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #29 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Min X døde heldigvis etter noen år. Han svertet meg ikke sånn som du og ts opplever, men han var psykopat å jeg måtte alltid ha øyner i nakken, måtte ta forhåndsregler mtp barna mine osv. Må bare si at det var en lettelse når han døde. Han døde alene siden han ikke hadde noe nettverk igjen da han hadde lurt og manipulert alle han ble kjent med + familien. Jeg kan ikke si annet enn at det var fortjent. Anonymkode: b862c...745 Jeg hadde det ikke verre enn deg men det har vert perioder hvor jeg har håpet han skal få ett kraftig infarkt eller slag. Anonymkode: 46c05...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #30 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.48): Døtrene har spredt ting på nettet og alt, så jo de har virkelig stått på. Anonymkode: 5751e...02b Da er jo dette noe du beviselig kan ta videre i form av en prat med politiet. Når du må bo på hemmelig adresse, og de har holdt på med dette i 15 (?) år, så må det være advokatmat, og at politiet blir involvert. Får litt vibber av at dette er noe som blåses veldig opp? Hvorfor har du ikke tatt tak i situasjonen tidligere? Anonymkode: 90e73...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå