AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar I dag tidlig veide jeg 57,1 kg, mens i kveld veide jeg 58,1 kg… Hvor stor variasjon er det fra kveld til morgen? Syntes det var mye med 1 kg🙈 Veier meg egentlig bare på morgenen. Anonymkode: 26a54...a84
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Helt naturlig ettersom du veier det du har spist og drukket den dagen. Dessuten binder både salt og karbohydrater vann. Anonymkode: dbd23...4f3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Vannvekt. Så lenge du ikke har spist over normalen i dag vil du nok være tilbake til rundt 57 i morgen tidlig. Det lureste er å alltid veie seg til samme tid på dagen for å få et mer reellt svar på vekta. Anonymkode: eabdd...d53
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Du skjønner ikke at man veier mer på slutten av dagen etter å ha spist? Anonymkode: 2d6e3...000 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Jeg veier fort 2-3 kg mer på kvelden enn på morgenen. Vann og tarminnhold. Anonymkode: 5de84...92a 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar Ingen poeng i å veie seg på den måten. Jeg vil si, basert på egen erfaring, at det beste tidspunktet å veie seg på er på morgenen etter dobesøk, men før du spiser eller drikker noe. Det du "legger på deg" er jo vann og det som er i tarmene. Og selv om du kun veier deg på morgenen så kan karbohydrater og salt kan også få deg til å holde vannvekt, samme om du har støle muskler etter trening og hvor du er i mensturasjonssyklusen. Verdt å ha i bakhodet. Anonymkode: a50d7...762
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Du veier deg for ofte og må slutte å fokusere på dette, ingen har samme vekt gjennom dagen og jeg lurer egentlig på hvor lang du er og hvor gammel du er som spør slik. Slapp av! Anonymkode: 020ba...768
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Skrevet 9. februar jeg veide 61kg lørdag morgen og 63kg søndag morgen. Stoler ikke på vekta mer nå Anonymkode: 4ac10...274
AnonymBruker Skrevet 9. februar #9 Skrevet 9. februar Å veie seg daglig morgen og kveld er ikke sunt. Er selvfølgelig helt normalt å veie mer på kvelden etter mat og drikke. Beste er, om en må veie seg(jeg tror mer på målebånd/klær) er å veie seg fredag morgen etter toalettbesøk. Anonymkode: 95bea...850 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Skrevet 9. februar Helt normalt! Kunne godt ha vært to kg også! Anonymkode: c2bbd...936 2
MissSkog Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Og hva veide du morgenen etter? Regner med du var tilbake igjen på din vanlige vekt. Ikke vei deg flere ganger om dagen, men fortsett som du vanligvis gjør med å veie deg på morgenen. Alt du spiser/drikker vil påvirke vekten i løpet av dagen så det har ingen hensikt å veie seg på ettermiddagen.
Uanonym bruker Skrevet 10. februar #12 Skrevet 10. februar Helt normalt å veie 1 kg mer om kvelden enn om morgenen. Maten du har spist og væsken du har drukket veier jo noe, og alt blir jo ikke fordøyd med én gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå