Gå til innhold

Har jeg grunn til å være urolig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er absurd. Hvorfor sier han ikke hun skal fjerne seg, er hun tilbakestående?

Jeg tror jeg hadde lagd en scene, å sakt ifra på en frekk måte, satt meg i fanget hans. Hei jeg er kona, stort psyko smil. Overhyggelighet, med et hint av føkk the føkk off gale kjærring.

Sendt gavene i retur.

Anonymkode: 987ed...54f

Jeg håper du er veldig ung..

Dersom partner ikke klarer å løse fremstøt fra andre på en adekvat måte, ville jeg tatt det opp og/eller revurdert forholdet. 

Selvfølgelig skal man ikke måtte forfølge partner, drite ut seg selv og gjøre samtlige tilstede utilpass fordi noen prøver seg. Det vil man oppleve stadig vekk, og det er opp til han å få slutt på så fort det starter. 

Anonymkode: de37b...49e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun gjør det med flere enn bare denne mannen.. vet om mange gode damer som er litt fysiske uten at det overhodet er noe mer enn at de er bare sånne mennesker. 

Anonymkode: e7a02...f09

Du vet at ting mellom to personer skjer ikke i et vakuum? Du samhandler med en annen person. Da nytter det fint lite å si at ''er bare et slik menneske''. Det er noe du kan si om du danser naken alene hjemme med gardinene trukket for. Men du kan ikke si det når du interagerer med en annen person. Uansett om denne damen ''bare er slik'' eller vil noe mer, så er det uansett uakseptabel oppførsel. 

Anonymkode: 55f44...6eb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva om dette bare en en "sånn dame"? Som elsker å gjøre andre glade, er litt fysisk med alle, raus med klemmer og rett og slett bare et hyggelig menneske? 

Bli kjent med henne i stedet for? 

Det er da ikke hygelig å sitte å ta på gifte menesker? Spesielt ikke om personen du tar på snur seg vekk og ikke viser interese tilbake.... Om det var en enslig mann som tok på en gift kvinne som snude seg vek, så hadde ingen beskrevet det som "hygelig"!

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sier at det er ubehagelig hjemme til deg, ja, men er det egentlig det da? Jeg mistenker at han ikke er den som snur seg bort i hverdagen under hobbytreffene når du ikke er der. En kvinne med normal sosial intelligens oppfører seg ikke slik, uten at hun får litt respons. Jeg tror at han var veldig bevisst på at du var til stede og observerte ting. Derfor garderer han seg overfor deg ved å si stadig vekk at det er ubehagelig. 

Anonymkode: 53973...683

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du setter egentlig litt fingen på akkurat det jeg kjenner på..at han ikke viser meg respekt når han ikke avviser henne ved å sette grenser for seg selv. Han mente han satte en grense når han snudde ryggen til henne for å snakke med sidemannen. 
Jeg har kjent på mye usikkerhet i det siste, en vond magefølelse. Men har koblet det til at han er mye borte, og jeg savner han. 
Jeg mistenker ikke at han har noe på gang med henne i det hele tatt, men lurer på hvorfor hun får drive på slik. 

Anonymkode: 18c63...ccf

Hørtes ut som litt slik jeg hadde det på videregående. Var ei som var slik selv om hun visste jeg hadde dame. Jeg er veldig fysisk selv så gjorde ikke meg noe og forstod det slik som at hun også var den type person. Jeg hadde nok aldri tillatt noe slik i voksen alder men da var jeg jo litt enklere. Og fra min side føltes det mer som en søster enn noe seksuelt, tror hun også gjorde det ut i fra tonen og oppførselen ellers, uten å vite sikkert. Men er uansett overtramp i forhold til en partner ville jeg sagt nå, da det fremstår feil og kan overskride partners grenser. Ikke minst hvorfor bli i en situasjon som fort kan bli ubehagelig eller feil. I senere tid så har det vært slik jeg har vært med "venniner" men da er det litt mer enn bare tilfeldig "kontakt".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det noe galt med henne. Det er ikke normal atferd.

Anonymkode: 739b5...25b

Jeg kjenner flere sånne damer, felles for de alle, er at de jobber innen helse (det skjønte jeg nå som jeg tenker over det).

De er rause, fikser kaker og husker bursdager, de gir klemmer og omsorg, ser alle og inkluderer alle. De er supre med mennesker i alle aldersgrupper. Jeg tenker det kanskje er en sånn dame. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om dette bare en en "sånn dame"? Som elsker å gjøre andre glade, er litt fysisk med alle, raus med klemmer og rett og slett bare et hyggelig menneske? 

Bli kjent med henne i stedet for? 

Det er ikke hyggelig å presse seg på andre fysisk. Det bør både du og hun ta til dere. Hvis ikke er det helt på sin plass at noen sier høyt og tydelig til dere at dere får holde hendene deres for dere selv. Om det blir sårende så har dere kun dere selv å takke for det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordlending skrev (9 timer siden):

Jeg hadde ikke vært urolig, siden han virker å bli utilpass av oppførselen hennes, og heller ikke liker det. Virker usannsynlig at det skulle skjedd noe mellom dem når han reagerer sånn. At han burde avvise henne er en annen side av saken...

Forresten, hvorfor flyttet du deg ikke til han? 

Dette er ikke en normal oppførsel uansett hvor "fysisk" hun er, heller ikke av han. En ting er hva han sier til kjæresten og at han er ukomfortabel med dette, noe HELT annet er hva han gjør. Han lar henne holde på og virker til å like/godta dette. Man sitter ikke og koser og stryker på en annens mann. Mannen må være mer tydelig på at dette ikke er ønsket oppførsel. Om jeg var kjæresten til denne mannen ville jeg vært mer på vakt og fulgt med hva som skjer på disse samlingene.

Hun gir han veldig mye oppmerksomhet i form av klemmer og gaver, og er tydelig interessert i han. Jeg har opplevd samme type dame, men holdt veldig god avstand og da opphørte dette av seg selv uten at det gikk ut av et litt perifert vennskap. Fikk høre at hun var interessert i et forhold med meg.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde en kvinne som visste han var sammen med meg tatt på han innen min rekkevidde hadde jeg marsjert rett bort, sett henne rett inn i øynene og sagt

"Unnskyld meg, men hvorfor sitter du og tafser på mannen min? Du vet godt han er gift og ikke er interessert i deg?" 

Kjæresten min ville elsket det😅 

Herlig reaksjon ❤️, men tror jeg ville tatt dette litt mer "privat" og ikke en tett forsamling for ikke å virke for dramatisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her,

Vil bare si takk for alle svar.

Dere har rett i at dette er en konfliktsky mann. 
Det er også riktig at denne kvinnen viser mye omsorg til de rundt seg, men det er bare et fåtall av mennene i gruppen som får denne type oppmerksomhet.  . 
Det kan også være at hun absolutt ikke legger noe i oppmerksomheten hun gir til min mann..men jeg tenker at det egentlig ikke er relevant, når det oppleves ubehagelig. Det oppleves egentlig både flaut og ubehagelig for meg, men mest fordi min mann ikke tør å sette skikkelige grenser. Det gir meg en ubehagelig følelse om at han da egentlig velger hennes oppførsel, fremfor de grensene vårt forhold har, om dere skjønner hva jeg mener? 
Hva skjer om noen mistolker hans manglende evne til å sette grenser overfor andre kvinner, og tror han er interessert? Hva skjer om han plutselig står i en enda mer ubehagelig situasjon? 

Jeg ser også at noen råder meg til å gi henne beskjed..det er ikke aktuelt, for det er jo ikke meg hun viser uønsket adferd. Forøvrig overser hun meg totalt og hilser ikke engang 👀🙈

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser også at noen råder meg til å gi henne beskjed..det er ikke aktuelt, for det er jo ikke meg hun viser uønsket adferd. Forøvrig overser hun meg totalt og hilser ikke engang 👀🙈

Du kan jo gi beskjed uten å gi beskjed. Som å gå spørre når skal vi hjem? Kan jeg få bilnøkkelen eller noe annet som passer. 

Anonymkode: 4e3ea...ba5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

neste gang hun overser deg kan du jo snakke direkte til henne og si "hei, det er du som er klemmeren gutta snakker om skjønner jeg" og så le litt, jeg er kona til "are" han du i følge dem klemmer litt ekstra på - hyggelig å endelig hilse på deg.. 

Anonymkode: 1dbe0...e20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her,

Vil bare si takk for alle svar.

Jeg ser også at noen råder meg til å gi henne beskjed..det er ikke aktuelt, for det er jo ikke meg hun viser uønsket adferd. For øvrig overser hun meg totalt og hilser ikke engang 👀🙈

Dette viser at hun (dessverre) er interessert i din mann og vil ta han fra deg. Jeg kjenner typen. Om du ikke sier fra selv må du gi mannen et tydelig ultimatum. Han må ta tak i dette selv, gjerne med deg til stede! Hun viser uønsket adferd også overfor deg om hun vet at dere er sammen. Dette hadde jeg ikke funnet meg i. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er en voksen mann, det burde ikke være et problem å trekke til seg armen, eller si at man ikke liker å bli tatt på sånn. Men mannfolk er ikke like vant med å avvise som vi kvinner er, vi har jo ristet av oss menn hele livet. Men de vet ikke hva de skal gjøre når det skjer dem, konfliktsky er de ofte også. 

Anonymkode: a9817...64f

Om noen jaktet etter fasit så er den over.

Resten av edder og gallen du leser her inne skal du egentlig bare blankt ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ekstremt rart å sitte sånn og ta på noen du ikke er sammen med! Grøsser helt av tanken. Hadde virkelig dratt til meg den hånda selv, merkelig å ikke gjøre. Hater folk som bryter folks intimsoner på den måten. Enten har de et forhold ellers er hun helt ute, skjønner godt du reagerer!

Anonymkode: 7ef4e...e60

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden han er så åpen ovenfor deg angående dette, så tenker jeg at han er veldig konfliktsky. Men her må han faktisk bli voksen. Det er kun hans problem hvis han er singel, men han har også deg å ta hensyn til. Det blir feil at han lar dette skje bare fordi han ikke er redd for å skuffe deg.

Også hvis dere får barn. Hva vil han godta at andre gjør med barna deres fordi han ikke tør å ta opp ting med andres foreldre?

Anonymkode: 3a2e3...3aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Her hadde kjæresten min sagt klart i fra om en kvinne hadde vist han sånn type oppmerksomhet. Han ville vært klar på å holde avstand og om hun hadde tatt på han hadde han vært tydelig på at det ikke er greit.

På lik linje forventer han at jeg er tydelig med menn som prøver seg på meg.

Hadde en kvinne som visste han var sammen med meg tatt på han innen min rekkevidde hadde jeg marsjert rett bort, sett henne rett inn i øynene og sagt

"Unnskyld meg, men hvorfor sitter du og tafser på mannen min? Du vet godt han er gift og ikke er interessert i deg?" 

Kjæresten min ville elsket det😅 

Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde latt andre damer tafse, klå og ta på han, så tror jeg at jeg hadde blitt så dårlig at jeg hadde kasta opp...

Så hadde jeg bare reist hjem. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Han må flytte armen sin når hun begynner å ta på han. Ellers samtykker han jo stille. Gi beskjed hadde også vært på sin plass. 

Anonymkode: a980d...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette er absurd. Hvorfor sier han ikke hun skal fjerne seg, er hun tilbakestående?

Jeg tror jeg hadde lagd en scene, å sakt ifra på en frekk måte, satt meg i fanget hans. Hei jeg er kona, stort psyko smil. Overhyggelighet, med et hint av føkk the føkk off gale kjærring.

Sendt gavene i retur.

Det er hans jobb å gi beskjed. Ts skal slippe å markere revir rundt mannen. Det blir for dumt. Det er HANS ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke så rart at folk råder deg til å sette henne på plass når mannen din ikke er i stand til å gjøre det. Dette handler da i stor grad om deg også, synes du ikke? Eller er dette deres greie som du synes du skal holde deg unna? Du trenger ikke være frekk eller aggressiv mot henne, men det går da an å prate med henne. Gjøre deg til kjenne. La henne se at du er kona og at du følger med?

For en håpløs mann du har som ikke kan sette grenser. Det er respektløst ovenfor deg. 

Og det virker ikke som at det er så mye tak i deg heller i grunn... så... 

Anonymkode: d7985...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er hans jobb å gi beskjed. Ts skal slippe å markere revir rundt mannen. Det blir for dumt. Det er HANS ansvar.

Hva annet skal skje da? Han der kommer aldri til å gjøre noe. Så ts blir nødt til å se noen pjuske mannen frem til han en dag blir vant til det og kanskje liker det.

Bare be henne slutte, hun er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...