Gå til innhold

Uten et etablert nettverk, så er man egentlig sjanseløs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ingenting er umulig og alt er mulig. Men oddsen er stor mot deg hvis ikke du har et nettverk av venner som kjenner mangen. Og det nettverket kommer som regel fra vgs til høyskole-universitetet skolegang. Uten et nettverk og man er singel spesielt menn, da er det som å prøve å lete etter kjempeblekksprutet i havet. Sånn føles det. 

Anonymkode: 4c828...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja det gjør det. 

Men samtidig er det ganger det utrolige skjer. Ei tilfeldig dame på insta, ikke fra Norge, møtte sin mann på en tilfeldig bar i Frankrike, kjærlighet ved første blikk. Hun møtte han fordi en person hun satt ved på et fly hadde anbefalt henne den, og noen år senere dro hun dit. 

Søtt 💖 Tror deg var sånn det var.

Anonymkode: 5bf06...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har et stort nettverk, trøst deg med at det er umulig da og. 

Anonymkode: 1b1f8...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. Er kvinne og har stort sett bare venninner, som igjen har venninner (vi har alle studert og jobber i en kvinnedominert bransje). Ble vanskelig å møte og date det motsatte kjønn «organisk», så ble tinder her. Som funket 🥰

Anonymkode: 09209...fa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man trenger ikke så stort nettverk, man trenger en venn som har mange venner og bekjente som man via vennen møter på. Å finne den rette handler ofte om det ene møtet.

Anonymkode: 41e11...265

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja det gjør det. 

Men samtidig er det ganger det utrolige skjer. Ei tilfeldig dame på insta, ikke fra Norge, møtte sin mann på en tilfeldig bar i Frankrike, kjærlighet ved første blikk. Hun møtte han fordi en person hun satt ved på et fly hadde anbefalt henne den, og noen år senere dro hun dit. 

Søtt 💖 Tror deg var sånn det var.

Anonymkode: 5bf06...e34

Jeg kjenner og en som fant sin via en flytur. Han fra Norge og hun fra ett annet land, de fikk sete ved siden av hverandre og nå har de vert gift i 25 år.

Anonymkode: 41e11...265

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har stort nettverk, men det betyr ikke at jeg har tilgang på mange single folk i rett alder osv. 

Da jeg ble singel, ble jeg med på datingsider. Fant kjæreste etter noen mnd der.

Anonymkode: ec668...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...