AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Vi har i årevis brukt slike fargesprayer som selges hos frisøren, som vaskes ut etter en vask eller to. Nå har både ni og elleveåringen etterspurt mer permanent hårfarging med hjemmefarge. Når har dere andre begynt å la barna farge håret mer hjemme? Føles uaktuelt å bruke tusenvis hos frisøren for å farge litt striper innimellom. Anonymkode: 8242d...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden (endret) Bruk farger fra Directions, Manic Panic eller Arctic fox. Det er hårfarger som ikke har kjemikalier som skader håret. Min mor ga til slutt opp når jeg maste høl i huet på henne når jeg var rundt den alderen, for jeg hadde SÅ lyst på farget hår. Så hun leste seg opp og fant ut at de er de beste man kan få tak i. Jeg har ganske mørkt brunt hår, så fargen ble jo ikke så lys som jeg ønsket, men jeg følte meg kul likevel. Jeg endte opp med å sove med hårfargen i håret for at den skulle sitte så godt som mulig. I verstefall kan du bleke luggen eller noen små striper og farge det med hårfargene jeg nevnte, da eventuelt når hun blir litt eldre. Da sitter fargen MYE bedre og er litt mer "pow" som barn ofte vil ha. Har hatt blått hår, rosa lugg, lilla undercut og en haug med andre hårfarger siden den gang og jeg har alltid brukt Directions eller Manic Panic. Vil bare notere at grunnlaget for kommentaren var for å nevne at de hårfargene er fine for alle typer hår og de beste å bruke på håret til barna i den alderen Endret 1 time siden av Clancy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Min nå tenåring begynte vel å mase om å få farge håret da hun var rundt ni. Hun fikk først stripe det sommeren før hun begynte i 8. Da her hjemme siden det er veldig dyrt, som du sier. Ble fint resultat Anonymkode: 56551...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Oi, det var tidlig. Jeg ville vurdert det i tenårene, men har bare guttebarn som ikke har spurt enda ☺️ Anonymkode: 04021...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Ungdomsskolen har vi sagt og maset er sluttet nå i 6 kl. Anonymkode: 1214d...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå