AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Har en forholdsvis ny venn som i starten var veldig «på» og veldig glad for å bli kjent med meg. Plutselig har det endret seg. Det siste halve året har hun vært litt irritabel og kjølig når vi har møttes tilfeldig, og hun har sluttet å ta kontakt og initiativ. Er det noen som får opp noe ang dette? Anonymkode: d912b...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 0.20): Har en forholdsvis ny venn som i starten var veldig «på» og veldig glad for å bli kjent med meg. Plutselig har det endret seg. Det siste halve året har hun vært litt irritabel og kjølig når vi har møttes tilfeldig, og hun har sluttet å ta kontakt og initiativ. Er det noen som får opp noe ang dette? Anonymkode: d912b...2c0 Ekspander Du kan jo bare spørre rett ut om det er noe galt? Det enkle er ofte det beste. Men det høres jo ut som at denne vennen ikke ønsker å henge med deg lenger, og blir irritert når hen må prate med deg ved tilfeldig møte. Du kan jo spørre hvorfor det er slik, ellers kan du gi slipp og tenke at dere ikke passer som venner. Anonymkode: c3a9f...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar hva trenger du "få opp" egentlig - legg det bort, handling sier mer enn noen kan gjette seg til, endring av oppførsel er et signal, enten tar du det opp eller så går du videre, personlig ville jeg valgt gå videre fordi man ikke trenger venner som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 15.37): Du kan jo bare spørre rett ut om det er noe galt? Det enkle er ofte det beste. Men det høres jo ut som at denne vennen ikke ønsker å henge med deg lenger, og blir irritert når hen må prate med deg ved tilfeldig møte. Du kan jo spørre hvorfor det er slik, ellers kan du gi slipp og tenke at dere ikke passer som venner. Anonymkode: c3a9f...5b5 Ekspander Carrot skrev (På 7.2.2025 den 15.44): hva trenger du "få opp" egentlig - legg det bort, handling sier mer enn noen kan gjette seg til, endring av oppførsel er et signal, enten tar du det opp eller så går du videre, personlig ville jeg valgt gå videre fordi man ikke trenger venner som det. Ekspander Dere har nok rett, jeg får ta det som et signal og gå videre. Anonymkode: d912b...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå