Gå til innhold

Konstant lavt body battery

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er absolutt ikke uvanlig å ha en sovende puls på mellom 40 og 50, så det ville ikke bekymret meg.

Det jeg derimot reagerer på med pulsen din er de store variasjonene du har gjennom natten.  Det er vanlig med variasjoner på grunn av dyp søvn, drømmer, bevegelse osv, men ikke i den grad du har.

Garmin er ikke den beste på søvnfaser, men den er god til å vise helheten.

Hvis du ser på søvndataene dine vil du mest sannsynlig se at du sover urolig, og kanskje avbrutt, og at du ikke får den hvilen og restitusjonen gjennom natten som du trenger.

Anonymkode: 17c22...36e

Akkurat. Jeg må sette meg mer inn i dette, skjønner jeg. 

Det jeg også reagerer på er at body battery ser ut til å tømmes så raskt etter at jeg står opp. Og når jeg ikke "lader" så godt gjennom natten er det antagelig ingen fordel. Jeg aner jo ikke om det er innenfor normalen, men vil anta det ikke er som det skal, i og med at jeg kjenner meg så sliten. Bena føles vanvittig tunge et stykke utpå dagen, og jeg er så innmari trøtt.

Anonymkode: 63c1a...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Akkurat. Jeg må sette meg mer inn i dette, skjønner jeg. 

Det jeg også reagerer på er at body battery ser ut til å tømmes så raskt etter at jeg står opp. Og når jeg ikke "lader" så godt gjennom natten er det antagelig ingen fordel. Jeg aner jo ikke om det er innenfor normalen, men vil anta det ikke er som det skal, i og med at jeg kjenner meg så sliten. Bena føles vanvittig tunge et stykke utpå dagen, og jeg er så innmari trøtt.

Anonymkode: 63c1a...de5

Du har tidligere i tråden fått tips om boken "pulskuren" av Torkil Færø, og fagdelen i den boken gir en enkel og grei innføring i nervesystemet og immunforsvaret vårt. 

Det at body Battery tømmes er vanlig i betydningen at mange har samme opplevelse, men det er ikke slik det skal være.  Det gjelder å identifisere energityvene, og dermed få mer energi til det vi vil ha overskudd til ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har tidligere i tråden fått tips om boken "pulskuren" av Torkil Færø, og fagdelen i den boken gir en enkel og grei innføring i nervesystemet og immunforsvaret vårt. 

Det at body Battery tømmes * er vanlig i betydningen at mange har samme opplevelse, men det er ikke slik det skal være.  Det gjelder å identifisere energityvene, og dermed få mer energi til det vi vil ha overskudd til ☺️

* Tømmes raskt 

Jeg mistet et ord der 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...