AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Har hatt Tinder og Hingr i to måneder. Ingen match i det hele tatt. Skal jeg bare slette appene? Anonymkode: e88f2...0c3
Sunshade83 Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Da må du gjøre noe med profilen din. Enten er teksten elendig, bildene elendige eller så har du for snevert utvalg. Fyll den ut skikkelig, få noen til å ta et flatterende bilde av deg og prøv på nytt igjen. Facebook dating og match er også alternativer. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Er du mann er det helt normalt, er du kvinne må det være noe galt med profilen din. Anonymkode: 1c7ed...77a 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du mann er det helt normalt, er du kvinne må det være noe galt med profilen din. Anonymkode: 1c7ed...77a Mange menn får det som normalt resultat fordi det ofte er noe galt med profilene deres. Anonymkode: 39444...85d 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne, om du er mann så se om du kan gjøre noe med profilen. Hvordan er bildene dine? Ser du ren og pen og ordentlig ut? Smiler du? Har du både bilde av ansiktet og i helfigur? Det er dessverre en del menn som sitter med mobilen på magen og tar bilde av seg selv med linsa rett opp i neseborene, og da får man dobbelthake og alt 🙈 Kan ikke telle hvor mange sånne bilder jeg har sett. Hva med tekst? Skriver du om deg selv? Da jeg var på apper sveipet jeg rett venstre om det ikke var tekst, eller om det bare var emojis. Anonymkode: 8782f...55e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange menn får det som normalt resultat fordi det ofte er noe galt med profilene deres. Anonymkode: 39444...85d Og fordi det er mange flere menn. Det er ikke nok damer til alle Anonymkode: 24f04...25c 1
8ilver8nake Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Selv har jeg appene og profil aktiv så får den bare ligge til det dukker opp matcher, av og til kommer det flere matcher, andre tider ingen på lang tid. Tenker det er greit å ha liggende siden det koster meg ingenting. Da er man ihvertfall der ute hvis noen skulle bli interessert eller prøve lykken fremfor å ikke ha noe. Er litt morsomt når jeg har flere apper at man ser en person dukke opp på tinder, så rett etterpå på hinge, så på happn dagen etterpå. Men ja, er ikke sprekt for oss menn, og selv med god profil og bra bilder så er det veldig varierende og lite inspirerende. Bedre hvis man er ung, dårligere hvis man er voksen eller gammel er mitt inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og fordi det er mange flere menn. Det er ikke nok damer til alle Anonymkode: 24f04...25c Damene er ikke på tinder av gode grunner. Noen vil kanskje ikke på app, noen har kanskje allerede mye napp, men en del handler om hvordan oppfører seg er og hvilken bilder de har der inne. Anonymkode: 39444...85d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå